Alverde sérum na konečky

Regenerační sérum/fluid na konečky od Alverde, četla jsem o něm jak pochvalné ódy tak i opak. Takže tohle je další produkt z mého big Dm nakupování ve slevách, kdo by nezkusil,když normální cena je cca kolem 90Kč za 30ml. Což sice na konečky není nikterak mnoho,ale za tu cenu to jde, navíc neobsahuje silikony a je to přírodní produkt.


Jedná se o řadu pro sušší vlasy,ale co si budeme nalhávat kromě velmi krátkých vlasů potřebují extra porci péče všechny konečky a zvlášť samozřejmě barvené či jako u mě melírované. Sérum má konzistenci jako hustší gel nebo fluid. Vůně nic moc, není extra výrazná a ve vlasech naštěstí není cítit, jinak je to takové trošku zatuchlé..ale jak říkám nepovažuji to ani za mínus, sérum se totiž nanáší do vlhkých vlasů a ihned se vsákne a vůně je po vysušení/ vyfoukání vlasů ta tam.





Sérum rozhodně neusnadňuje rozčesávání, jak by také mohlo,když se má dávat do konečků a né po celé délce. Čekám od něj zacelení , že budou na omak méně suché a budu mít pocit, že jsou silnější...takže jak obstálo? Pocit silnějších a odolnějších konečků trochu mám. Ale jinak nic. Žádný zázrak se nekonal. Bohužel u mě zatím vedou fluidy a séra od Kérastase nebo Redkenu..ale ty zase nevyhovují složením. Takže hledání pokračuje, účinky tohohle séra mě nějak nepřesvědčili o dalším nákupu.


Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Neusnadňuje rozčesávání? Já kupuji různá séra proto že mi právě rozčesávání usnadňují,po kondicionérech mi plihnou vlasy.Možná tohle sérum z Alverde je vyjímkou,škoda,chtěla jsem jej taky vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne neusnadňuje, ale ty máš podle fotečky kratší vlasy mohlo by ti možná stačit, já mám občas problém i s kondicionery :D mám delší, melírované se sklonem k cuchání :)) takže bez kondicioneru bych měla asi dredy :D

      Vymazat
  2. Poškodené končeky treba ostrihat. Bohuzial nic ine nepomoze. Rozne sera posobia iba ako prevencia proti stiepeniu a poskodeniu. Ak ho zacnes pouzivat na vlasy, ktore su v poriadku a na konci pouzivania budu stale v poriadku mozes napisat ze serum funguje :-)

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je tu každému jasné, že pokud jsou konečky poškozené je potřeba je ostříhat :) Já mám konečky pravidelně udržované. Ale stejně jako nikdo nečeká , že makeup vyřeší nedokonalou pleť tak toto nikdo nečeká ani od séra,ale makeup pleť na pohled vylepší což by mělo i sérum konečky, mělo by je zlepšit na dotek i na pohled a víc vyživit. Takže už se asi chápeme ohledně toho co očekáváme od séra na konečky :)

      Vymazat
  3. Další skvělý tip. Já používám podobné sérum od Avonu, ale moc mi nevyhovuje, takže až ho dovypotřebuji, vyzkouším tohle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jestli tě nadchne víc než mě :)

      Vymazat
  4. mě taky sérum nenadchlo, nic nedělalo a konzistence taková lepkavá... ale masku z avokádové řady mám fakt ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lepkavost jsem nějak nevnímala,ale prostě nenadchlo :/ ještě zkusím někdy masku :)

      Vymazat
  5. Díky moc za tip, určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná recenzia :)

    Rada by som ťa pozvala na giveaway u mňa na blogu Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem si ho před víc jak půl rokem a pro moje vlasy to je byly vyhozené peníze, tak alespoň, že nestálo moc:) Pocit po nanesení jsem měla v podstatě nijaký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu nenadchne,ale za ty peníze :) bud si člověk koupí přírodní sérum nebo časák :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky