Zklidňující tělové mléko Weleda

Zklidňující tělové mléko jsem měla možnost otestovat díky Lohas boxu..ano je už to nějaký ten pátek,ale až teď na něj přišla řada :) Mléko je ideálně vhodné pro všechny kdo mají citlivou až atopickou pokožku,tohle mléko má totiž zmírnit svědění pokožky. A to například díky kokosovému a sezamovému oleji obohacených o výtažky z proskurníku a violky.


Pokud byste díky těmto dvěma výtažkům čekali nějakou zajímavou květinou vůni tak ani omylem, mléko je velmi neutrální, tedy co do vůně. Konzistence je jako hustší mléko,ale vpíjí se do pokožky rychlostí blesku, což mě hodně překvapilo a po namazání nemáte absolutně pocit mastnoty. Jen chvilinku trochu lepivý,ale po nějaké chvilce je vše v pohodě a můžete se směle obléknout. Balení na fotce mi vystačilo na dvě namazání komplet celého těla - 10g za 53kč nebo 200ml za 439Kč.



Složení : voda, kokosový olej, sezamový olej, glycerin, alkohol, cetearyl glukosid (emulgátor cukrů), včelí vosk, hydrogenované glyceridy kokosového oleje, kakaové máslo, světlicový olej, brutnákový olej, nezmýdelnitelné podíly slunečnicového oleje, glyceryl stearát, mandlový olej, výtažek z proskurníku lékařského a z violky trojbarevné, xantan, glycerid kyseliny kaprylové, skvalen

Rozhodně pokožku zklidňuje, co se týče drobných ranek, třeba po holení apod. Krásně hydratuje, pokožka těla je hezky jemná a to i na velmi suchých místech jako jsou kolena nebo lokty :) Zrovna jsem nemohla vyzkoušet na ekzém takže svědění a jeho následné zklidnění nemohu posoudit. Určitě bych se však nebála tohle mléko koupit i pro ty nejmenší, za mě opravdu příjemná záležitost :) kterou mohu všem citlivkám jen doporučit.

Hodnocení: 8/10


Komentáře

  1. Já měla vzorek v malé sašetce a ani jsem ho nemohla dopoužívat, jak mi smrdělo. :( Jako zkyslé mléko nebo tak něco...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta parfemace přišla tak nevýrazná že mi nevadila :)

      Vymazat
  2. Z Weledy jsem vyzkoušela prozatím jen šampon.Mým vlasům vůbec neseděl a to mne odradilo od zkoušení dalších výrobků.

    OdpovědětVymazat
  3. To som ešte neskúšala :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky