Moje oblíbené blogy - 4. díl

A máme tu poslední díl na tipy na zajímavé blogy. Tak snad i dnes Vás inspirují a budete mít přes prázdniny co číst :)

Šárčiny růžové brýle
Tento blog sleduji velmi dlouho, nenajdete tu přehršel článků a recenzí,ale jen recenze na Šárky velmi oblíbenou a prověřenou kosmetiku.

Šárčiny růžové brýle

Život podle Lucie
Kdo neznal do ocení Blogerky roku ten už ji zaručeně alespoň jednou četl :) Jedná se o kategorii Life občas proloženou články o přírodní kosmetice. Lucka je velmi osobitou blogerkou,která svým stylem psaní velmi vyniká, proto čtu téměř všechny články a těším se na ně, opravdu pobaví. Líbilo by se mi víc recenzí na kosmetiku, která má Lucka také hodně kvalitní.

Život podle Lucie

Chicoco
Jeden z velmi pěkných blogů, krásný design a fotky. A úvodní fotka je dokonalá :)

chicoco
About Cosmetics
Krásný blog o kosmetice, líbí se mi styl článků a recenzí. Plus zde člověk najde mnoho tipů na nákup kosmetiky :)

... About Cosmetics

Once Upon a Time
Pěkný blog s velmi krásnými fotkami a tutoriály o líčení. Dle mého soudu jeden z nejhezčích blogů v této kategorii :)

Once Upon a Time... 
Meduňka
Díky tomuto blogu jsem si už koupila nejeden kosmetický úlovek, naposledy můj oblíbený makeup :) Najdete tu tedy pěkné recenze na zajímavé kosmetické úlovky proložené přírodní kosmetikou :)

Meduňka-B

Takže toť zatím vše ohledně tipů, jakmile se objeví další zajímavý blog,určitě tu najdete nový článek v této kategorii :)



Komentáře

  1. Tentokrát už mám lepší skóre, neznám jen dva blogy ze sedmi - chicoco a About cosmetics. :-) Ale hnedka to jdu napravit. ;-) Díky za tenhle blogový seriál, na prázdniny se to fakt hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. juuuuu, moc děkuji za zařazení, velice jsi mě potěšila! a chicoco jsem taky neznala, musím napravit!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky