Sůl pro mladou pleť

No to je název, ne nemám z horka úpal,tohle je vážně oficiální název mého nového objevu do koupelny :) Dnešní recenze bude krátká,ale nemůžu Vás o ní ochudit, protože tahle sůl je ideální i jako dáreček a rozhodně Vám nezruinuje peněženku. Ale postupně :) Když jsem po delší době dostala chuť koupit si do vany zase místo oleje a šumivých balistik nějakou tu klasickou mořskou sůl ,nechtěla jsem jen klasiku bez vůně nebo si jí míchat sama,ale nějakou přírodní a za rozumnou cenu. A padla mi v Biooo obchůdku do oka právě od Natura Siberica. No jo jsem s nimi celkově docela spokojená , mají krásné obaly, fajn ceny a výrobky většinou fungují jak slibují , tak proč nezkusit i sůl do koupele a ještě když má tak zajímavý název -Sůl do koupele pro mladou pleť. 




Líbí se mi , že je ve velkém 700g balení, které je šroubovací a plastové, prostě poměrně praktické a vypadá hezky. Navíc stojí jen 119Kč. Tato koupelová sůl má pokožku posilovat, dodat výživu, nemá vysušovat a pokožce má dodat zdravou barvu. Sůl obsahuje výtažky ze sibiřských bylinek jako například povzbuzujíc ženšen, který regeneruje, osvěžuje a zlepšuje pružnost pokožky. Dále tu najdeme například i šípkový olej, který je í anti-age a hodně vyživuje.

INCI: Sodium Chloride, Sea Salt, Calendula Officinalis Flower Extract1), Panax Ginseng Root Extract1), Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water1), Olea Europaea Fruit Oil1), Rosa Canina Fruit Oil1), Rhodiola Rosea Root Extract2), Larix Sibirica Needle Extract2), Abies Sibirica Needle Extract2), Sophora Japonica Flower Extract, Hippophae Rhaimnoidesamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl Betaine3), Tocopherol, Sodium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate, Parfum, Silica, Cl 77492, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional
1) Organic agriculture, 2) Wild harvested Siberian plants organic extracts, 3) Pinus Siberica oil derivative



Na vanu stačí použít 4 polévkové lžíce a voda by měla být teplejší aby se aroma bylinek krásně uvolnilo. No a co na sůl já a přítel? :) Co musím říct jako první je ta úžasná vůně, opravdu nádherná květinová s osvěžujícími tony!! A přitom pořád voní přírodně , není to agresivní chemická vůně! Musím uznat, že už kvůli vůni jsem si sůl rozhodně nekoupila naposled. Jinak jako atopik musím uznat, že nevysušuje, nemám kůži podrážděnou, nedrbu se jako kdybych měla blechy a nemám potom ani ekzémy všude možně. A tohle se mi vždy dělo po nějaké chemické voňavé soli. Proto jsem dlouho používala jen čistou mořskou sůl a nic víc. Ale tohle je příjemná změna, sůl kterou můžu používat a přitom voní. Určitě bych netvrdila, že mi kůži nějak extra vyživý, to sůl prostě neumí,ale opravdu mě nevysušuje. A když se po vaně namažu tak si pokožka rochní :))) Přítel je nadšený že ho sůl nezmastí jako balistiky,které z duše nenávidí pro jejich zvláčňující oleo efekt, takže pokud máte doma chlapa co nesnáší mastnotu což je asi 99% chlapů, tohle vřele doporučuji pro společnou vanu. Takže co jí vytknout? Asi jedině to, že nemám aspoň o pět let mladší pokožku když vylezu z vany??,:D Ne ale teď vážně, je to super sůl ,která nádherně voní a je za pár korun...takže pšššt ale na Vánoce jí budou mít asi všichni pod stromečkem...

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Tak to aby som začala aj kúpať (namiesto zvyčajnej sprchy), lebo toto znie fajne :) A najmä ak to tak pekne vonia ako vravíš, navyše cena/množstvo sa zdá byť tiež super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy měla oblíbenou spíš sprchu než vanu,ale v novém bytě je jen vana :D Takže je ze mě odborník na to co přidat do vany:))

      Vymazat
  2. NS má dobré výrobky :) Co se týče soli zůstávám u domácí výroby, kde si sůl mohu dle nálady namíchat jakou chci. Stejně nejvíce vyhrává levandulová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu levanduli prostě nějak moc nemusím :))) taková růže by potěšila :) Já jsem byla nějak líná a chtěla prostě přijít k hotovému jinak taky spíše míchám doma

      Vymazat
  3. ta vůně zní úžasně. Já teda když už, tak taky použiju spíš balistiky jako koupel a hydrataci 2v1, ale soli mají taky něco do sebe... dobré vědět, že tahle nevysušuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balistiky jsou lepší protože fakt promastí a člověk většinou nemá pocit, že by se musel ještě mazat po koupeli :) Ale jak píši v článku, když chceme společnou vanu balistika do vody nesmí :D

      Vymazat
  4. Vypadá to hodně dobře. Nějaká dobrá sůl do koupele by se mi teď sakra hodila. Akné na zádech mě asi momentálně sežere za živa :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky