BioAroma čistící maska

Kosmetiku BioAroma zná už asi čím dál tím více lidí a to hlavně díky recenzím na blozích a to převážně na Akné krém/balzám, který jsem si samozřejmě také koupila , viz fotka nákupu :D Nemohla jsme po těch všech kladných ohlasech odolat,ale ten potřebuji otestovat o něco déle, takže dnes Vám chci představit jejich Čistící jílovou masku. 





Maska je v práškové formě v bytelném plastovém obalu, na dávkování je jako na dětských pudrech, což mě maličko rozčiluje, protože mi trvá o chvilinku déle než si odsypu potřebné množství, spíše mi vyhovují balení jako u Khadi masek, je tam sáček, který buďto necháte uvnitř plechovky nebo obsah masky nasypeme do balení bez něj a masku jednoduše zavřete, tak si vždy stačí jen lžičkou odebrat potřebné množství, protože lžička je navíc zhruba to množství,které na celý obličej potřebujete. Takže za mě první malé mínus je obal,ale je to jen opravdu hledání maličkostí :) Maska stojí 210Kč za 40g,ale často mají ne eshopu BioAroma akce jako například nyní -20% apod. Takže se dá pořídit i za menší obnos,ale i originální cena je příjemná, nic co vám zruinuje peněženku. 


Čistící maska jak už název napovídá je vhodná pro smíšenou, aknozní nebo mastnou plěť. U smíšené samozřejmě jen na T-zónu ( takže ano stejně si jí plácám na celý obličej,ale pssst :). Složení masky je skvělé, prostě jen a jen příroda.


Ingredients: Montmorillonit (Clay), Citrus Aurantium bergamia (Bergamot) Fruit oil, Linalool, Limonene (komponenty esenciálních olejů)

Montmorillonit je druh velmi jemného jílů,který se převážně využívá v kosmetice, jeho barvu určuje minerální složení, zde se jedná o světle zelený jíl. Musím uznat, že tento jíl je tak jemný a šetrný, že je toto první jílová maska,která mě při zasychání absolutně nepálí a nemám po ní téměř začervenalý obličej, jen lehoulince růžový nádech na tvářích. Což se mi u jílových masek nestalo, takže z ní mám radost!! Konečně nevypadám jako indián po smytí. A přitom si tento jíl zachovává stejné vlastnosti jako jiný - absorbuje přebytečný maz, čistí a detoxikuje. Dále obsahuje Bergamot, který hojí různé záněty. Díky bergamotu není maska vhodná při aplikaci těsně před opalováním.  



Maska se míchá s vodou nebo růžovou vodou a to cca jedna čajová zarovnaná lžička s deseti až patnácti kapkami vody. Opravdu vodu přidávejte opatrně jíl jí hodně vsákne tak at nemáte masku extra řídkou. NA pleť se nanese v tenčí vrstvičce a nechá se do zaschnutí, což je kolem deseti minut. Během zasychání necítím žádné nepříjemné pocity a po smytí nemám pleť podrážděnou. Naopak je zklidněná, zmatněná, póry jsou lehounce stáhlé a pupínky méně červené a rychleji se hojí. Doporučuje se používat 2x týdně vyzkoušela jsem lokálně i 4x týdně jen na větší zánětlivý pupínek a efekt je skvělý :) Rychle se zasuší a zahojí potvora jedna nechtěná :D
Takže za mě jedna z nejlepších jílových masek , co se týče hojivosti a jemnosti. S černými tečkami si ,ale rozhodně neporadí,ale to jsem od téhle masky ani nečekala. 


Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. Verím, že maska je výborná...aj keď ja konkrétne by som radšej išla do nejakého väčšieho balenia jílu za lacnejšiu cenu a už si potom vytvorila masky sama s pomocou oleja...alebo ako píšeš s ružovou vodou...a ešte som chcela okomentovať tvoj včerajší receptík, ale stále mi to vyhadzovalo, že je to nebezpečná stránka, že tam máš malware:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten malware mě pěkně štve, nevím absolutně co s tím, naistalovala jsem nový antivir a nic, dala jsem prozkoumat googlem a nic, pořád píše že je vše ok,ale na google chrome mi to také hází, že tam mám malware :( jsem z toho dost zoufalá a nevím co s tím..nemáš nějakou radu?

      Vymazat
    2. :( to ma mrzí....radu žiaľ nemám vôbec žiadnu, ale aspoň budem vedieť, že v inom ako chrome prehlidači by to malo ísť...

      Vymazat
  2. Nikdy jsem o této značce neslyšela, ale vypadá dobře :) Ale nikdy jsem neměla masku v práškové podobě, že si ji teprve sama připravíš - to je pro mě docela novinka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já masky v práškové podobě mám hodně ráda, jsou většinou účinější,ale zase na druhou stranu hodně silné, takže zarudlý obličej po aplikaci je u mě normální až u této :)

      Vymazat
  3. ty jo, to balení je fakt praktický, u normálních jílových masek mě štve, že se musí buď dovnitř plastovou lžičkou nebo sypat a půlku rozsypat :D. JInak souhlasím, BioAroma je dobrá a za příjemné ceny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D vidíš a mě se líbí víc normální balení, takže vlastně pro někoho i bod k dobru ..tím pádem na ní asi nenajdu ani chlup negativní :)

      Vymazat
  4. No to vypadá perfektně, ale mě by taky rozčilovalo to dávkování. Buď toho vždycky nasypu míň nebo víc :D Díky za rozšíření obzorů, o téhle značce slyším poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám na ni zálusk!

    OdpovědětVymazat
  6. Na tak malé balenie sa mi zdá trochu drahá, ale aspoň si ma inšpirovala pridať do ďalšej ílovej masky bergamotový olej :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky