Moje první zkušenost s kosmetikou Apeiron

Apeiron nature care - toť celý název společnosti vyrábějící přírodní kosmetiku od roku 1999 a to na ajurvédské bázi. Kosmetika Apeiron samozřejmě neobsahuje syntetická barviva, umělou parfemaci, minerální oleje, parabeny, PEGy, silikony a podobné chemické věcičky. Bonusem je netestování na zvířatech a žádný produkt také neobsahuje přidaný alkohol. Plus se mi líbí, že jejich obaly jsou recyklovatelné. Toť samotné chválení :) Firma mě tedy velmi zaujala, takže jsem si pro sebe vybrala Hydratační vyrovnávající krém pro normální až suchou pleť. 




Krém obsahuje kyselinu hyaluronovou a mnoho cenných rostlinných olejů a extraktů jako například : Vilín japonský, mučenka, rakytníkový olej, slunečnicový olej, olej v hroznových jader, jojobový olej a med. Všechny ingredience zní víc než dobře, podporují hydrataci, lehkou výživu, obranyschopnost a dodávají pokožce cenné vitamíny a minerály. Celkově je krém vysoce antioxidační. Je také již lehounce anti-age, což s blíží se třicítkou trošku potřebuji :) Krém je vhodný dokonce i na pleť s akné, ekzémy, opary a jinými neduhy. 


Krém je v klasické 50ti ml velikosti a stojí necelých pět stovek. Balení je velmi jednoduché a nikterak asi na první pohled nezaujme :/ No každopádně krém mi hoooodně nevoní, je to taková vůně nevůně, trochu jakoby zatuchlina nebo zmoklý pes...fakt mi nevoní a aroma krémů cítím ještě nějakou tu chvilku po namazání a i když na krém nanesu makeup...No nic vydržela jsem testovat dva týdny, déle moje trpělivost nesahala, jelikož to asi bylo totální šlápnutí vedle pro mou smíšenou pleť, již po týdnu se mi na pleti začali tvořit pěkné neplechy v podobě zánětlivých pupínků..Které se moc hojit nechtěli...žádnou jinou změnu kromě tohoto krému jsem neměla, takže bohužel rozhodně byl na vině tenhle kelímek plný překvapení :). Moje pleť ho vyloženě nemusí, možná je moc mastný pro smíšený typ pleti. Ale po nanesení se ihned zapije, nezanechává mastný film, stačí ho velmi malé množství a krásně se na něj nanáší make-up. Takže pokud máte suchou pokožku klidně vyzkoušejte, ale se smíšenou pletí bych do plného balení bez vzorku rozhodně nešla! Pro mě nic co bych musela testovat nebo vyzkoušet znovu.




Hodnocení : 3/10

Komentáře

  1. Aj... :( mám taky smíšenou... a to Nicca Apeiron hodně chválila, tak teď nevím... i když ona asi testovala jiný krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo také jsem u ní četla,ale testovala jiný, má i odlišné složení, takže bych brala , že jen tento nebude nic mco ideálního na smíšenou pleť. Dostala jsem k nákupu ještě i nějaké vzorky tak vyzkouším, ale přiznám se, že i kdyby byl pro mou pleť skvělý po dopotřebování bych si ho kvůli vůni znovu nekoupila,ale Zase jedná se jen o tento typ

      Vymazat
  2. Ty jo, já čekala, že to bude pecka. Když uvážím cenu Aperionu, tak bych od něj čekala něco lepšího. Škoda (nebo je to asi dobře, netřeba pořád utrácet ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych čekala tedy lepší vůni, i když vím, že jsem na vůně trochu náročná a moc věcí mi pěkně nevoní, nebo mi zase naopak voní co jiným ne :D Ale tohle je opravdu podle mě zmoklý pes :))

      Vymazat
  3. Ja si síce nutne na voňavé krémy nepotrpím (i keď samozrejme mám radšej tie voňavé), čiže napríklad zvládnem aj taký neem olej, ale zmoknutý pes, to by už bolo aj na mňa priveľa :D
    Ja teraz používam krém od Antipodes - Rejoice, vôňa síce nie je úplne taká akú som očakávala, ale stále je vcelku príjemná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neem mám zatím jen v maskách takže nevím jak moc smrdánkuje sám o sobě :) Ale tohle je prostě pro mě o ničem, nevoní mi to fakt hodně :P

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky