Vášnivá Verbena

Myslím, že jakmile se řekne Verbena jako první Vás asi napadne L'Occitane, mě tedy určitě takhle firma je podle mě hodně známá díky svým verbenovým toaletkám a sprchovým gelům. Já vůni Verbeny prostě miluji a je fakt, že oni jí umí namíchat opravdu skvěle! Již klasická verbena mě dost učarovala natož tahle jejich nová limitka - Vášnivá Verbena, kterou díky Lence z L'Occitane mohu vyzkoušet.



Nejprve moje úchylka na krásné retro obaly jako je tento se projevila naplno :D Já prostě ten papírový obal nějak ne a ne vyhodit, nerada syslím nepotřebné a nepraktické věci , což papírový obal k toaletce je,ale koukněte na něj je to opravdu fešák ....no nic svou úchylku ještě chvilku budu pěstovat, protože na poličce v koupelně mu to moc sluší...I lahvička s vůní je velmi povedená, líbí se mi hlavně barvy, je taková uklidňující..což se,ale nedá říct o obsahu, to je totiž energy bomba. Nevím proč dostala jméno vášnivá verbena,ale rozhodně by si zasloužila název ENERGY :) Je tak příjemná, fakt krásně svěží a přitom tajemná a hlavně mě hned nakopne, takový energy drink bez kalorií. A zlepší mi náladu, je to asi první vůně co neodolám a několikrát se s ní stříkám i doma :))) Většinu krásných vůní na sebe max stříknu ráno,když jsem doma,ale jinak když nikam nejsu s nimi neplýtvám, mám to asi zažité od mala, kdy maminka měl určité vůně jen pro zvláštní příležitosti. Ale tady nelze odolat :) Navíc je to toaletka, který vydrží kratší dobu než parfém, takže se přeci šplíchnout musím ne?! To je jasné...ne nejsem na ní závislá...


Jediné mínus co bych na celé toaletce našla by byla právě její výdrž, kterou bych uvítala o něco delší,ale není to parfém, takže je to vlastně mínus? Asi ne. Nerada to dělám,ale teď vám sem okopíruji oficiální text, mají to tak dokonale popsané, že když zavřu oči hned tu vůni cítím, že nelze jinak než text vložit:

"Společnosti L’OCCITANE se tuto pouť plnou vůně podařilo zachytit do citrusové vůně se svěžími tóny plnými energie. Toaletní voda Vášnivá verbena je jiskřivou vůní se svěžestí zurčící vody, ve které se mísí vrchní tóny citronu a bergamotu se srdcem tvořeným svěží verbenou a okurkou. V této povzbuzující vůni je obsažena organická verbena z Provence a extrakt z přírodní pramenité vody"



No řekněte sami nenapsali to dobře? :) Vůně je opravdu velmi netradiční a zajímavá, nejprve si všimnete citrusové vůně, poté verbeny a nakonec okurky, která právě spolu s verbenou dělá celou vůni jedinečnou. Každý v okolí kdo vůni cítil ,říkal, že je hodně zajímavá a pěkná. Někdo cítil víc sladší citrusy a někdo verbenu s okurkou. Každý si na vůni našel to své. Ale všichni se shodli , že je to úžasná jarní / letní vůně. Jsem moc spokojená a musím pochválit tuhle Vášnivou verbenu, povedla se jim na jedničku.

Hodnocení:9/10

Komentáře

  1. Super príspevky máš,už dlhšie sledujem tvoj blog veľmi sa mi páči !! :) Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním !! :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥

    OdpovědětVymazat
  2. super :) hned si ji zajdu ovonět do obchůdku

    OdpovědětVymazat
  3. Mě lákala hned od začátku, co ji uvedli na trh... tak jsem si ji šla očuchat, jenže... na papírku krásný, zajímavá povzbuzující vůně. A tak to vyzkouším na ruku, přivoním a CITRÓÓÓN!!! :-D Nic jiného necítím, pro mě zjevně nebyla stvořená. Kdybych na sebe cákla trošku takového toho umělého citronku do čaje, vyjde to nastejno. Ale aspoň jsem ušetřila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé jak vůně na každém ve spojení s jeho vlastní vůní vydají jiné aroma :) Já právě cítím ten citron je v první velmi krátné vlně a pak ten zvláštní podton verbeny a okurky. Ale u vůní je to přesně o tom zkusit ji na pokožce, jelikož tuhle jsem nezkoušela až když přišla, byla jsem připravená jí kdyžtak poslat dál,ale nedám jí z ruky, sedla mi skvěle :) A zkoušela jsi i ty jiné verbeny od nich? Třeba by ti sedla jiná.

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem ještě tu základní verbenovou... a ta byla sice lepší, ale stejně pořád jen takové neurazí - nenadchne. :-(

      Vymazat
    3. hm tak to asi verbena vůně od Loccitane nebudou nic pro tebe :)) A co Chloe? :) Ty miluji také snad všechny

      Vymazat
  4. Vůni s verbenou jsem měla tu základní a ta voněla moc hezky, tuhle jsem zatím nezkoušela, tak děkuji za tip! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá až otestuješ zda bude líbit :)

      Vymazat
  5. Mám ji taky a víš co? Po čase jsem se z ní začala osypávat, takže jí nemůžu používat a to i když bych tak moc chtěla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm a jiné parfémy nevadí ? Někomu vadí vyloženě alkohol ve vůních :/ Já naštěstí neměla ani po klasické verbeně nic a celkově snáším parfémy dobře.

      Vymazat
  6. Classic verbena mi posledne brutalne ucarovala a tiez Lime verde od Guerlain ale ta mi nepride taka vyrazna tkze skusim mrknut tuto dik za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm tak Lime verde od Guerlain neznám, musím napravit :)

      Vymazat
  7. Krásné fotky, tuhle toaletku bych brala. Zajímalo by mě, jak se dělá extrakt z pramenité vody:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No extrakt z pramenité vody...hmmm voda projde varem a páru vysráží :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky