Lak na vlasy, který voní ?

Ano i to lze ,ač jsem zatím na žádný takový nenarazila, některé sice malinko voněly ,ale stejně nakonec zvítězil klasický puch laku na vlasy. Ale tenhle roztomilý růžový miláček od Schwarzkopf z řady Volumania Got2b uspěl na výbornou. A to jsem si koupila jen na dovče, protože to byl nejlevnější větší lak, byl v akci za 99,-  normálně tuším stojí do sto padesáti korun. Už při prvním stříknutí mě něco zarazilo, kde je puch? Nikde...a ono to ještě tak pěkně voní po malinách :) Takže jako obrovské plus, přítel byl nadšený, jako skoro každý chlap nenávidí puch odlakovače nebo laku na vlasy, takže ráno v koupelně prská ,že to nebude čuchat at si jdu na balkon a blabla bla,dyť to znáte a tady super, vůbec mu to nevadí a prý mi ho s radostí bude kupovat klidně po kartonech :D


Navíc jsem s ním spokojená, používám lak hlavně na ofinu a na tu tahle středně vysoká fixace bohatě stačí. Díky němu vydrží ofina až do večera na svém místě a bez pocitu slepení. Není tak silný jako můj druhý lak miláček ,který tedy ustojí všechno,ale ten využívám spíš na hladké ohony, účesy nebo vlnité vlasy kulmou. Ale na klasickou ofinku mi přijde zbytečně silný a betonový. Takže s tímhle růžovým malinovým lakem jsem hodně spokojená.


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Vonia fakt krásne, ja som mala suché tužidlo a tá malinová vôňa to bolo niečo neuveriteľné. Ešte som nemala lak, ktorý by tak prekrásne voňal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja mám to suché tužidlo a prvýkrát som z tej vône skoro odpadla, tak ma potešila, i keď som ani nechcela veriť, že by to mohlo byť z toho spreja. Úplne autentické horúce maliny na sladkú zmrzlinovú "heisse liebe" :D Nechám sa asi inšpirovať a dokúpim aj lak, priateľ sa tomu tiež poteši...

      Vymazat
    2. Teda takhle voní celá řada, a všichni jsou s ní spokojení, no taky budu muset ještě něco doplnit :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky