Enzymatický peeling na pleť

Tak tohle je prostě produkt bez ,kterého se už neobejdu :) A tímto mávám všem klasickým peelingům a řikám sbohem...jojo až tak jsem nadšená. Ale postupně , tohohle enzymatického mazlíčka jsem si všimla v časopise, jen taková malá nenápadná reklama , že firma Kneipp k nám začala dovážet i pleťovou kosmetiku a že zajímavostí je tento Enzymatický pudr - peeling. Celý název je tedy Regenerační enzymatický pudr ( peeling ) od firmy Kneipp. 




Tato řada z které pochází i peeling je certifikovanou přírodní kosmetikou, primárně určenou pro zralejší pleť. Ale nelekejte se u peelingu je to jedno a zvlášť u tohohle, bude sedět jak 15ti leté holčičce tak i zralé dáme po 60ce :) Peeling není na bázi mechanického třetí, tudíž neobsahuje žádné hrubé a obrušující částečky, proto je vhodný i pro tu nejcitlivější pleť. Peeling je na bázi enzymů, které uvolňují odumřelé buňky a zanechávají pokožku jemnou, hladkou, rozjasněnou a celkově v lepší kondici. Produkt je ve formě neskutečně jemného pudru, který má jasně bílou barvu.Stačí ho velmi malé množství a je vhodný nejen na obličej,ale samozřejmě také krk i dekolt. I když se Vám bude balení 18ti gramů pudru zdát strašně maličké a až ho uvidíte naživo je celé balení takové roztomile malinké, vydrží troufám si říct hooodně dlouho!! Množství na fotce stačí na celý obličej, pokud budete používat i na partie krku a dekoltu budete muset přisypat cca dvakrát tolik. Ale i tak je to malinké množství a pudr se vyplatí. Cenově se pohybuje eshop od eshopu - 240-280Kč. Mají ho zatím asi jen v lékárnách na objednání nebo po eshopech, kde jsem si ho zakoupila i já.


Aplikace je víc než snadná, aplikujeme se na dobře odlíčený a suchý obličej. A to tak, že do jedné dlaně si nasypeme potřebné množství pudu a druhou vlhkou rukou ho v dlani rozmícháme, stačí pár kapek vody, pudr se ihned rozpustí a vznikne taková mírně vazká tekutina, kterou si aplikujeme konečky prstů na obličej. Na obličeji necháme zaschnout a působit 5-10 minut. Obličej se bude stahovat,ale žádné pálení, štípání a nebo jakékoliv negativní pocity se nedostaví :) Poté jen opláchneme vlažnou vodou a je hotovo. Líbí se mi , že po peelingu nemám absolutně podrážděnou, rudou nebo jakkoliv zrůžovělou pokožku. Peeling je opravdu hooodně jemný a přitom tak učinný. Po aplikaci ucítíte nádherně jemnou pleť, fakt sametová :))) Dokonce i po prvním použití na pět minut jsem si všimla zesvětlení černých teček, což je logické, protože enzymy se dostanou krásně do pórů a prostě o něco maličko je zesvětlit musí, nepleťte si to s vyčištěním, to lze jen ručně ,ale on prostě lehounce rozpustí tu tmavou zátku ( zoxidovaný maz,který změní barvu na tmavou ) a tím pádem jí i zesvětlí. A lehounce stáhne i rozšířené póry, ne extrémně,ale lehce ano. A to prosím pěkně vše tenhle pudro-zázrak umí napoprvé :) Ale je pravda, že nemám extra špatnou pleť, takže pokud máte hoodně černých teček a výrazně rozšířené póry dostaví se efekt až při pravidelnějším používání. Ale prostě jsem nadšená, takhle dobře "opeelingovanou" pokožku jsem ještě neměla, a je opravdu jemná i třetí čtvrtý den po aplikaci. Pudr se doporučuje používat 1-2 týdně, což pěkně dodržujte, né že budete nadšeně brousit obličej den co den!!!


Složení: Talc, Sodium Lauroyl Glutamate, Maltodextrin, Xanthan Gum, Alchemilla Vulgaris Extract, Subtilisin, Lipase

Pudr obsahuje kontryhel, což je silná antioxidační bylinka, která chrání buňky a celkově jemně čistí a uklidňuje pokožku. Maltodextrin je zde rostlinného původu a má za úkol vázat vlhkost, čím následně vyhlazuje pleť.Hlavní účinek je však na aktivaci enzymů, které regulují kožní pH a mají silné regenerační účinky.Kosmetika je opatřena certifikací NaTrue , což znamená , že v přípravku nebyly použity žádné chemické látky, jen ty přírodní, je vyrobena jen šetrnými výrobními procesy, bez ropných produktů, bez barviv a umělých vonných látek a hlavně není testovaná na zvířatech!


Když si to shrneme cena za 18g je super, protože vydrží dlouho, takže cena za jedna. Složení jedna , netestování na zvířatech další jednička s hvězdičkou. A účinek stokrát lepší než jakýkoliv klasický peeling a upřímně i než všechny profi peelingy co jsem v kosmetické praxi vyzkoušela. Takže za mě ho musíte prostě vyzkoušet :) A jestli nebudete spokojení , koukejte mi doporučit s jakým jiným peelingem jste byli spokojenější a já ho jdu hned koupit a vyzkoušet. Protože to už bude opravdový zázrak ,když bude lepší než tenhle :D Já vím, že byste rádi slyšeli nějaké negativum,ale já ho zatím prostě nemám a pokud budete používat podle návodu a nepřehánět frekvenci ani ho podle mě nenajdete...takže pane Kneippe lepší reklamu jsem Vám nemohla udělat :))) Jinak z této řady je ještě hodně produktů,ale ty už jsou vážně jen pro zralou nebo alespoň suchou pleť. A ty jsem nezkoušela,ale asi se po nich podívám na Vánoce jako dárečky pro tchýni a maminku :) Nebo je šup šup někdo zkuste vyzkoušet, ráda bych si přečetla recenzi, jestli jsou i ostatní produkty z této řady tak dobré.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. páni, jsi mě ted vážně nalákala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vyzkoušíš určitě napiš jak se ti líbil :)

      Vymazat
  2. O enzymatických peelinzích (jak se to sakra skloňuje? :D) jsem toho četla hodně, ale bohužel jsem se ještě k žádnému nedostala. Až spotřebuju zásoby, které doma mám, půjdu na průzkum ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky netuším skloňování :D Já už nějaké ty enzymatické zkoušela,ale vždy mě trochu štípal obličej a tady nic a ta jemnost je dokonalá :)

      Vymazat
  3. Raz som si kúpila enýzovú masku a bol to brutál. Použila som ju dvakrát a viac mám strach. Peeling ma však zaujal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě většinou taky nebyla spokojená,ale tohle je miláček něžný :) Stačí mi použití bohatě jednou týdně , dvě je na mě zbytečně moc. Ale jednou týdně je to super :)

      Vymazat
  4. Wow, to zní fakt dobře. :) Musím říct, že enzymy mě dost baví. Kromě Evolve mám doma ještě čistící AHA gel od Isvary (opěvovala hlavně trb) a je taky skvělý. Asi by mě nikdy netrklo tyhle věci vůbec zkoušet, takže zaplaťpámbu za blogy, který mi takhle dávaj naději na lepší pleť => lepší život (nadsázka:) ). A Kneipp by mě nenapadlo zkoušet už vůbec; mám je zafixovaný jen jako nějaký bylinný koupele a sprcháče. Takže dík za tip! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pořád chystám vyzkoušet masku Evolve, ale když mám teď tohle asi na to kašlu. Protože jsem s peelingem opravdu spokojená a službu odvádí skvěle, přijde mi zbytečné utrácet za masku s AHA kyselinami. Navíc od Evolve mám teď mycí gel a nejsem až tak odvázaná. Brzy bude recenze. Kneipp mě taky hooodně překvapil, u nás ho máme zafixovaného jen jako koupelovku to je fakt. Ale peeling se povedl.

      Vymazat
  5. Na tvoje doporučení jsem si ho koupila, moc jsem tomu nevěřila, ale musim říct, že paráda! Fakt mám jemnější pleť a i cystické akné se zlepšilo...nemám co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mám obrovskou radost , že vyhovuje :)

      Vymazat
  6. Pouzivas ho este aj teraz? Ja som o nom premyslala, no odradza ma mastenec v zlozeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tak ještě na dvě aplikace, nemůžu ho nikde sehnat , je skvělý :/

      Vymazat
    2. To ze sa neda zohnat v e-shopoch je dost zvlastne. Chcela by som vediet, co za tym je. V kamennych predajnach Kneipp som ho videla za tusim jedenast eur. Len ako hovorim, vaham kvoli tomu mastencu.

      Vymazat
    3. Aha, u nás jsme ho nikde v kamenných prodejnách neviděla :/ Ti závidím. Upřímně zkoušela jsem i jiné peelingy,ale žádný nemá takový efekt. Ještě se chystám na Sephoru , ta má něco podobného. Mastek je taková spekulativní surovina , osobně to neřeším. A myslím, že když je to peeling ,který se po chvilce smyje není to až takový problém. Pleť je po něm opravdu pěkná. ale pokud máš tip na jiný nemastkový enzymatický peeling sem s ním ráda zkusím, když se to nedá moc sehnat ./

      Vymazat
    4. Ja som z enzymatickych peelingoch skusala iba Biodermu - zelena rada. Posobil celu noc, trochu lepil, pory pekne vycistil. V lete som ho kvoli slnku prestala pouzivat. Cakam na jesen. Nebol zly, no radsej by som brala nieco, co nemusim mat na pleti celu noc.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky