Clinique čistící sada

Nelekejte se nepřestala jsem být věrná čistícím přírodním přípravkům :) to ani omylem, jen kamarádka, co si Clinique kupuje dostala tuhle krásnou krabičku s miniaturami čistících přípravků a jelikož ví jak ráda testuji, hned mi ji předala se slovy , že ona už tyhle produkty moc dobře zná tak ať je pro Vás otestuji. Tak jdeme na to, co musím pochválit je ta skvělá a roztomilá plechovka :D No není k sežrání? Moc se mi líbí...no a tady moje chválení asi končí....docela brzo co?




V sadě najdeme :
  1. Dvou-složkový odličovač obličeje i očního okolí
  2.  Tekuté mýdlo pro smíšenou a suchou pleť
  3. Exfoliační pleťová voda pro smíšenou pleť

Dvousložkový odličovač obličeje i očního okolí - Clinique Take The Day Off
Odličovač má být velmi jemný a vhodný i pro partie kolem očí, vhodný i pro nositelky kontaktních čoček. Slibuje rychlé, šetrné a hlavně důkladné odlíčení i odolného makeupu. Výsledkem má být rozzářená, posílená a zdravá jemná pleť. Použití je jednoduché stačí trochu protřepat, aplikovat na tamponek a odlíčit.
Takže za prvé moc to nevoní, ok to by ani neměl když je jemný a vhodný i pro oči. Odličuje dobře a to i voděodolnou řasenku, jde to krásně rychle, v první chvíli mám pocit, že nepálí a jak je mastnější, že i nevysušuje. Ale po chvilce nemám pokožku kolem očí tedy rozjasněnou ,ale zarůžovělou a pěkně to poštipuje !!! Takže musím rychle opláchnout vodou. Za mě tedy odličovač na nic, maximálně tak na pleť,ale také jsme cítila divné pnutí. Celé balení 125ml stojí kolem pětistovky, takže děkuji pěkně,ale můj domorobo balzám vyjde levněji a nedráždí.

Hodnocení:1/10

Tekuté mýdlo pro smíšenou až suchou pleť - Liquid facial soap mild
Mýdlo tedy spíše tekutější gel, má odlíčit a to jemně a přesto efektivně. Má osvěžit a dokonale vyčistit. Doporučení je 2x denně a aplikace je klasická jako u jiných gelů s vodou. Plné balení má 200ml a stojí zase kolem pětistovky.  Je neparfemované a vhodné pro pleť citlivou.
No strašně smrdí jak alkoholový bublifuk! Odličuje dobře,ale pleť po něm strašně pne a je taková vysušená a to mám smíšenou pleť a i tak mi nevyhovuje. A při použití dvakrát denně mám pocit velikosti obličeje XXXS!! Fuj jako nevím jak někdo může být z tohohle nadšený.Kivvi gel na odlíčení je stejně drahý a sice menší,ale tyhle pocity u něj opravdu nemám, naopak hojí což by tenhle neuměl ani omylem.

Hodnocení:0/10

Exfoliační tonikum na smíšenou pleť - Clarifying lotion 2
Má odstranit odumřelé buňky, zjemnit a připravit dokonale na následnou péči. Aplikuje se na vatový tamponek,kterým se pleť dočistí. Má se používat na obličej i krk a to 2x denně. Plné balení je už štědřejší než ostatní produkty - 400ml za 800Kč. Docela sakra drahé tonikum. 
Takže zase smrad jak v lihovaru! Štípe to jak savo ( ne že bych zkoušela,ale takhle si to nějak představuji :D ) , sice je po něm dokonale hlaďoučká pokožka,ale pardon aplikace dvakrát denně?! To jako vážně peelingovat se dvakrát denně? Jsem snad had co si potřebuje sloupnout pokožku? Ne, rozhodně srst ani kůži neměním či nesvlékám, takže za mě je tohle holý nesmysl! Peeling bohatě stačí 2x týdně.A to ještě podle typu pleti, věku, aktuálního stavu apod. Prostě milion faktorů,ale ani jeden není důvodem k exfoliaci dvakrát denně. Když jsem to jednou zkusila, tak jsme měla staženou a hodně vysušenou pleť i v T-zóně. No asi nepotěším milovníky Clinique touhle recenzí,ale mě to nenadchlo a přijdou mi to vyhozené peníze.

Hodnocení:0/10

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Ta je na tom nejlepší :) zrovna přemýšlím jak jí nejlépe využiji :)

      Vymazat
  2. Ta plechovka je nádherná! A teda, docela mě překvapilo, že si ty produkty vedly tak špatně, měla jsem za to, že u Clinique se v podstatě nemůžu splést a je to taková sázka na jistotu... no, zjevně není. :-D Alkoholový bublifuk a smrad z lihovaru jsou skvělá přirovnání! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to dost překvapilo :/ sem tam jsem od nich zkusila krémový vzorek z časopisu ty byly víceméně v pohodě, ale tohle je prostě alkoholová party ...nechápu, ptala jsem se i kamarádky hele to ti to nevadí? A ona, no tak jsem myslela, že je to silné a co je silné prostě smrdí a obsahuje hodně alkoholu ale je to účinné. Myslím, že třeba lidi co nezkouší přírodní péči to tolik asi nevnímají.

      Vymazat
  3. Na tomto je vidno, ze 100 ludi = 100 chuti, ja som velkym fanusikom znacky Clinique, ten ocny odlicovac patri medzi moje best a je to jeden z mala, ktory mi nedrazdil oci. Tie ostatne dva produkty poznam tiez, odlicovaci gel, ja som ho teda pouzivala iba vecer, (ne)parfumacia mi nevadi, alkohol som z neho necitila. Odlicovanie pomocou gelu neni moj preferovany sposob, ale napr. na cestovanie ci na dovolenku su tieto miniatury aspon pre mna dost parkticke. V com sa zhodneme je pletova voda, tato s c.2 je dost silna, ja kupujem len tu s oznacenim Mild (bez alkoholu), nedavno som mala miniaturu jednotky a aj tam mi ten alkohol prekazal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se u nich spíše i jak píšu v článku líbí krémy,ale tyhle odličovací věcičky mě fakt hodně zklamaly :/ Požíváš třeba i přírodní? Já jak jsem si zvykla na vůni olejů, éterických olejíčků a celkově prostě přírodních věcí mi tohle prostě nejde pod nos :/

      Vymazat
  4. Ta plechovka je vážně roztomilá, ale ty výrobky mě mrzí :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vypadá to , že zatím více lidem vyhovují, nebo tedy nevadí, takže mám asi hodně zhýčkanou přecitlivělou pleť :D

      Vymazat
  5. Jé, tak to plechovku by som brala tiež :D Clinique som myslím nikdy neskúšala a ani neplánujem, mám toho dosť na zozname prianí z prírodnej kozmetiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s tebou musím souhlasit, je dost přírodních produktů na vyzkoušení, taky bych si za vlastní peníze nekoupila.

      Vymazat
  6. No tak to som ostala prekvapená. Clinique mám rada, hoci táto rada vôbec nie je vhodná pre moju pleť, však mám doma čistiace gélové mydlo na mastnú a som s ním spokojná. Tá plechovka je fakt krásna.
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/10/polievkovy-festivalsoup-festival-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mám asi extra přecitlivělou pleť :/ Já se po tom mýdle prostě můžu uškrábat jak mi pne pokožka :/

      Vymazat
  7. Cliniqe ma kedysi veľmi lákala, ale už skosi ani nie, odkedy som objavila mňamkovejšie prírodné produkty. Ale tá plechovka, tá by ma možno prinútila kúpiť si celú tú sadu…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mě přijde jakmile si nosík zvykne na přírodní parfemace tak prostě ty klasické konvenční už tolik nebere..ale samozřejmě jsou produkty i z klasiky co můžu a mám ráda :))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky