Moje Kosmetika ...stojí za to?

Podlehla jsem taky testování nové levné české značky Moje Kosmetika, takže si nebudeme psát nic o historii, vzniku a dalších věcech, protože to už jste si měli šanci přečíst u x bloggerek :) Díky Sabině z blogu Svět podle S jsem si všimla akce na webu Moje kosmetika, kde bylo v nabídce poštovné zdarma plus k nákupu na 199,- dlouhodržící tužka na oči. A když Sabina chválila tolik řasenku a zvlášť to, že se nerozmazává s čímž mám stejné problémy jako ona, skoro každou řasenku mám rozmazanou pod očima :/ tak jsem si řekla, proč nevyužít akce a nenakoupit pár věcí, kosmetika je to fakt levná a i když se mi třeba produkty nebudou líbit nebudu toho litovat. Nakonec jsem si vybrala řasenku, lak na nehty, dva druhy stínů a tužku jako dárek v černé barvě. Vše už mám řádně vyzkoušené tak jdeme na hodnocení.


Řasenka BEST
Řasenka slibuje objem, natočení a prodloužení řas a to vše bez slepení. Objem je 8ml a stojí pouhých 80Kč. Balení je na pohled hezké, hodně barevné, ale jinak působí lacině a i když vyzkoušíte, máte pocit že je balení dost fórové a mám strach aby se mi kartáček po delší době nezlomil :D Ale co bychom za ty prachy chtěli že ? Ale uznávám, že balení na řasence až tak důležité opravdu není.Hlavní je jak je dobrá a jak funguje...a to tedy smekám!!!!! Díky Sabině jsem vyzkoušela jednu z nejlepších řasenek vůbec a to nekecám. Vyrovná se s přehledem Hypnose,ale cena je o sto procent menší takže jí tedy předčila. Opravdu se nerozmazává a to ani trošku, neopadává, nedráždí oči. Vůbec řasy neslepí, naopak krásně se s kartáčkem pracuje,zatím nemá tendenci vysychat, je krásně tmavě černá, prodlouží řasy. O natočení si samozřejmě můžete bez kleštiček nechat zdát, nechápu proč to firmy slibují,když to ani nejde :/ Co se týče objemu nepovažovala bych ji za objemovou, v tomhle ohledu fakt selhala.Ale jinak jsou s ní řasy vážně dokonalé a krásné :) A přitom se docela dobře odličuje, takže holky tohle musíte vyzkoušet!



Hodnocení:10/10

Dlouhodržící tužka na oči s vitamínem E
Dále tu máme klasickou tužku na oči obohacenou o vitamín E v různých odstínech, klasická velikost o 5g za super cenu 40Kč , nyní dokonce v akci o deseti korunu levněji :) Vybrala jsem si černou barvu, a to proto, že mi moje jediná černá tužka už dochází, moc tužky nepoužívám , preferuji gelové nebo tekuté linky,která mají nesrovnatelně lepší výdrž. Ale černou tužku občas potřebuji na dolní víčko , tak jsem byla zvědavá na tuhle prý dlouhodržící...je krásně černá, hezky se s ní pracuje a vydrží o něco maličko déle než jiné levné tužky,ale stejně se cca po 4-5 hodinách rozmazává :/ Takže za mě tohle doma mít nepotřebujete.


Hodnocení:2/10

Oční stíny TRIO
Oční stíny TRIO mají 6g a seženete je za padesát korun, což je víc než fajn :) Mají mnoho odstínů, já si vybrala nejpožívanější spíše neutrální barvičky. Jedny matné a jedny se třpytem, který je hodně jemný. Stíny jsou na pohled moc hezké, balení hoooodně chatrné, čekám kdy se ulomí víčko :/ Trochu práší,ale nic tragického. Co se týče pigmentace je slabší,ale při použití báze a vrstvení jsem spokojená. Výdrž je lepší průměr, osm hodin zvládnou , takže je do práce nemusím nosit, což je výhoda. Rozhodně se vyrovnají třeba Loreal stínům apod a za tu cenu to není špatné. Nebudete z nich skákat dva metry vysoko,ale neurazí :)




Hodnocení:5/10

Lak na nehty ORCHIDEA
Lak se mi líbí svým designem, ale má hodně úzký štěteček, což je škoda, já miluji Rimmel širší štětečky s nimi se lakuje doslova samo :) Lak se chlubí, že dobře kryje, což bohužel potvrdit nemůžu! Alespoň tento odstín tedy nekryje moc slavně, jsou znát tahy štětcem, je hodně tekutý a ve dvou vrstvách při bližším zkoumání najdete místečka,který tolik nekryjí. Výdrž je průměrná jako třeba u Rimmelu. Mě lak vůbec neoslovil a i když stojí 40-50kč podle akce, raději si koupím ten Rimmel nebo jinou značku.



Hodnocení:3/10

Takže za mě za nákup opravdu stojí řasenka a ještě určitě vyzkouším i jejich ostatní druhy. Stíny také nejsou marné,ale jinak zatím nic, počkám na recenze třeba linek apod a podle toho se rozhodnu jestli ještě koupím něco jiného...co Vaše zkušenosti s touto levnou kosmetikou, máte nějaké tipy co koupit?

Komentáře

  1. Tak Moje mě nechává úplně chladnou. Hezky tady na té mánii bylo vidět, kdo dostal výrobky zadarmo, ten pochválil, ale ten, co si koupil, tak je spíše zklamaný. Já si od nich nic nekoupila a asi díky tvé recenzi nekoupím, přešla mě chuť :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Hezky jsi to zhodnotila ...ale něco na tom bude :) Ale řasenka je vážně super to musím uznat za ty penízky velmi dobrý nákup.

      Vymazat
    2. já řasenku nosím jen na spodní řasy a to používám Clinique high impact mascara... pro mne top <3

      Vymazat
  2. Ta řasenka mě pořád láká, tak jsem zvědavá, kdy se konečně odhodlám k nákupům u nich :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli by je prodávat i některé drogerie, takže se poohlédni po nějaké blízko ať nemusíš kupovat ještě něco, přeci jen platit poštovné u tak levné kosmetiky se nevyplatí.

      Vymazat
    2. Právě jsem se dívala, že v mojí rodné domovině by se měl vyskytovat krámek, musím to jet obhlídnout ;-)

      Vymazat
  3. Z téhle značky jsem ještě nic nevyzkoušela.Líbí se mi barva laku,škoda že jsi nevyfotila jak vypadá na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku mám připsanou na seznam věcí, co chci vyzkoušet! :-) U nás ve městě mají mít MOJE ve třech obchodech, ale zatím jsem ji nepotkala ani v jednom. Netuším, co dělám špatně. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi jako v Mango a FF obchodech, taky na netu nebo v jejich katalogu vidím spoustu pěkných věcí a na živo nic , nechápu to :/

      Vymazat
  5. Škoda tej ceruzky, mala veľmi pekný dizajn :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nic speciálního není , nejhorší také ne,ale nic co bych potřebovala mít doma :)

      Vymazat
  6. A mi se právě strašně líbil ten lak a přemýšlela jsem jestli ho koupit. :D Ještě že vidím konečně recenzi kde jsou alespoň trochu popsané jeho vlastnosti.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle barvu nedoporučuju, možná ty ostatní odstíny budou lepší. Už se mi xkrát stalo , že tomu tak u některých firem je.

      Vymazat
  7. Uf, oddechla jsem si, že ti ta řasenka taky sedí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Opravdu díky za tip, je super.

      Vymazat
  8. Já ti nevím. Takové podobné značky mě nějak nelákají. Vypadá to jako česká Essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence miluji Top coat, takže asi všude se dá najít alespoň jeden dobrý produkt :) Jinak Essence mi přijde o hodně horší než Moje , tedy alespon, co jsem mohla zkusit

      Vymazat
    2. Anonymní11/09/2014

      Podle toho článku mně ta tužka moc neláká, ale zatím mám jenom dobrý zkušenosti s Essence linkama, cenově na tom jsou podobně. U laků u mně hodně záleží na výdrži, ale se štětečkem bych sama problém neměla, vypadá, že s ním půjde dobře pracovat.

      Vymazat
    3. Od Essence jsem dekorativnní kosmetiku zatím nezkoušela ...nějak z toho mám strach, že budu akorát zklamaná

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky