Evolve - Mycí pěna

Já vím, že jsem se dušovala , že si Kivvi čistící emulzi s lopuchem rozhodně koupím ještě jednou a taky , že jsem chtěla,ale prostě kupovat si přes eshop jen jeden produkt a platit za něj poštovné se mi fakt nechtělo :/ Takže jsem se rozhodla najít náhradníka za Kivvi a rozhodnutí padlo na značku Evolve, protože o její Masce s kyselinami se pějí všude ódy tak jsem si řekla, že i mycí pěna určitě nebude krokem vedle. Navíc její poměr cena 339,-  a množství 200ml je výhodnější než u Kivvi  takže rozhodnutí bylo jasné. Navíc výrobce slibuje od Daily Detox Facial Wash ( to je celý název :) , že bude jemně čistit, detoxikovat a navracet rovnováhu normální až mastné pokožce - takže vše co potřebuji že? Má přírodní složení, tudíž žádné vysušování a čistit by měl do hloubky a to díky přírodním cukrům a extraktu ze semen africké moringy. Aloe se zase má postarat o zklidnění a Goji je tu jako velmi dobrý antioxidant.  Používá se klasicky vmasírováním do pokožky a pak smytí teplou vodou.




No a jak to je doopravdy? No nechápu kdo to nazval pěnou?!! Možná byl sjetý, omámený nebo nevím,ale pěna vypadá trochu jinak, tohle je prostě hustší průhledný gel. Pěnu z toho neudáte ani kdybyste hodinu skákali s lahvičkou po pokoji a šejkovali :D Tak to je první rozpor. Dále složení je dobré,Aloe na druhém místě se mi moc líbí. Ale , že se dušuje dokonalého odlíčení? Ano odličuje velmi dobře,ale Kivvík si poradil i s řasenkou a to tenhle neumí. Vím není to primárně na oči, chápu a taky mu za to nevezmu bod dolů, protože makeup odlíčí skvěle o tom žádná..( ale Kivvík má díky tomu bod k dobru ). Spotřeba je stejná jako u Kivvi stačí velmi málo. Takže to hodnotím kladně. Ale co mi nevyhovuje je pocit stažení po odlíčení. U Kivvi byl občas taky ,ale velmi mírný. Kdežto zde je to prostě stahující pocit, který se zlepší až díky toniku nebo květové vodě. Takže víc vysušuje. Nemám šupinky nebo tak. Ale určitě bych ho nedoporučila na pleť normální,ale spíše mastnou.  Další čeho jsem si tedy nevšimla je nějaké zlepšení hojení, což u Kivvi bylo. Tohle je prostě jen odličovač ,který podle mě nic jiného nedělá. A i když ve složení je Parfum tak já nic necítím, prostě neutrál bez nějaké vůně. Kdežto zas Kivvi voní hezky po bylinkách, že už jen díky té vůni máte psychický pocit hojení a čištění...Ale ok to u odličovače také není podstatné....Ale sumasumárum i když odličuje jak má znovu si ho nekoupím, není to prostě nic z čeho bych si sedla na zadek. A lituji , že jsem si nekoupila Kivvi..rozhodně se k němu vrátím. Jo a jeden apel na obchod Biooo koukejte prosím začít prodávat i Kivvi kosmetiku prosííííím :)



Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Pobavila jsi mě s tím skákáním :D Cena je teda pekelná, na to, že to neumí ani to, co slavný Kivvi. Budu to Kivvi muset ještě zvážit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se začala smát,když jsem si to představila :)

      Vymazat
    2. :) jsem ráda že se článek/recenze líbí

      Vymazat
    3. Přesně, culím se tady! :D

      Vymazat
  2. Jsem asi sto let za opicema, ale značku Evolve vidím poprvý. :-D A teda, pěkně by mě naštvalo, kdybych si to koupila a nebyla to žádná slibovaná pěna, ale jen obyčejný gel. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To já si taky tak občas připadám nebo jediná na planetě kdo něco nevyzkoušel :) Já věděla , že i když název je pěna bude to nějaký gel nebo mléko, protože už je to jasné z obalu, že to prostě pěna být nemůže takže z tohohle jsem nebyla zklamaná, spíš mě to pobavilo :D

      Vymazat
  3. Mrzí mě, že z něj nejsi odvařená jako z Kivvíka. Holt se někdy nepoštěstí:/. A stažený obličej je pro mě peklo, takže s tebou soucítím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale stejně hrozně ráda těstuju :D Asi jsem kosmetický fanatik, ale kivvíka musím koupit.

      Vymazat
  4. Teda, tak tu značku vidím poprvé a jak to tak čtu, asi ji zase raději zapomenu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí znám díky té slavné aha masce :) Ale tenhle pěno gel slavný tedy nebude :)

      Vymazat
  5. hm, tak u Evolve asi o nic nepřicházím, ale taky se považuju za neandrtálce, protože jsem ještě nezkoušela nic od Kivvi! Což bych asi (určitě) měla napravit :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky