Lavera minerální sypký pudr

Když mi došel sypký pudr od Alverde měla jsem chuť vyzkoušet zase nějaký jiný byť jsem s tímhle byla hoodně spokojená. Zaujal mě Sypký transparentní minerální pudr od Lavery. Je v praktickém větším balení s houbičkou, která je skvělá, dobře se s ní pracuje, takže když zrovna nechci tahat i štětec bez problémů si vystačím s ní :) Navíc pudru je 10g což je příjemné množství,které chvíli vydrží. Odstín je opravdu bezbarví - transparentní takže se hodí jak na léto tak na zimu, má za úkol pouze zmatnit a zafixovat makeup. 




Tento pudr obsahuje 100% přírodní ingredience jako minerály, rýžový prášek a jedinečnou směs bio olejů. Což mi přijde hodně zajímavé, kdo by hledal tolik extraktů a olejů právě v pudru že ?:) Ale složení se mi moc líbí a má být vhodné pro všechny typy pleti i pro tu nejcitlivější a i na oblast očí pro nositelky kontaktních čoček. Což mohu potvrdit, absolutně nedráždí ani pokožku kolem očí.

INCI: Mica, Oryza Sativa (Rice) Germ Powder*, Magnesium Silicate, Magnesium Stearate, Tricaprylin, Titanium Dioxide (CI 77891), Silica, Bismuth Oxychloride (CI 77163), Iron Oxide (CI 77491), Iron Oxide (CI 77492), Argania Spinosa Kernel Oil*, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Tocopherol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Alcohol*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Hydrogenated Lecithin, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Ascorbyl Palmitate, Silver Oxide, Water (Aqua), Fragrance (Parfum)**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**
*suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství
**přírodní esenciální oleje



Co se týče zmatňujících účinků, tak zmatňuje krásně,ale není to primárně pudr na zmatnění takže nečekejte celodenní výdrž. Cca po osmi hodinách si musím přepudrovat T-zónu,ale to teď v létě v zimě bude výdrž delší. Kvituji, že nevysušuje a i když je bezbarvý tak maličko kryje díky minerálům,ale jen malinko , prostě vytváří celkově hezčí povrch pleti po make-upu. Jsem s ním ještě o něco víc spokojená než s Alverde, pocit na pokožce je ještě sametovější a složení ještě lepší, takže tohle je momentálně můj pudr číslo jedna. Navíc i když sloupnete celou ochranou folii nerozsypeme se jako Alverde, takže opravdu dokonalý pudr.

pudr ve větším množství, po rozetření není na pokožce vůbec vidět,jen zmatní.

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Pudr vypadá dobře. Líbí se mi obaly od Lavery.
    Bezbarvý je s tvrdým;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle obal se povedl, jen mě trošku štve biooo obchod, že ty jejich reklamní nálepky cpe bez přemýšlení! Kdyby je alespoň daly na stranu,ale přímo na tu nejhezčí část obalu, to mě štve.

      Vymazat
    2. Jo jo ty jejich nálepky by mě taky štvaly.

      Vymazat
  2. Můj oblíbený :). Jen ho teď tak trošku podvádím s minerálním make-upem a matovat a fixovat už tolik nepotřebuju. Možná ho zas ale opráším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minerální makeup jsem zatím zkusila jen ve vzorku od jedné firmy, al e nějak mi to nesedlo :/ svěděl mě celý obličej. Takže zatím jsem věrná jen minerálním pudrům :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Necelé čtyři stovky, záleží na eshopu :)

      Vymazat
  4. Ahojky, dneka, když čtu Tvůj článek a vážně uvažuji o pořízení tohoto transparentního pudru, udělala jsem si v e-shopu biooo srovnání s tím, co tady píšeš. Trochu mě zklamalo, že dneska ho prodávají v gramáži 8g, ale co mě zklamalo nejvíc je změna složení. Vím, že se jedná o menší úpravy a úplně na konci je pak množství nepatrné, ale i tak tam přidali složku Benzyl Benzoate - který mi vychází jako škodlivý a úplně vynechali složku Silver Oxide. Nevím jaký to má záměr, ale jak píšu, zklamalo mě to. Pudr by mohl být fajn, ale mně tam ten Benzyl nějak vadí. Takže se podívám jinde.
    JO a musím Ti pochválit web. Máš to tady krásný, plný informací a zajímavých zkušeností s kosmetikou. Přeji hodně štěstí v dalším testování. Děkuji Ti za vše tady!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z nové verze zklamaná, není tak kvalitní, mám jí doma a přijde mi že má víc maskoidní efekt :/ takže znovu už si nekoupím , škoda, že ta změna, nejen v množství ale i ve složení a pak i v efektu. Moc děkuji za pochvalu jsem ráda, že se ti tu líbí

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky