Calendula cream aneb měsíčkové hýčkání

Nevím jak pro vás,ale pro mě je Calendula / měsíček jednou z nejlepších bylinek vůbec. Je neskutečně hojivá a vhodná v různých formách pro všechny typy pleti a i pro ty nejmenší. Mnoho z Vás si asi všimlo týdenních akcí na eshopu Biooo ,kde se právě tento krém dal koupit za skvělou cenu. Jedná se totiž o německou značku Martina Gebhardt, která je cenově vyšší střed a složením velmi kvalitní. Původní cena tohoto krému je tedy za 50ml 439,- ,ale po slevě pouze 198Kč což už je pěkná sleva.




Krém je primárně označován jako dětský měsíčkový krém vhodný pro citlivou pokožku, dále pro pokožku se sklonem k alergiím a častému podráždění. Krém má tedy dva hlavní úkoly - Zklidnit a zjemnit. Krém je podle výrobce vhodný jako ochrana před nepříznivými vnějšími vlivy a to díky rostlinným olejům, které Calendula cream obsahuje. Základ je totiž tvořen olivovým olejem, který hodně vyživý a nejsou na něj alergie. Měsíček zde právě hraje největší hojivou a regenerační roli, tak jak to umí jedině on :)Dále je zde mnou tolik oblíbená růžová voda, zase ingredience vhodná i pro ty nejcitlivější.Jak vidíte na fotce, složení je opravdu krásné a není mu co vytknout! Jsem ze složení pravdu hodně nadšená.


Krém má lehce nažloutlou barvu a je velmi hutné konzistence. Něco možná mezi krémem a balzámem. Jeho jemná vůně ,kde rozpoznáte i měsíček je mi strašně příjemná, taková jakoby miminkovská, nevtíravá a uklidňující. Krému stačí malinko, vyplatí se ho více rozetřít než dát tunu krémů. Protože krém se velmi špatně vstřebává, je to opravdu výživný a mastný krém! Takže primárně bych ho rozhodně doporučila po dětskou pokožku, atopickou pokožku, vyzkoušela bych jeho hoijivé účinky na suché ekzémy, pro pokožku suchou a zralou. Je vhodný jak na obličej tak na tělo,ale samozřejmě s použitím na tělo bude velká spotřeba...Krém podle mě není vhodný pro mastnou a aknozní pokožku! Já mám smíšenou a nepoužívám ho denně, to by mi asi nesedl. Ale cca 1-2x týdně si ho dávám jako takovou noční masku :) Prostě aplikuji na celý dekolt, krk i obličej a dokonce i pod oči , počkám deset minut a jdu si lehnout. I po deseti minutách na pokožce cítíte větší výživu,ale už nehrozí zmaštění polštáře. Ráno je pleť dokonale zklidněná, vyživená, hydratovaná a jemné pokožce kolem očí ho díky tomu dopřeji i víckrát do týdne, té totiž moc vyhovuje. Takže shrnutí, pro mou smíšenou pokožku je adekvátní při použití jen několikrát do týdne a cena po slevě, za plnou bych si ho nekoupila. Ale pro pokožku jak doporučuji výše si myslím, že je to velmi příjemný krém i za plnou cenu. A ideální pro všechny typy do drsnějších mrazů na hory to bude poklad :) Dám tedy dnes dvě hodnocení, pro smíšenou pleť a pro pleť pro ,kterou by měl být primárně určen, tedy pro suchou.



Hodnocení pro mou pokožku : 8/10
Hodnocení pro suchou pokožku : 10/10


Komentáře

  1. Mám podobnou tea tree a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také plánuji zkusit i jiné řady takže díky za tip :)

      Vymazat
  2. Já se musím přiznat ke své povrchnosti - krém bych si kvůli obalu asi sama nikdy nekoupila... :-) I když podle popisu je asi hodně dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi nějak nevadí, je fakt , že v článku jsem se ani k obalu nevyjádřila, nějak jsem zapomněla, protože jsem ho totálně ignorovala, nezaujme ani omylem :D

      Vymazat
  3. Škoda, že jde o další věc pro sušší pokožku.. já vlastně žádný vyživující krém používat nemůžu, i když bych občas ráda..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky