Jasmín a Korres

Jasmín, to je pro mě nádherná vůně, je sice pro někoho těžší,ale pro mě pokud je to přírodnější nebo úplně přírodní vůně je to nádhera! Kdykoli projdu kolem keře jasmínů tak to je blaho, mít zahradu chci tam růže a jasmín ...hmmm nádherná představa. A co vy, taky tak milujete jasmín? A pokud je odpověď ano, tak prostě tenhle sprcháč musíte mít!!


Značku Korres asi už hodně z Vás zná a netřeba moc představovat, není až takovým nováčkem u nás na trhu. Ale zase pár řádků si zaslouží .. Jedná se o přírodní řeckou kosmetiku, která vznikla jako souznění přírody, lékárny a homeopatie v jednom. Prvním produktem však nebyla kosmetika,ale bylinkový sirup s medovou směsí  a až posléze se začalo experimentovat i s výrobou kosmetiky a dnes máme na trhu již více než 500 produktů jak v oblasti péči o vlasy, tělo, pleť, zoubky až třeba po sirupy.


Já jsem od nich od té doby co jsou k dostání v pasáži Myslbek v Praze vyzkoušela jen málo věcí, ale hlavně sprchové gely. A ty mají tedy jedno společného absolutně mou pokožku nedráždí a nevysušují ,což oceňuji a málo,které voňavější sprchové gely takovou vlastnost u mě mají. Všechny do jednoho mají krásnou a výraznou vůni, která na pokožce chvíli i vydrží , takže když se jdu večer vysprchovat a za tři nebo čtyři hodiny spát, krásně vůni cítím :) A to je moc příjemné. Hlavně vůně jasmínu je zde opravdu nádherná, požitek se mýt :D Gel je hodně hustý a stačí ho málo, moc nepění, ale myje velmi dobře. Na to, že ho používám denně není spotřeba závratně velká. Což je dobře, protože co si budeme nalhávat ceny Korres kosmetiku jsou lehce vyšší střed. Konkrétně ceny sprchových gelů se pohybují kolem tří stovek za 250ml. Což je pro někoho extra hodně za sprcháč, pro mě je to na hraně, pokud je dobrý a to tenhle je , takže líto mi to jednou za čas není, prostě se chci rozmazlit. Ale tenhle jsem dostala od kamarádky jako dárek, takže Dádo moc díky :) je super ,když Vás tak dobře někdo zná a vždy se na 100% trefí. Je pravdou, že jsem v Korres obchodě od té doby co brakuji hlavně bio obchody už dlouho nenakupovala a při rejdění po oficiálních stránkách - zde mám na svém seznamu další sprchové gely například s vůní :

  • bazalka s citronem
  • hruška s bergamotem
  • kokosové mléko
  • fíky
  • guava ( tu jsem už kdysi měla a voní nádherně )
  • japonská růže ( jako růžový fanatik nemusím asi zdůvodňovat proč to bude jeden z nejoblíbenějších že? )
  • mango
  • víno Santorini ( jak to asi voní ??? )
  • fialka a bílý pepř 

Krásné kombinace že? A to jsem vybrala jen ty na ,které mám zálusk já. Kdysi jsem měla i rum s jalovcem, byl pánský,ale ta vůně byla strašně zajímavá, nikomu jiného asi nevoněla v mém okolí,ale mě strašně :))) Ale tu už asi nemají, nebo jsem špatně hledala?? A co tedy o gelech říká sám výrobce - všechny mají společné hlavní složení, kde hraje prim pšeničný protein, který tvoří na pokožce ochranný film a udržuje vlhkost. Dále aktivní Aloe vera, vitamíny C, E a zinek, který dohromady se všemi ostatními látkami tvoří dokonalý koktejl pro tělo a jeho anti-age ochranu. A víte co, asi to má něco do sebe, opravdu nevysušuje a kůže je jemnější takže když se nenamažu není to zlé jako u jiných gelů. A to mám kůži se sklonem k atopickému ekzému. Takže až kolem Vánoc uvidíte blázna co zuřivě očichává jeden sprcháč za druhým, střídavě kouká do peněženky a pak zase očichává a vypadá nešťastně že si nemůže koupit všechny budu to zaručeně já :)))) 

 

Hodnocení:10/10


Komentáře

  1. Od Korresu jsem ještě nic nezkoušela, ale mám zálusk ;-) A Jasmín fakt můžu, je to pro mě společně s pačulí dokonalá kombinace ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pačuli tedy můžu jak kde, zálěží jak dobře je namíchané, v jakém poměru jinak je na mě většinou až moc silná vůně. Za to třeba ylang-ylang to je taky pro mě top ten

      Vymazat
  2. :) to s tím očucháváním dělám taky :D. Jasmín mám moc ráda, takže bych si dala říct, a i ty ostatní už jen podle názvu musí vonět nádherně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pak hrozně nerozhodná až si občas jejich security myslí, že jsme zlodějka, jak tam jen pořád pobíhám a očuchávám :D

      Vymazat
  3. Toto je uplne bombasticky sprchac, ja som si ho kupila dokonca opakovane a to sa mi uz davno nestalo. Teraz mam doma cestovnu velkost verzie "citrus", este som ju neskusala, ale vona je velmi podarena (u citrusov je vzdy riziko, ze vyzneju az moc "chemicky"), ,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda, že je tady další fanda Korres sprchových gelů..přesně jak píšeš citrusy jsou občas jako osvěžovače na záchod :D

      Vymazat
  4. Od Korres som ešte nič nemala, ale keď čítam tie vône, jedna lepšia než druhá :) Jasmín mám tiežveľmi rada, ale aj tie ďalšie musia voňať krásne, keď budem mať možnosť, pôjdem ich poovoniavať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám i na nějaké jiné produkty tak uvidím třeba co budou mít za balíčky na Vánoce :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky