Zeštíhlující péče s mandlí

Také máte tak rádi mandle, jejich aroma nebo dokonce mandlový likér Amaretto? Já ano,ale co tahle využít mandli v boji za pevnější křivky a to vše bez kalorií ? Ano díky L'ocittane to jde ... Také jste neodolali slevám ve dnech Marianne a nakupovali v tomhle voňavém obchůdku jako já? Já si domů odnesla například tento Sprchový peeling Mandle z limitované edice, protože jsem pár dní předtím dostala na testování Zeštíhlující tělový olej Mandle, takže peeling byl jasná volba ať mám péči kompletní :) takže si první řekneme něco o peelingu.

Sprchový peeling Mandle
 

Jedná se o jemný peeling obsahující mandlový olej s kousky nadrcených skořápek, peeling má pokožku prokrvit a jemně zbavit odumřelých buněk. Je to vlastně takové spojení sprchového gelu a peelingu. Co musím nejprve hodně vychválit je super praktické balení, je v tubě s napůl šroubovacím uzávěrem. Opravdu lepší řešení než kelímek nebo klasické šroubovací víčko! Tak co dále...třeba aroma je takové pro mě hodně zvláštní, trochu vůně "nevůně", asi nejvíc mi to připomíná hořkou mandli "šmrncnutou" Amarettem a něčím co mi nelze identifikovat. Upřímně moc mi to nevoní,ale ani nevadí. Vůně totiž na pokožce absolutně nevydrží ani minutu, což je dobře :D Hrubost je opravdu jemnější, na tělo si obvykle kupuji drsnější formy peelingu,ale vzhledem k tomu, že je brusných částeček opravdu v gelu hodně, peelinguje možná ještě líp než drsnější kamarádi. Moc příjemná aplikace,líbí se mi, že vůbec nevysušuje a nemám pocit pnutí. Kůže je naopak hezky jemná a když bych se nechtěla mazat ani by to nevadilo, po jiných sprchových gelech bych se udrbala. Ale stejně ho samozřejmě používám v kombinaci s olejem Mandle. Takže jsem spokojená a jediné co bych mi asi vytkla, je cena , která by vzhledem k tomu jak rychle mi mizí mohla být trošku nižší nebo balení trochu větší - 200ml za 395Kč.





Hodnocení: 9/10

Zeštíhlující tělový olej Mandle



Nevím jak vy ,ale já moc nechápu ty názvy jako suchý olej - ultra suchý olej apod., stejně je to všechno mastnější, protože je to prostě olej... takže jestli čekáte , že se bude vsakovat do pokožky rychlostí blesku stejně jako tělové mléko, jen proto, že je zde najdete název Ultra suchý olej tak na to zapomeňte. Nejedná se sice o hustý olej,ale o řidší, ale i tak se vstřebává o něco déle než tělové mléko! Olej slibuje vyhlazení celulitidy, zpevnění a pocit dlouhodobé hebkosti. Myslím, že dnes už není nikdo naivní , že jen kosmetika by ho zbavila celulitidy, když jde o komplexní nejen kosmetický problém....doufám, že jsem Vám teď neřekla, něco jako, že Ježíšek není :D Ne celulitidu neodstraní ani svěcená voda,ale co tedy od těchto krémů čekáme? Určitě by měly napohled o něco zlepšit pomerančovou kůži, hydratovat, vyživit a zjemnit na dotek. A jak je na tom tenhle napohled velmi luxusně vypadající olej? :) Díky obsahu růžové pepře, mrkve, cypřiše, růžové palmy, slaměnky nebo například máty by nějaký ten efekt měl být, protože složení je opravdu zajímavé. Základem je samozřejmě mandlový olej, který pěkně vyživí bez extrémního pocitu mastnoty...No složení krásné ,ale co ten účinek?


Začneme zhodnocením obalu, je opravdu velmi pěkný,ale napohled, co mu musím vytknout je nepraktičnost, je totiž skleněný a aplikuje se pomocí spreje. Olej a sklo, no nic moc ,když se k tomu přidá sprej uzávěr, prostě se moc nevyhnete tomu abyste občas na lahvičku nesáhli rukou od oleje, protože jen na tělo olej není fajn stříkat, to totiž ten olej více méně trochu ulpí i na podlaze a to je pak měsíční chůze ...jedete jak namydlený blesk! To jsem zkusila jen jednou a díky už víc ne, smekal se i pes,který asistoval u natírání,musí být taky u všeho :) Takže prostě olej budete stříkat do ruky a rovnou aplikovat na kůži a zde je problém nesáhnout umaštěnou rukou na sklo, mám pak opravdu strach, aby mi lahvička nevyklouzla a nebylo po ní, takže fakt obří mínus!!! Vyhovovala by lahvička klidně pro mě za mě ze skla,ale k ní pumpičku a je po problému...Jinak vůně je jemně nasládlá a fakt působí luxusně, na pokožce i nějakou dobu vydrží. Rozhodně je pokožka nádherně hebká a jemná na dotek. Používala jsem péči 1-2x týdně podle času ráno a olej ubývá opravdu pomalu takže za cenu 100ml - 995,- to není špatné, vydrží opravdu dlouho, používala jsem cca dva měsíce a ještě mám tak cca jednu třetinu oleje a to jsem aplikovala na celé tělo ....no jo vím, je to na celulitidu,ale když ono to tak pěkně voní...A olej neprohřívá ani nechladí,kůže není červená jako u jiných anticelulitidních přípravků, takže v aplikaci na jiné partie problém nebyl. Ale s pomerančovou kůží nehne, ale co umí je hodně kůži zjemnit a na pohled ji maličko vyhladit, krásně zklidňuje a hojí jakékoliv podráždění. Takže bych ho spíš nazvala jen lehce zpevňujícím oleje, nepovažovala bych ho za celulitidního zabijáka :) Já jsem s olejem spokojená a koupila bych si ho znovu a upřímně ten luxusní pocit na pokožce mi bude po do potřebování chybět. Takže verdikt - pokud chcete skvělý tělový olej na zjemnění pokožky klidně celého těla tak nebudete litovat.


Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Oba výrobky vypadají lákavě, ale nevím, nikdy jsem u l'Occitane nenakupovala, nějak mě nedokáží přesvědčit, že mi to stojí za to si připlatit zrovna za jejich věci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s nimi takhle měla také, chodila jsem kolem prodejny a říkala jsem si , že nevěřím ničemu co je takhle masově v každém obchodním centru a hraje si to bůhví na co :) a za ty ceny! No pak jsem vyzkoušela v nějaké elle asi bambucký krém na ruce a ta božská vůně a jak fungoval mě trochu nalákalo, pak zas nějaký sprcháč v časopise ( za ty se nemusí fakt utrácet! prostě sprcháč a nic víc ) takže to zas byl bod proti něco si u nich koupit. Pak vzorečky vlasové péče třešeň a to byla paráda !! Takže první jsem si od nich koupila vlasovou péči a spokojenost, pak vůni a taky super. Kamarádka co u nich nakupuje jak blázen mě zásobuje dárky na vánoce apod. takže jsem vyzkoušela i tuhá mýdla, krémy na ruce apod. Něco je super něco absolutně neodpovídá ceně,ale to jsem ještě neměla blog abych informovala :) Pak mi byla nabídnuta spolupráce kdy si můžu vybrat co chci vyzkoušet a jelikož pak hodiny a hodiny koukám na nabídku a pak teprve vyberu zatím jsem nesáhla vedle a vždy byl výrobek super. Takže od té doby si tam i něco koupím sama viz třeba sprcháč který se mi moc zamlouvá :)

      Vymazat
    2. Tak to pak jo, to by mě asi taky bavilo v klidu doma vybírat a přebírat. :) Asi bych nebyla schopná si vybrat jen tak naslepo, že bych vkráčela do obchodu, je toho na výběr moc. A teďka mám doma na poličce verbenový sprcháč, co byl v časopisu, tak se těším, až na něj přijde řada. :)

      Vymazat
  2. No přiznávám, že z téhle série jsem měla jen sprchový olej, který je dokonalýý :-) A zbytek mě tak nějak neláká. I když ta lahvička od oleje. Och tak je prostě nádherná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také jeden sprchový olej koupila a jsem na něj zvědavá,ale zatím spotřebovávám jiné takže trpělivě na mě čeká až bude mít mou pozornost :) Protože sprchové gely mi od nich přijdou obyčejné, vysušují a nelíbí se mi za tu cenu, takže jsem zvědavá jestli mě olej osloví

      Vymazat
    2. Sprcháče jsem od nich snad ještě neměla. Ale ten olej je fakt super, jsem zvědavá, co na něj budeš říkat ;-)

      Vymazat
  3. ten olej ma zaujal, olejčeky mám rada a navyše mandlové...ja používam detský mandlový od HIPP, je úžasný a nie je ani drahý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono celkově mandlový olej není drahý jako sám o sobě, záleží pak samozřejmě na ingrediencích které se přidají, na balení a samozřejmě reklamě a značce, to vše dělá konečnou cenu produktu. Což chápu..Já mám také doma Mandlový olej od Nobilis a z Eko kozy , jsou moc příjemné,ale nikdy se mi nepovede namíchat to co má tenhle olej, ta vůně a sametový pocit, na to bych už musela být chemik :) Takže spíš záleží co kdo preferuje, já mandlový používám většinou do DIY projektů než , že bych se s ním mazala jen tak, nějak prostě chci aby mi voněl víc než neutrálně :)

      Vymazat
  4. Mám olej v 500 ml balení, ktorý som kúpila asi s 50%-nou zľavou a je výborný, len tá cena ma desí. Ale musím uznať, že vydrží dlho..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky