Gelové linky Maybelline - Eyeliner Lasting Drama

Asi hodně z Vás využilo zajímavé slevy Rosmann drogerie což bylo 1+1 na vše od Maybelline. I já se nechala zlákat :) A do košíku mi přistály tyhle gelové linky.  Gelové linky jsem zatím zkoušela jen jedny a s těmi jsem byla spokojená, jenže vyschly a jelikož byly od Mua a spíš to vypadá, že jsem měla štěstí na výborný kus a další koupě by nemusela dopadnout stejně ,rozhodla jsem se vyzkoušet jiné a to právě Maybelline Eyeliner Lasting Drama. 




Balení je v krabičce, kde najdete štěteček a skleněný kelímek s gelovými linkami. Musím kvitovat, že štětec je opravdu kvalitní a dá se s ním hodně dobře pracovat a design kalíšku je krásný, opravdu elegantní a moderní, tohle se jim moooc povedlo :) Štětečkem vykouzlíte velmi tenkou a hodně přirozenou linku a i vrstvením dramatickou kočičí linku. Pracuje se s nimi krásně a je to víc než jednoduché. Líbí se mi, že při tenké lince je efekt jemnější než od Dermacolu, což je na den lepší. Ale tady chvála končí...


Linky by prý měli vydržet až 24 hodin..no trapnost nad trapnost!! Linky  stěží vydrží nedotčené 8 hodin. Většinou jsou po osmi hodinách o třetinu méně výrazné a nemají tak ostré hrany. Výdrž se dá prodloužit bází pod oční makeup. Ale i tak se nedají srovnávat s Dermacol linkami, ty jsou zatím pořád best of. Ale nejsou gelové, takže hledání ideálních gelových linek pokračuje... Od linek totiž očekávám, že opravdu vydrží a budou vypadat ideálně po celý den dobře.


Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Mna hlavne sklamalo, ze po kratkom case gel v kalisku stvrdol na kamen a linky sa nedali pouzivat, bolo par pokusov ich ozivit v mikrovlnke, ale putovali do kosa :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som ich tiez a boli dost tuhe no..viac mi vyhovuju linky od Loreal, i ked 24h tiez nedavaju..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Já je taky nemám moc ráda, trvá dlouho, než zaschnou a vždy se obtisknou.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se mám holky na co těšit že by za chvilku ztvrdnou :/

    OdpovědětVymazat
  5. U mňa sú práve tieto maybellinky zasa veľmi obľúbené. Výborne sa s nimi manipuluje a mne zasa vydržia celý deň. Jasné, že nie 24 hodín, ale pracovný deň v pohode dajú. Len sa bojím toho, že mi rýchlo vyschnú. Dúfam, že nie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ti vydrží? Se máš, mě výdrží absolutně zklamaly, asi mám nějaké mastné víčko :D Protože výdrž je chabá

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky