Alverde Coral Lip cream

Nemáte rádi lesky,ale rtěnka Vám taky nestačí a chtěli byste něco mezitím? Tak tyhle Lip cream od Alverde jsou přesně to něco mezitím. Jsou sytě pigmentované a matnější jako rtěnky,ale zároveň se aplikují jako tekuté lesky. Na rtech jsou díky jojobě a bambuckému máslo velmi příjemné a stojí pár korun. Oficiální cena je určitě do stovky a já ho vyzkoušela díky kombinaci slev opravdu za pakatel.


Vybrala jsem si odstín Coral, na rtech vypadá opravdu krásně luxusně, jen bohužel tento odstín není vhodný pokud nemáte doslova zuby jako perličky, jinak zvýrazní každou nedokonalost. Nanáší se opravdu snadno a dělá krásný povrch rtů, nezvýrazňuje vrásky a hlavně nevysušuje. Balení takové nudné ,nějak extra chlubivé není.





Tak chválili jsme až dost a má tedy nějaké nedostatky? Ano a bohužel jeden velký - výdrž a slévání k okrajům rtů a to už cca po 2-3 hodinách :/ I tak tuhle lesko-rtěnku mám ráda a je strašná škoda, tohohle big nedostatku, díky kterému koupi moc nedoporučuji, ale pokud vám nevadí každé dvě-tři hodiny opravovat tak směle do něj. Já lesky a i rtěnky,které mají ten nedostatek, že se vám z nich po nějaké době stane spíše konturka na rty opravdu ráda nemám...


Hodnocení: 4/10


Komentáře

  1. Tak to asi nebude nič pre mňa, ale farba je to pekná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teď koupila ten lesk z nový limitky a to je tedy vážně hrůza. Vzala jsem si červený odstín. Už aplikace je šílená. Lesk se šíleně roztéká a v jednu chvíli vypadám jak upír, který si právě na někom smlsnul :( no prostě hrůza. Bez použití kapesníčků to prostě nejde. Navíc smrdí jak bublifuk a výdrž je mizerná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam lesk s odtienom Coral, som s nim spokojna, pretoze nelepi a nevytvara povlak na perach s cim mam problem takmer pri vsetkych ruzoch a leskoch. Odtien sa mi hodi, bublifukova vona sa mi paci. Suhlasim akurat s tym, ze po hodine treba lesk aplikovat znovu.
      KAVIAREŇ-U-MAČKY

      Vymazat
    2. Pravda je, že fakt nelepí. To je plus, většina lesků mě vytáčí právě proto, že lepí. A není nic horšího než, když se vám venku přilepí vlasy na pusu :D

      Vymazat
    3. Lady S - no to ti teda tu novou limitku nezávidím, to je asi ještě horší než tohle :/ Souhlasím že alverde opravdu nelepí ani trochu , naopak je na rtech moc a moc příjemný. Vůně nevůně mi ani nevadí,ale rozhodně to není aroma fialek :D

      Vymazat
    4. Biela Mačka - mě na něm hodně vadí ta malá výdrž jinak souhlasím :)

      Vymazat
  3. Na lesku sa mi páči akurát tá farba, ale odrádza ma balenie. U Alverde by mohli na tomto trocha popracovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení moc promyšlené nemají, max limitky nejsou tak otřesné :/

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento lesk mám vo fialovom odtieni a je veľmi dobrý, som spokojná, síce no výdrž nič moc, presne ako píšeš, ale podstatné pre mňa je, že pery nevysušuje, ešte keby bol aj lepší výber odtieňov tak som maximálne spokojná, ale aj tak nevadí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je na rtech hodně příjemný, ale další si asi nekoupím, i když nikdy se nemá říkat nikdy :)))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky