Aloe Dermal ESI - krém na oči pro tu nejcitlivější pokožku

Když mi před dvěma měsíci došel oční krém a chtěla jsem přírodní značku ,dlouho jsem hledala,který bude můj vyvolený :) A volba padla na krém od Italské značky ESI a to konkrétně řada pro citlivou až alergickou pokožku AloeDermal. Líbilo se mi složení, nově najdete super zlepšení na stránkách Biooo obchodu, kde jsou barevně rozlišené rostlinné či chemické látky atd. Zde vidíte kompletní složení pěkně na fotce a myslím, že není vůbec špatné :)






Na další fotce máme hlavní funkční látky,které v tomto očním krému hrají nejdůležitější roli - Aloe Vera, jak známo zklidňující a regenerační zázrak :) Dále Koenzym Q10, ideální pro první vrásky a to samé se dá říct ho hydratační složce kyselině Hyaluronové. Hlavní vitamíny tu jsou A a E - boj s vráskami, výživa, zklidnění a antioxidanty. Nesmíme zapomenout ani na mandlový olej a bambucké máslo , ty jsou tu pro regeneraci a výživu. A zklidňující panthenol zná asi každý. Vše doplňují fytosteroly a Germanium, které je tu nejspíš jako přírodní konzervant, který potlačuje růst baterií. Víc jsem o něm bohužel nenašla, klidně pište do komentářů pokud jste našli jeho bližší využití v kosmetice. 


Krém na okolí očí i rtů má být tedy především zklidňující péčí pro jemnou a citlivou pokožku. Má obnovovat elastičnost pokožku a předcházet vzniku vrásek. Dále má krém výrazně hydratovat a je vhodný i do nepříznivých klimatických podmínek. Na krému se mi moc líbí balení, je decentní a modrobílou tu já ráda :) Navíc samotný krém je v praktické tubičko-pumpičce. A množství krému je víc než štědré!! Obsah je totiž 30ml a stojí jen 350,- a to se tedy fakt vyplatí, navíc stačí pidi množství ( ne to co je na fotce :D to je jen pro ilustraci konzistence ) , takže vám vydrží hodně dlouho, mám pocit že ho snad nemůžu ani spotřebovat, jelikož po otevření je nutno spotřebovat do 6 měsíců! Takže ideální je podle mě pokud ho budete doma používat dva , například s rodiči nebo partnerem. Krém je totiž vhodný pro všechny typy pokožky. 



Krém má moc příjemnou balzámo-krémovou konzistenci, je opravdu hustší,ale do pokožky se poměrně rychle vstřebá, za necelých pět minut už si mohu dít bez problémů makeup. Krém je bez parfemace a strašně příjemný jak na rty tak na oči. Opravdu jsem z něj nadšená. Oči mě nepálí a ani je nemám jakkoliv podrážděné a to nosím kontaktní čočky. Po dvou měsících používání 1-2x denně mohu říct, že zmizí drobné linky, pokožka není napnutá,ale krásně jemná a vyživená. Na kruhy vliv nemá. Na otoky nemohu posoudit, jelikož na ně netrpím,ale vše co slibuje splní - výživa, hydratace, zklidnění! Za mě je to po dlouhé době jednička mezi očními krémy a rozhodně až dojde na zimu kupuji znova!!!


Hodnocení:10/10


Komentáře

  1. To zní opravdu dobře! Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s ním fakt spokojená a to množství je hooodně štědré na oční krém.

      Vymazat
  2. o značke som ešte nepočula, ale vyzerá teda naozaj dobre! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já jsem o ní už slyšela,ale zkoušela jsem poprvé. A docela mě zaujala celá tahle Aloe řada

      Vymazat
  3. na ESI jsem už narazila v Biooo, ale nic nezkoušela, každopádně tenhle krém vypadá moc dobře... a já už začínám něco proti vráskám pomalu potřebovat :( :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nečekej nějak extra vypínání vrásek, tenhle krém je spíš výživná bomba, díky které zmizí vrásky ,jenž jsou způsobené vysušením :) Ale je prostě tak příjemný balzámový a absolutně nedráždí že se stal prostě oblíbencem hned

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky