Šampony Logona a giveaway

Tak dlouho jsem remcala, že musím vyzkoušet nějaký přírodní šampon, abych dala vale profi péčím, které nejsou k přírodě moc šetrné až se ke mě na testování dostaly tři cestovní balení přírodních šamponů značky Logona. Jedná se o Německou značku ,která je již více jak 35 let velmi schopnou firmou na poli přírodní péče. Logona již od počátku své existence dodržovala velmi přísná kvalitativní kritéria, která vytvořila základ všech receptur. Při výrobě jsou tedy používány jen ty nejkvalitnější přírodní produkty - rostlinné oleje, tuky, vosky, extrakty, výtažky i éterické oleje.Kosmetika samozřejmě neobsahuje syntetické konzervační látky, vůně,barviva a jiné pro přírodní kosmetiku nepřípustné látky. 




Logona je také velmi pokrokovou firmou,která rozhodně neusnula na vavřínech svých dosavadních úspěchů. Například v roce 1988 byla první kosmetickou firmu jenž vytvořila kosmetiku s faktory v bio kvalitě, v roce 1989 pak pokračovala bio dekorativní kosmetikou a konečně s rokem 1994 vznikli přírodní šampony založené na rostlinných tenzidech bez obsahu ALS  a SLS ( Amonium Lauryl Sulfat a Sodyum Laureth Sulfat ). A v roce 2001 získala Logona certifikaci BDIH a dále pracuje na přírodních objevech na poli kosmetiky. Ale nás teď budou zajímat jejich šampony, přiznám se bez mučení asi by mě samotnou nenapadlo zrovna sáhnout po šamponech Logona jako dalším co na vlasy otestuji,ale děkuji firmě BIObeauty , že se ke mě šampony dostaly a mohla jsem je vyzkoušet...ale to už jsem asi trochu poodhalila zda jsem s nimi spokojená či nikoliv že?:)

Na testování jsem dostala tedy celkem tři malá cestovní balení 75ml ,které koupíte cca za 79Kč. Balení mě s dlouhými vlasy vystačilo na 4krát. Mám dlouhé a husté vlasy, takže spotřeba je o něco větší..Navíc všechny přírodní šampony mají jedno společné, o něco horší pěnění a tím pádem o malinko větší spotřebu, což není vyjímkou ani tady. Ale jakmile vychytáte potřebné množství pění velmi dobře, až mě to překvapilo! Rozhodně lépe než mnou zkoušená Siberica! 

 Na testování jsem dostala tyto varianty : Kopřiva, Objem med a pivo a Jalovcový šampon proti lupům.  Všechny mají také společnou konzistenci - velmi hustý průhledný gel. Dále jsou všechny baleny do roztomilých retro balení :) Předem upozorňuji, že mám dlouhé vlasy s melíry, takže jsem ke každému šamponu vždy použila rostlinný kondicionér jen na konečky,abych pak vlasy rozčesala. Což ovšem neovlivnilo testování šamponů,jelikož byl kondicionér dán jen na konce!!

Kopřiva
Po tomhle jsem sáhla jako první, vůně jemná až nepostřehnutelná a z vlasů poté není vůbec cítit. Kopřiva je vhodná pro všechny typy vlasů a jako jediný se prodává nejen v klasickém 250ml balení ,ale také v rodinném 500ml! Má být velmi šetrný k vlasům i pokožce, podporuje lesk, svěžest. hydratovat díky olejovým extraktům, pšeničným otrubám i rostlinnému glycerinu. Viz složení:


Ingredients (INCI): Aqua (Water), Coco Glucoside, Alcohol*, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium PCA, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Hydrolyzed Silk, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Xanthan Gum, Parfum (Essential Oils), Linalool, Limonene, Phytic Acid, Citric Acid
Již po opláchnutí cítíte opravdu objem a jakoby Vám na hlavě přibylo pár vlasů navíc :D Vážně musela jsem se podívat jestli jsem omylem nesáhla hned po objemové variantě. Vlasy nebyly rozhodně přesušené ani za mokra. Po vyfoukání se krásně leskly, a měla jsem opravdu skvělý objem pocit, takový jsem neměla nikdy po žádném profi šamponu!!! Takže smekám. Vlasy vydržely delší dobu svěží, neplihly a celkově jsem se šamponem hodně spokojená a rozhodně si budu kupovat velké balení! Protože tohle bude můj oblíbenec ,když bude melír odrostlejší, to se mi pak vlasy více mastí i plihnou!

Hodnocení:10/10

Objemový šampon Pivo a med
Druhý ,která jsem testovala byl na objem -  vhodný pro citlivé a jemné vlasy. Má dodat viditelný objem, plnost a bohatost účesu. Nesmí však vlasy zatěžovat. Kromě již zmíněného piva a medu, obsahuje například i měsíček, pšeničné otruby a glycerín.


Ingredients (INCI): Aqua (Water), Beer, Coco Glucoside, Alcohol*, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium PCA, Glyceryl Oleate, Mel (Honey)*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Hydrolyzed Silk, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Xanthan Gum, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool, Citric Acid, Phytic Acid
Po umytí tímto šamponem, jsem již tak příjemný pocit neměla, vlasy jakoby vrzaly :/ Šly i hůře rozčesat. Vůně je  u tohohle typu o malinko výraznější,ale z vlasů opět po umytí nic cítit nebylo. Co se týče objemu tak rozhodně je znát,ale daleko větší objem mám u kopřivového šamponu! Což je překvapivé. Ale jinak také neplihnout a ani se brzy nemastí. Jen celkově mám daleko lepší pocit z kopřivy.Tento by mě asi ve velkém balení neuchvátil. Myslím, že bude vhodnější pro kratší vlasy. Možná je to i samozřejmě tím, že nemám jemné vlasy, takže asi plně neocením jeho vlastnosti. Pokud však nad tímto šamponem uvažujete rozhodně zkuste první malé balení.

Hodnocení: 6/10

Jalovcový šampon proti lupům
Tak jelikož lupy a ani extra citlivou pokožku nemám, nechala jsem toto testování na příteli, který občas na lupy trpí a má citlivější pokožku. Jemu stačí na krátké vlasy menší množství, takže má šampon na delší dobu :) Vůně je zde ze všech tří nejvýraznější a nic moc, no kdo někdy přivoněl k éterickému oleji Jalovec jistě chápe :D Naštěstí je to tak skvělá bylinka, že jí i tu zvláštní vůni dozajista prominete. Je vhodný pro suchou pokožku hlavy se sklonem k lupům. Další bylinkou je zde rozmarýn  a kopřiva, vrba bílá, bříza a topol, prostě samé lepší rostliny! Pokožku má zklidnit, podpořit zdravý růst a zamezit vypadávání. 


Ingredients (INCI): Aqua (Water), Coco Glucoside, Alcohol*, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium PCA, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Juniperus Oxycedrus Wood Oil*, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Populus Nigra Extract, Betula Alba Leaf Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Betaine, Polyglyceryl 10 Laurate, Xanthan Gum, Phytic Acid, Citric Acid

Po použití mi přítel hlásil již z vany, že má pocit pevnějších  a silnějších vlasů. Po jiných klasických šamponech má vlasy vždy hodně jemné. Tady i po uschnutí jsou vlasy pevnější a jakoby pocitově zdravější. Pokožka je krásně zklidněná. Momentálně přítel lupy nemá,ale celkově po několika umytích šampon hodně vyhovuje a je s ním spokojený. Takže kupujeme velké balení, protože ráda otestuji proti lupům pro přítele šetrnější šampon než jsme kupovali do teď.

Hodnocení ( zatím nevím co na lupy, takže ho budeme hodnotit jako pánský šampon :) : 10/10

Takže sečteno a podtrženo celkově mě Logona hodně překvapila!! Ceny velkého balení jsou stejné jako profi šamponů ve velmi dobré akci tj. 250ml za cca 250-290Kč. Všechny koupíte zde. Dále má Logona ještě tyto typy, které pokud seženu nejprve v malém balení ráda vyzkouším : Heřmánek pro světlé a barvení vlasy, Bambus pro slabé a poničené, Ořech pro černé a hnědé / ten nevyzkouším :), Henna šampon / ten tedy také né , Ginkgo na slabé , Citronovou meduňko pro rychle se mastící  a Měsíček pro poškozené vlasy.

A teď k soutěži! Mám pro vás díky Biobeauty dva balíčky se stejnými šamponky jaké jsem zkoušela já. Tedy v jednom balíčku najdete vždy Kopřivu, Med s pivem a Jalovec na lupy. A co proto abyste mohli otestovat Logona šampony musíte udělat?



Podmínky soutěže:
  1. Dát like FB profilu Biobeauty  plus pod jakým jménem sledujete
  2. Být pravidelným čtenářem tohoto blogu Bellezza a dnes Vám dám na výběr zda přes GFC  nebo jen na FB :) záleží co vám více vyhovuje a napsat pod jakým jménem sledujete
  3. Pokud budete sdílet odkaz na tuto soutěž,vložte ještě jeden soutěžní komentář,který však musí obsahovat odkaz na Vámi sdílenou soutěž
  4. A poslední, napište jaký šampon a proč Vás nejvíce zaujal
  5. Připsat email na, který Vás mám v případě výhry kontaktovat. Pokud mi výherce na email zpět neodpoví do 5 dní bude vybrat náhradní výherce.
A teď si jen držte palečky, soutěž je pro ČR i SR. Opět mi bude pomáhat náhodné losování a soutěž ukončím  31.července po 21.hodině.


Hodně štěstí :)

Tak a je tu vyhlášení soutěže :) Jak jsem slíbila po 21hodině :) A dnes to bude krásně spravedlivé Random nám totiž vybral slečnu i mladého muže. Takže aby si někdo nemyslel že Random nemá rád opačné pohlaví tak to padlo pěkně.


Takže gratuluji Markovi Bízovi i Lucce Vaněkové :)

Vítězům dnes zašlu emaily a dohodneme se na zaslání dárečků :) A nebojte brzy bude nová soutěž.

Komentáře

  1. Sleduji jako Caroline
    ¨FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz
    Nejvíce mě zaujal kopřivový :))

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! :) Nejvíc mě zaujal šampon Kopřiva, objem a hydratace je přesně to, co si teď v létě moje vlasy žádají. Přeji krásné letní dny! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Like na FB jsem dala - Aneta R****rová, mail je sherbatsky@seznam.cz a sleduju tě přes GFC - Anetátor Anetátorový :)
    Nejvíc mě zaujal šampon Kopřiva :)

    OdpovědětVymazat
  5. ake maju pekne obaly !
    lajkujem ako Nikola Benková a sledujem ta cez tento ucet :)
    n.princess@azet.sk
    a najviac ma zaujala kopriva dufam ze to je zihlava po slovenskyy :D a mne to tak pekne vonia tie sampony vsetky milujem takéto bylinkové , ale zaujal ma pivo a med :Dneviem si to predstavit !

    OdpovědětVymazat
  6. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref_type=bookmark
    tuto zdieľam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Katka Jílková.
    Nejvíce mne zaujal jalovcový šampon, jelikož mám extra citlivou pokožku hlavy...
    jk4487@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Odkaz na soutěž sdílím na fcb svého blogu motokatty.blogspot.cz
    https://www.facebook.com/blogJK

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem na fb a gfc ako Andrea Miškocová
    Najviac ma zaujal asi ten prvý, ktorému si aj ty dala najviac bodov ;)
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zdieľam! :)
    https://plus.google.com/115048769128381793870/posts/Z1H8VZfP4C1

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji přes gfc i fb jako Jana Svobodová
    Nejvíc mě zaujal ten kopřivový,protože si myslím,že takovýhle "obyčejný" šampon dokáže víc než ty co dneska v běžné drogerce koupíme a naše babičky nic jiného nepoužívaly a vlasy měly krásné.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na fb sleduji již nějakou dobu - jak Tebe, tak eshop, jméno prozradím soukromě, když bude třeba :-)
    Soutěž sdílím zde: http://crazygingersdiary.blogspot.com.cz/ v pravém panelu.
    Nejvíce mě teda zaujal ten pro objem. Jelikož mám kratší vlasy, a tudíž nemám tak velkou potřebu objemu jako dlouhé vlasy, dokonce naopak, když mám velký objem, raději vlasy stáhnu do copku, protože si připadám jako s helmou :D
    crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Na fb sleduji již nějakou dobu - jak Tebe, tak eshop, jméno prozradím soukromě, když bude třeba :-)
    Soutěž sdílím zde: http://crazygingersdiary.blogspot.com.cz/ v pravém panelu.
    Nejvíce mě teda zaujal ten pro objem. Jelikož mám kratší vlasy, a tudíž nemám tak velkou potřebu objemu jako dlouhé vlasy, dokonce naopak, když mám velký objem, raději vlasy stáhnu do copku, protože si připadám jako s helmou :D
    crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě zaujala kopřiva :)
    Sleduji jako Lady eS
    Email mám v případě výhry na blogu (nechci ho psát kvůli spamům)

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem ťa cez bloglovin, ale teda teraz aj cez fb :) Čiže oba lajky ako Barbora Girethova.
    Mail: b.girethova@gmail.com
    Najlepšie vyzerá žihlavový šampón, keď už si o ňom také pekné veci popísala :D Väčšinou siaham skôr po vyživujúcich/hydratačných, ale aj taký objem pri korienkoch by sa veru zišiel, lebo mám pocit, že je občas všade inde, len nie tam :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) Som zo SR, sledujem cez fb ako Patty Crazybooks a aj cez gfc ako patty nightdream.
    Môj email je patricia527@azet.sk
    Najviac ma zaujal žihľavový - Kopřiva, pretože okrem objemu ktorý moje vlasy potrebujú, dodávajú aj lesk čo je veľmi skvelé. Vyskúšala som mnoho šampónov, no nikdy moje vlasy neboli tak ako šampón sľuboval. Som zvedavá, či by to tentokrát žihľavový šampón splnil.♥ =D

    OdpovědětVymazat
  17. Taktiež zdieľam → https://twitter.com/xeniaPatt/status/488611530649653248

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná giveaway!!!
    Mi by asi nejvíce vyhovoval ten kopřivový šampon, protože mám, zvláště teď v létě, docela vysušené vlasy.
    Na FB sleduji jako Lenushenka Scrap a přes GFC jako lenushenka.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sdílím soutěž na svém FB: https://www.facebook.com/lenushenka.scrap
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nejvíce mě zaujal ten kopřivový, kopřiva má celkově skvělé účinky! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji
    GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    kopřivový
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Facebook: Lenka Nechvátalová
    GFC: Nechvatalova9
    Nechvatalova9@seznam.cz

    Rozhodně kopřiva :). Už i moje babičky mě učily, že tyhle jsou rozhodně pro vlasy nejlepším řešením. Kdysi jsem je hodně používala :).

    OdpovědětVymazat
  23. FB Andi Voilá-Denisa Slobodná
    GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Určite ma zaujal koprivový šampón, ten objem by som potrebovala

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem hlavne cez FB ako Nikola Tóthová Sághyová https://www.facebook.com/nikoleta.tothova
    nicole003@orangemail.sk
    pre mna je zaujimavy citronovo-meduňkovy,kedze tie ingrediencie ma napadaju v suvislosti s hocičím ale v tejto kombinacii ako sampon vobec :) nie v zlom,rada by som to vyskusala,kedze doteraz som ich zaregistrovala skor ako prichute caju,mineralky ci citron ako pomocnik pri peceni a v domacnosti.

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. sleduji a jsem fanoušek na FB a GFC jako Kristýna Macková
    zaujala mě kopřiva
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: dominnica l
    FB: Mima Lauková
    Najviac ma zaujal koprivový :)

    mimalau@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. sdílím na facebooku https://www.facebook.com/kristyna.mackova.1

    OdpovědětVymazat
  29. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    asi kopřiva, z popisu vypadá nejvhodněji pro moje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji přes GFC evey, FB jako gathermoments
    evusinka@atlas.cz
    nejvíc mě zaujala kopřivam jsem zvědavá, jestli by na mě účinkovala stejně dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. fb: kristýna p.
    gfc: kiki
    zaujal mě šampon pivo a med protože mám jemné vlasy které rády plihnou
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. vypadají fakt skvěle! Mě zaujal hlavně šapon "pivo a med":-) fb: Petra Mikudová
    fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. lajkuju jako Lucie Hloušková)) gfc sleduju jako mnauu))
    nejvíce mě zaujal ten poslední proti lupům) lupy netrpím, ale vlasy mi poslední dobou začaly vypadávat hodně((
    krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Na fb sleduji jako Lenii Jurková
    GFC Lenka Jurková
    Nejvíce mě zaujala kopřiva,protože chci nějaký šampón s kopřivou už delší dobu vyzkoušet:) (někde jsem i četla, že po kopřivovém šampanu rostou rychleji vlasy)

    OdpovědětVymazat
  37. Na Facebooku Tě sleduji jako Marcela Lusková.
    Přes GFC taktéž jako Marcela Lusková.

    Nejvíce mě zaujal šampon kopřivový. Z Tvého popisku usuzuji, že by mým vlasům vyhovoval nejvíce :). Navíc jsem kopřivové šampony vždycky šílené nesnášela a chci jim dát druhou šanci :).

    OdpovědětVymazat
  38. Na fb lajkuju jako Daniela Komárková, pod stejným jménem sleduji blog přes GFC,
    Nejvíc mě zaujal šampon kopřivový, sháním nějaký kvalitnější kopřivový už delší dobu a tento by mohl být ten pravý.
    daniela.komarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. sledujem ako Viera Sedlakova.
    najviac ma zaujal Jalovcovy, lebo mam citlivu pokozku hlavy a sklon k lupinam :)

    OdpovědětVymazat
  40. FB: Natalia Rechtorikova
    GFC: Natalii R
    zaujal ma jalovcovy, kvoli zabraneniu vznikaniu lupin a kvoli tej lesklosti ktoru vlasom dodava.

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: Alexandra Fekete
    falexa.alex@gmail.com
    Nejvíce mě zaujala kopřiva. Slyšela jsem, že i odvar z kopřiv dokáže divy. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Biobeauty sledujem ako Naty Rowena Malatincová
    Tento blog cez GFC ako Rowena
    Najviac by som chcela vyskúšať ten prvý, pretože v lete mám veľmi suché vlasy bez objemu, a ten posledný šampón na zamedzenie vypadávania vlasov, či upokojenie pokožky hlavy. Alebo by som ho tiež dala priateľovi. :)
    Môj mail: natalia.malatincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Zdieľam na twitteri: https://twitter.com/rowenalovesart/status/489081758672224256

    OdpovědětVymazat
  44. Nejvíce mě zaujal ten kopřivový, všechno co pro vlasy potřebuju :D
    GFC Kristýnka, FB Kristýna Mencová
    email mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. nejvíc mě zaujal kopřivový, láká mě ta vůně:)
    FB: Karol Furmánková, GFC: Karolína Furmánková
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji přes GFC pod stejným jménem, FB nesleduji, nemám :)
    Mě zaujal na Lupy protože s tím už dlouho bojuji a přítelkyně mě upozornila na tuhle zajímavou soutěž na tvém blogu. Takže zkusím štěstí, už jsem vyzkoušel Loreal, Kerastase a nikdy ani malé zlepšení.
    email ti v případě výhry zašlu do zpráv, kvůli spamu, díky :)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC ako Terka Poláková, Fb ako Te Polak :)
    mňa zaujal Pivo a med, pretože potrebujem nabrať objem a hydratáciu a najlepšie ak by vlasy nezaťažoval.. proste všetko čo je k nemu napísané :)

    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. a pridávam ešte druhý komentár :)

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=501251360005635&id=303105796486860

    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. GFC a FB: Diana Behunová
    e-mail: dianka.behunova@gmail.com
    chcela by som Objemový šampon Pivo a med, no potešila by som sa i ostatným :) zaujala má tá príchuť toho a všetko to čo tam je k tomu napísané, objem a tak :)

    OdpovědětVymazat
  50. a zdieľala som :)

    https://plus.google.com/u/0/118034101710212247908/posts

    dianka.behunova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  51. FB: Míša Kunešová
    GFC: Michaela Kunešová
    nejvíc mě zaujal kopřivový šampon, a to díky objemu, který popisuješ :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. takto je skvělá GA, zrovna mi šampon dochází a tyhle vypadají opravdu dobře. Nejvíce mě zaujal šampon pivo a med, protože mám jemné vlasy.
    like jsem biobeauty dala (Vendula Mikulková) a tvůj blog sleduji přes gfc jako Áďa
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji na fb pod jménem Blog JM
    Nejvíce mě zaujal kopřivový šampón, protože s kopřivou mají mé vlasy jen dobré zkušenosti.
    j.mandragor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Sdílím zde: https://www.facebook.com/jsem.letadylko

    OdpovědětVymazat
  55. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    nejvice me zaujal koprivovy protoze dodava objem
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. fb: kate dreamov
    gfc: kinda difficult
    juliadreams@centrum.sk
    mňa najviac zaujal žihlavový, pretože som vždy neznášala ten obyčajný žihlavový šampón, ale tento vyzerá maximálne neobyčajne :)

    OdpovědětVymazat
  57. Jana Capella
    FB: Jana Capella
    https://www.facebook.com/leni.capella
    Kopřivový, kvůli objemu :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Jana Capella
    FB: Jana Capella
    https://www.facebook.com/leni.capella
    Kopřivový, kvůli objemu :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. fb sleduji už dávno, ale prosím jméno si nechám pro sebe, kdyžtak ti ho pak napíšu :)
    GFC sleduji pod tímto jménem
    email: barka.v@seznam.cz
    Láká mě kopřivový a Citronovomeduňkový :) jdu je okouknout)

    OdpovědětVymazat
  60. sleduju na fb jako Linda Kolářová
    gfc jako Caty
    lindik1@gmail.com
    nejvíc se mi líbí ta kopřiva a navíc si ho tak hezky vychválila :))

    OdpovědětVymazat
  61. plus sdílím na twitteru
    https://twitter.com/kol_linda

    sleduju na fb jako Linda Kolářová
    gfc jako Caty
    lindik1@gmail.com
    nejvíc se mi líbí ta kopřiva a navíc si ho tak hezky vychválila :))

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: Lenina
    FB: Leny Jílková
    lenyjilkova@email.cz
    Nejvíc mě zaujal kopřivový, mám jemné vlasy bez objemu a podle toho, co jsi psala, tak je ten kopřivový lepší než Pivo a med, takže ten bych si chtěla nejvíc vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  63. 1. Klára Odehnalová
    2. FB - Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Používám březový šampon a měla jsem to štěstí vyzkoušet i kopřivový a jsem s ním naprosto spokojená (nepoužívám šampon z této řady)... Jinak objem mám dost velký, tudíž určitě ten kopřivový:)

    OdpovědětVymazat
  64. Gfc: Teruš
    fb: Teruš Mrázová
    mrazova.terezka@centrum.cz
    Zaujal mě ten poslední protože zamezuje vypadávání vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, sleduji jako Lucie Vanek
    email- lucievanek@gmail.com
    Líbí se mi pivo a med :)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky