Clinique Makeup Perfectly Real pro smíšenou pleť

A máme tu další recenzi na nový makeup, tentokrát jsem sáhla trochu hlouběji do kapsy a zabrouzdala do makeupových vod značky Clinique u které oceňuji především to , že rozlišují makeupy podle typu pleti - suchá, mastná, smíšená. Což moc firem nemá. Tyhle make-upy jsou známé především svou vhodností pro citlivou pleť a hlavně neucpávají pory! A co si budeme nalhávat cena také není nikterak dramatická, všeobecně se jejich makeupy pohybují od 600-1100,- samozřejmě je nejlepší vyhlédnout si nějakou akci nebo pokud máte jasno v odstínu nakoupit přes internet. Já v odstínu jasno neměla a tak jsem zašla do Sephory ,kde měli 10% slevu na Clinique ( aspoň nějaká sleva i když přes net by vyšel o dost levněji! ). Předem jsem se nekoukala jaký typ si zvolím a tak jsem si nechala poradit od prodavačky. Zadala jsem jí požadavky - pro smíšenou pleť, střední nebo vyšší krytí a dobrou výdrž a hlavně odstín pro mou extra světlou pleť.




Pár mi jich doporučila a vyzkoušeli jsme odstíny na ruce i na pleti. Nakonec jsem se hlavně díky odstínu rozhodla pro makeup Perfectly Real pro smíšenou a mastnou pleť. I když se Vám asi na prvním obrázku zdá, že je pěkně oranžový a tmavý, tak koukněte na druhý...dobré že? Já nejprve na prodavačku také koukala jak na blázna, co mi dává tak tmavý odstín,ale říkala nebojte všechny tyhle makeupy a zvlášť tenhle se dokonale přizpůsobí odstínu Vaší pleti a ono fakt jo!! Na pokožce není skoro ani vidět! I kolegyně chválila jak je odstín ideální a celkově makeup hodně přirozený. A to je bod číslo dvě - je hooodně přirozený...no a v tomto případě to bohužel znamená , že má nízké krytí!! Což jsem nechtěla, chtěla jsem, aby trochu zakryl  nějaké ty nedokonalosti a to tedy neumí ani omylem, kruhy jsou pro ně tak velkým oříškem , že je ani trochu nezmírní, pupínky menších rozměrů maličko zakryje, ale ani tady žádná sláva. Co ,ale umí je krásně sjednotit barvu a dokonale rozjasnit. Opravdu člověk vypadá odpočatě a makeup po nanesení hezky přirozeně. Dobře se s ním pracuje i když mám o něco větší spotřebu než například s Revlonem :/



Rozhodně mohu potvrdit, že plet nedráždí, neucpává a je moc příjemný, nemám ani vysušená místečka. Vrásky nezdůrazňuje a ani póry. Co je,ale další mínus a to pro mě velké je jeho výdrž, která je nízká, vydrží v dobrém stavu tak 5-6 hodin. Rozhodně do konce pracovní osmi hodinové doby musím makeup upravit. Ani nezmatňuje a přepudrovat je nutné určitě po pěti hodinách. Takže když si to tu takhle shrneme:

+ přirozený vzhled
+ pokožka je krásně rozjasněná
+ snadná aplikace
+ nedráždí a neucpává póry

- větší spotřeba
- málo kyje
- menší výdrž
- cena

Tak prostě pro mě je tenhle makeup ne úplně vhodný, nesplňuje moje hlavní kritéria, řekla, bych že je vhodný pro pokožku,kterou trápí víc vrásek a ocení rozjasnění,ale zároveň pro ženy,které chtějí velmi přirozený makeup a nepotřebují krýt, pak bych ho doporučila. Ale já prodavačce jasně zadala co od něj požaduji a pro mě tedy vhodný až tak není :/ Neříkám, že je to hrozný makeup,ale ta výdrž mě fakt štve..


Hodnocení:4/10

Komentáře

  1. No vidíš, to je pro mě dobrá recenze, jelikož jsem o něm uvažovala. Mám pocit, že mi všechno ucpává pory a všechno dráždí, ale potřebuju i krytí. Takže si ho škrtám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako krytí je fakt nízké, ale clinique dám ještě šanci a kouknu po nějakém jiném druhu..pročtu recenze a uvidím který zvolím ,ale na prodavačky už sázet teda rozhodně nebudu :)

      Vymazat
  2. Mně by asi také nevyhovoval. Nepotřebuju vysoké krytí, ale alespoň nějaké lehké střední by nebylo špatné. A o rozjasnění také moc nestojím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup je hodně přirozený a krytí nižší, také bych brala místo rozjasnění klidně trošku zakrýt nějaký ten pupínek

      Vymazat
  3. Předpokládám, že i přes u cenu se v něm nějaký silikon najde, což?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo silikon by se našel :)))) Ale u makeupu mi to zas tak nevadí.

      Vymazat
    2. Kdyby jenom silikon...

      Vymazat
  4. Já si od prodavaček ze Sephory nenechávám radit už takové 2 roky, protože když jsem to udělala tak to byl vždycky průšvih. Když už chci něco od Clinique, tak si sjedu raději do Prahy do značkových butiků - je to tam sice bez slevy, ale 100x lepší servis + prakticky vždycky dostanu nějaké vzorečky... Dlouho už jsem tam u nich ale nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím :))))) byl to úlet,ale to víš byl to takový momentální pocit jít si koupit makeup a takhle to dopadlo

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky