Dizao balzám na rty

Dizao balzámky jsou asi už hoodně profláklé a to především díky super akci v obchůdku biooo ,kde na něj byla víc než příjemná akce , takže ani já jsem neodolala a jeden si pořídila. A to konkrétně v odstínu Lotus. 


Balzámy jsou čistě přírodní s dokonalým a krásným složením - viz foto. Díky takhle pěknému složení je o rty dobře postaráno. Jsou krásně hydratované, vyživené a hlavně chráněné a to vše je doplněno o lehký barevný nádech. Odstín Lotus dodá velmi přirozenou barvu a ve dvou vrstvičkám i o něco sytější. S odstínem jsem moc spokojená a i výběr jiných je víc než široký.






Balzámy jsou balené do praktických tyčinek, takže žádné kelímky do kterých musíte sahat prsty, to nemám ráda, nejen kvůli hygieně,ale také proto že co pak s upatlanými prsty když náhodou nemáte kapesníček?:/  Balzámy jsou balené po 4,25 g a originál cena bez slevy jsou necelé tři stovky a dobře k dostání jsou právě v obchůdku Biooo. Kde najdete i ty jen hýčkací bez barvy. Já právě oceňuji , že jsou tónované,ani ne tak v letních či jarních měsících ,ale přes zimu si ještě nějaké odstíny pořídím, protože co si budeme nalhávat lesky přes zimu jsou pasé a ne všechny rtěnky dokonale ochrání v mrazu. Zato tyhle balzámové tyčinky ano, protože jsou hooodně nabité oleji a máslíčky, takže myslím, že naplno ocením v zimě. Jen nezapomínejte , že se jedná o balzámy a tak barva na rtech nevydrží závratně dlouho a je nutné častěji obnovovat,ale to mi za krásně vyživené rty stojí :) Nějak nemám co balzámu vytknout, na rtech je příjemný, opravdu je nemám vysušené, nezvýrazňuje vrásky a na balzám vydrží docela dlouho. Takže za mě je to balzámová jednička :)


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Téda, díky za swatch, nečekala jsem, že bude tolik pigmentovaný. Nedělá třeba na rtech trochu cucky? Vypadá totiž docela hutně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne cucky nedělá, hutný je hodně a proto i na rtech máš pocit, že jsou jakoby obalené a chráněné,ale zas ne pocit nánosu :)

      Vymazat
    2. Á, tak jsem jej vyhrála v soutěži a už i přišel. Už se těším, až ho vyzkouším. :)

      Vymazat
  2. U nás zatiaľ nie sú, ale natrafila som na ne na ebay, čiže objednám, keďže už dlhšie ich okukávam na blogoch CZ kočiek.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně aby na ebay nebyl nějaký fake :/ jinak určitě doporučuji vyzkoušet

      Vymazat
  3. Pěkné balzámy.já raději používám rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi podle nálady,ale v zimě více balzámy :)

      Vymazat
  4. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. OOOOten vyzerá mega skvelo. Nádherný odtieň.Strašne zbožňujem také balzamy čo farbia,aj keď len trochu a ako píšeš ich treba neustále obnovovať,ale aj tak ich zbožňujem. Nevidela si ich aj niekde na nete? Lebo u nás som ich teda nevidela :D
    -Berry z blogufeatherlets.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si nevšimla slovenského eshopu :/ ale biooo dodává i na slovensko jen je poštovné dražší 300,- za nákup pod 3000,- nad je to pak zadarmo. Takže leda s velkým nákupem.

      Vymazat
  6. hezký letno-podzimní odstín (aspoň podle fotek)! Líbí se mi, že Dizao neobahuje karmín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé přesně jak píšeš, teď jsem si fakt uvědomila, že je to přesně takový odstín na přelom léta a podzimu :)

      Vymazat
  7. Už jsem se na ně koukala v prodejně Biooo, ale nějak se mi nelíbily nabízené odstíny. Asi do něj ale čsem stejně půjdu, potože pochvalné recenze jsou všude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych si jich ještě pár vybrala :)

      Vymazat
  8. No vypadá teda hodně slibně. Ta barva je taky úžasná. Kouknu na shop a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak doufám, že bude recenzička pokud vybereš :)

      Vymazat
  9. Líbí se mi, až budu v Pze, určitě půjdu minimálně omrknout odstíny. Já mám doma tonovací balzám od Crazy Rumours, a s tím si taky rozumíme ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crazy Rumours bych taky ráda vyzkoušela :)

      Vymazat
  10. O akci v Biooo samozřejmě vůbec nic nevím. :-D Ale Dizao balzámek vypadá krásně, začínám o něm vážně uvažovat (možná i za plnou cenu). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to já ty jejich akce nemám už snad ani ráda, vždy peněženka zapláče , naposled jsem kupovala Madara set

      Vymazat
  11. Ten je veru pekne pigmentovaný :) Ja mám teraz od Pacifica, ale ten nemá tak pekne sýtu farbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na balzám mě to docela až překvapilo :)

      Vymazat
  12. Já se stydím, protože je vůbec neznám, ale vypadají skvěle, tak třeba někdy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já myslela, že článkem už nikoho nepřekvapím, takže jsem moc ráda, že ještě ano :) vždy mi přijde , že jdu s něčím podobným s křížkem po funuse :))))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky