Nová toaletní voda L'Occitane Arlésienne

L'Occitane má novou toaletní vodu, což jste asi všichni kdo máte v oblíbených jejich fb stránky zjistili :)
Ale jaká je tahle nová voda Arlésienne a co její název znamená? Slovo Arlésienne je označení ženy žijící ve městě Arles což je francouzské město v oblasti Provance. Vůně má totiž ztělesňovat oblíbenou vůni z tohoto kraje :) Tedy vůni ,kterou mají arleské ženy rády.


Vůně má být jedinečná, elegatní a záhadná v jednom, což se díky spojení klasické růže,která je jak jemná tak elegantní, tajemné fialky a temperamentního šafránu, dokonale povedlo. Že si tuhle kombinace vážně nedokážete představit? Já jsem taky moc neuměla, růži miluji což moc dobře víte,  takže díky Lence jsem tuhle vůni moc ráda vyzkoušela i když jsem si k ní předem nemohla přivonět. Takže o překvapení po rozbalení balíčku rozhodně nebyla nouze. Obal je nádherný, růžový s kytičkami, prostě krásný, ženský obal. Samotný flakónek je již elegantně umírněný se zlatými detaily. Takže opravdu L'Occitane umí zaujmout na první pohled.



Vůně je ideální na zimní a podzimní období, protože je to vůně hřejivých tónů, silnější a velmi ženská. Což já osobně na zimu vyhledávám. Při prvním vdechnutí cítíte hlavně fialku a růži, poté se vůně zjemní na sladce květinovou. Nerada přirovnávám,ale pokud máte rádi vůně Chloe tohle je podobné, trochu silnější,ale klidně by to mohla být jejich další vůně. Tahle vůně se hodí určitě spíše pro ženy než hodně mladé dívky. Je taková ženská, smyslná a těžší, takže ideálně bych to viděla tak pro ženy od 25ti, mladší slečny asi neocení tuhle kombinaci těžší fialky. I když se přiznám já třeba růže milovala už odjakživa :) Takže momentálně pro tohle chladné období jsou mé nejoblíbenější vůně Chloe Roses a L'Occitane Arlésienne  a co ty Vaše ? Jaké parfémy nebo toaletky volíte na podzim a zimu?


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. po loccitane vůní se podívám ,měli by mít kolem 13.11 nějaké slevy :) mohu se zeptat jak dlouho zhruba vydrží vonět na těle? děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Jako klasická toaletka, já jí po půl hodině nevnímám a měla jsem pocit, že už asi není cítit,ale okolí jí vnímá pořád, takže jak se říkáš když ti vůně sedne přesně že ji ani potom nevnímáš, že se s ní "zžiješ" tak to mám asi s touhle já :) Ale určitě vydrží cca 4- 5 hodin. Na oblečení i déle samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mají mít slevy jo?? Díky za info to ani nevím

      Vymazat
    2. Jojo maji tak okolo 13 budou mit slevy tak cihej :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta krabička. :-D A samozřejmě si ji půjdu do L'Occitane očichat. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky děsný krabičko uchyl :))))

      Vymazat
  4. Ohlalaaaa, tak tomuhle říkám lákadlo jako hrom! <3
    Mě takhle loni od L'Occitane hodně učarovala Ambre & Santal z La Collection de Grasse. Je to nádherně hřejivá vůně, kdy má člověk chuť se zachumlat do obrovské nadýchané šály, na uška nasadit čepku, na tlapky navléct rukavice, do kapsy zimního kabátku přihodit pár perníčků a hurá ven na procházku do sněhu... :-)
    A tuhle Arlésienne musím zajít taky oňufat! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Krásný popis, tu jsem ještě neoňufala já :D Tahle spíš evokuje, sexy zimní svádivý večer :) Navíc se mi líbí i video upoutávka na oficiálních stránkách Loccitane na tuto vůni :)

      Vymazat
  5. Pôjdem ovoňať :) Nejak sa ich obchodu vyhýbam, ale asi by som mala aspoň ich vône pooňuchávať, táto vyzerá celom zaujímavo a ten krásny flakónik... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jejich obchod ytaké nemusím, kosmetiku vybírám hodně dlouho a nemám ráda když mi přitom někdo dýchá na záda hned po dvou minutách :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky