Extreme bělící zubní pasta od Swiss dent

Tuhle červenou zubní pastu mi doporučila kamarádka, která ji už nějaký ten pátek používá a nemůže si jí vynachválit. Ukazovala mi ji na dny Marianne, kdy udělala obří nákup do zásoby :D A při jejím vychvalování až do nebes jsem neodolala a pořídila ji domů taky. Sice přes net, protože se mi líbila cena 241,- za 50ml pasty a kartáček soft zdarma od stejné značky. Protože jsem zrovna potřebovala nový bylo příjemné koupit ho spolu s pastou. Pasta se dá sehnat i ve větším balení 100ml kolem 500Kč.  Vím pro není to za pastu zrovna málo ,ale jak název slibuje má být EXTREME :D takže čekám extrémní bělení a navíc firma Swiss dent je známá tím, že je i šetrná k zubní sklovině i dásním. Což potřebuji! 



Pastu bychom měli používat 2x denně a nevyplachovat si po ní ústa. Jelikož mám sklon ke krvácivosti dásní navečer si zuby čistím speciální pastou ,která má předcházet paradentóze plus používám spolu s ústní vodou ze stejné řady. Takže tuhle bělící pastu používám jen jednou denně,ale přítel dvakrát. 50ml při takovéto frekvenci vydrží cca 2-2,5 měsíce. Maximálně tři víc rozhodně ne. Co se týče chuti je to typická chemka a na chuť si prostě musíte zvyknout. 



Dále v pastě cítíte malinké částečky takový pidi mini peeling :) ale opravdu jemný skoro až nepostřehnutelný. A co se týče bělení? Rozhodně je to moje nejvíc bělící pasta ,kterou jsme zatím měla. Krásně zuby vyleští a jsou určitě o půl nebo o odstín bělejší. Ale používáme zatím pouze krátkou dobu cca od poloviny září. Takže jsem zvědavá na dlouhodobé používání.  Navíc vůbec mi nedráždí dásně ani se mi po ní neodlupuje sliznice jako po jinách obyčejných bělících pastách. A zda si jí koupím ještě jednou??? No rozhodně :)


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. No výborne. Tejto recenzii som sa fakt potešila. Uvažujem o nej už snáď vyše roka.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, dosud jsem o ní neslyšela, o pasty se zase tak nezajímám, ale nějaké vybělení by se hodilo! Přitom drogérkové pasty mi přišly vždycky bez účinku, tak jsem ráda, že nějaká fungující bělící pasta existuje. :)

    A kde se dá prosím sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, tak jsem sadu právě objednala na Profimedu. :D Sice o stovku dráž, ale neva. :D

      Vymazat
  3. Jojo holky takhle pasta funguje, ale max o ten jeden odstín, bělení u zubaře se nevyrovná tak ať třeba nejste zklamané. Mě tenhle účinek stačí a je to první pasta u které jsem ho našla. Dokonce jsem nevěděla, že ho moje mamka, táta i sestra používají už půl roku :D a jsou taky moc spokojený. Pastu koupíte v Profimedu nebo ideálně zabrouzdat po netu a najít lepší cenu, já kupovala na Parfums.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu ráda i za malý rozdíl. :)

      Vymazat
    2. Tak to do ní klidně s čistým svědomím jdi, důležité je určitě nevyplachovat jen vyplivnout, s vyplachováním má menší efekt

      Vymazat
  4. Tak to vypadá dobře.. do bělení jsem jít nechtěla, ale bělící pasta co opravdu funguje by se hodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla bělení zubů v prváku na střední, od zubaře odlitek a gel domů, už nikdy více, zuby byly citlivé a polovinu gelu člověk sní bleeee!!! Takže když bělení tak jedině to dražší v ordinaci nebo pastu s jemným účinkem

      Vymazat
  5. ja som skúšala bielu perlu gél, nemala som po tom citlivé zuby, ale poznám pár ľudí, čo si to pre lepší efekt nechali dlhšie ako bolo treba a peroxid im vybielil aj ďasná :D
    mne to pekne zabralo, následne som používala bielu perlu zubnú pastu, ale teraz naposledy som skúsila clinomyn na citlivé zuby (je ich viac druhov), je to pasta pre fajčiarov, ale samozrejme nielen pre nich. účinne bieli aj zuby od čaju, kávy, vína atď...
    narozdiel od bielej perly, ktorá bola úplne jemnučká a pôsobila enzymaticky, je clinomyn tak ako tá tvoja drsnejšia- abrazívnejšia, ale nedráždila mi ďasná a zdala sa mi ešte lepšia ako perla. a stojí smiešne 2-3€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biela perla bola moja prvá bieliaca pasta už veľmi dávno a pamätám si, že účinkovala. Ale mala som ju len raz. Potom som vyskúšala pár bežných drogérkových, z ktorých neúčinkovala žiadna, tak som sa na to vykašľala. Vlastne som mala prirodzene biele zuby, ktoré mi každý chválil. Lenže potom sa zrazu všetko zmenilo a moje zubné perličky už nie sú také pekné. Potrebujem pomoc, takže go "extreme".

      Vymazat
    2. Tak já jí musím vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Také stále přemýšlím, čím si bělit zuby, u mě je problém asi i věkem, protože se mi kolem zubů dělá zubní kámen víc než dřív :( a to si je čistím. No a samozřejmě káva a do ledna i to kouření, se kterým jsem sekla, to dává zubům taky zabrat. Na tuto pastu jsem už na netu koukala a bála jsem se, protože už jsem těch bělících vyzkoušela tolik a žádná mi nepřišla jako zázrak. Pomalu stejný efekt jako nějaké dražší za 100,- udělaly i levnější pasty typu Odol nebo nějaké ty pro kuřáky. Teď jsem si ale pořídila novinku, zahodím kartáček a budu zkoušet metodu nějakých křováků :))))) Bez pasty a kartáčku, určitě hodím pak článek a snad i video. :))))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem zvědavá :))) A těším se na recenzi. Mě zatím nejvíc vyhovuje tato a mám už další balení. Když člověk dodrží nevyplachovat je trochu vidět rozdíl,ale stejně bych brala profi bělení, jen na něj našetřit a nerozfofrovat to jinde jako vždycky :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky