Alverde sprchový gel nejen pro maminky

Myslím, že jako hodně z Vás jsem i já neodolala skvělé nabídce dm drogerie ,která měla slevu 40% na své výrobky a tak jsem díky akci vyzkoušela i tenhle sprchový gel Mamaglück pro nastávající maminky. A proč je určený zrovna pro ně? Nemá vysušovat, ba naopak má pokožku hýčkat , protože v tomto období se musí přizpůsobit rostoucímu bříšku a celkově i jiným rostoucím partiím :) takže v tomto období potřebuje kůže hodně zvláčňovat, hydratovat i vyživovat aby se podpořila pružnost.



Samozřejmě, že od sprcháče nelze čekat zázraky, přeci jen ho nakonec všechny ssmyjeme a skončí v odpadu :D Ale mě v první řadě zaujal obal a pak to , že by neměl vysušovat, víc jsem od něj ani nečekala. Normálně vyjde cca kolem 80 ,- což není špatné.


Konzistencí se jedná o řidší mléčný gel, člověk se musí hlídat aby nedal zbytečně moc velké množství, hodila by se mi k němu spíše pumpička při této konzistenci, než jen obyčejná tuba. To je první mínus, druhé je aroma, občas mám u Alverde pocit, že sprchové gely mají vůni zmoklého psa a ani tenhle není bohužel výjimkou i když je v pozadí lehce květinová vůně, asi tedy vlčích máků??? Kdo ví .. Ale tak co hlavní je aby trochu pečoval o pokožku, což umí, nevysušuje a nedráždí, kůže je hezky zklidněná. Ale nic víc no...prostě nuda. Znovu bych si ho nekoupila ani za pade, prostě mě nebavilo ho používat a jsem ráda, že už je vypotřebovaný.


Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. V DMku měli slevy 40% na svoje výrobky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se sečetla 25% sleva na všechny jejich výrobky plus sleva na celý nákup 15% tak to hodilo 40% a to uuž bylo hoooodně pádné slovo proč otestovat některé produkty

      Vymazat
  2. Tyjo super, škoda že jsem akci prošvihla :(.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky