Moje oblíbené blogy - 3.díl

....  a užžžž jsem tu zas s tipy na blogy, no jsem asi maličko maniak kolik toho čtu. Když fajn blogů není nikdy dost. Lepší než doma hromadit časopisy...i když né že to bych taky občas nedělala...No nic jdeme radši na blog tipy.

Peackapples
Zajímavý blog o beauty a fashion spolu s dalšími články a hlavně krásnými fotkami :) A pro mě naprosto úchvatným úvodním obrázkem :)

Peackapples

Pieces of me
Blog převážně o fashion, tuto kategorii moc nesleduji a až tolik mě nebaví, tenhle blog je jiný, fotky jsou moc povedené a Lenka je prostě krásná holka s obličejem jako porcelánová panenka :) Takže se na fotky moc pěkně kouká a celkově se mi její outfity moc líbí.Takže pokud se Vám líbí fashion blogy vřele tento doporučuji!

PIECES OF ME

Plum Foolery 
Karolína je už známá ryba v blogerském rybníčku, nesleduji každý její článek,ale líbí se mi, že u ní občas najdu opravdu zajímavé novinky a má pro mě zajímavý eshop. Ještě jsem si tedy domů nic nepořídila,ale rozhodně mám pár věcí na wish listu :)

PLUM FOOLERY BLOG
Simple life
Jednoduchý design,který je fakt moc povedený, kvalitní fotky a spousta zajímavých recenzí na kosmetiku, co chtít víc ?:)

http://1.bp.blogspot.com/-MUNyCzZYTFE/UolI9D2RfUI/AAAAAAAACrM/bNXXzRc8QT0/s1600/Untitled%2B1.png

Sofastars
Další blog o netradiční kosmetice, sem tam nějaké produkty ze zahraničních eshopů ,ale hlavně poctivé podrobné recenze.



Something new by Helen
Malý blog,který se na blogo scéně rozhodně neztratí, jsou tu velmi zajímavé články o kosmetice a také velmi často té zahraniční takže mraky inspirace :)

https://cdn2.blovcdn.com/bloglovin/a9731e8649b80c23dd5836fff4f9bb248ccb1cb3/g/aHR0cCUzQSUyRiUyRjQuYnAuYmxvZ3Nwb3QuY29tJTJGLWFjak03c1EwMU9rJTJGVXZwOTdrUVZCYUklMkZBQUFBQUFBQUF2MCUyRkI5OXBhS1haSE13JTJGczE2MDAlMkZJTUdfMDU1NS5KUEc=



The crazy gingers diary
Tenhle blog je menší a píše ho moc milá slečna Claire :) Je to taková moje srdcovka, hlavně díky Claire, je velmi milá a články jsou pěkné. Píše hlavně o kosmetice a nejvíce mám u ní ráda recenze přírodní kosmetiky, takže čím víc jich bude tím lépe :)

[P1011264.JPG]










Underthesheats
Tenhle blog sleduji chvilinku ,ale líbí se mi styl článků a fotky. Jedná se o beauty blog a hlavně poslední příspěvek Kosmetické radosti se mi moc líbí.

http://4.bp.blogspot.com/-dmNCdGMFcAk/U61qvTvQw7I/AAAAAAAAFAM/Jqrmy40K3II/s1600/IMG_5676.jpg

Viacstylu
Blog o kosmetice,který dokáže inspirovat, najdete tu zajímavé tipy na méně známou kosmetiku tak i klasickou drogérkovku. Nečtu článek od článku,ale často tu najdu opravdu zajímavé recenze.



Vintage blog
No tak Vivi nelze neznat :) Vyniká svým neotřelým stylem a dokonalými fotkami,které myslím na blogu u nás nemají konkurenci, jsou prostě jiné a mají duši :) Blog sleduji hlavně kvůli těmto krásným fotkám a milé Lucce.

VINTAGE BLOG


Tak s Vivi takhle pro dnešek skončíme , příště pokračování v abecedě :) ale také blogy na které jsem například opomněla nebo je sleduji na druhém blogu, takže příště poslední směs blog tipů :)

Komentáře

  1. Z těchto blogů se mi nejvíc líbí blog od Vivi,čtu jej už hodně dlouho a hltám každičký článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Není za co :) Já děkuji za skvělý blog

      Vymazat
  3. Vivi je úžasná a taky se mi líbí Simple Life a Peacock :)
    Těším se na zbytek blogů!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, tak tentokrát jsi mě celkem dostala, znám asi jen 3 blogy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak máš hned program na večer

      Vymazat
  5. Jééé moc děkujii, potěšila jsi mě ;) ♥ Popravdě řečeno z téhle série znám jen pár blogů, takže si jdu uvařit čaj a prozkoumat to ;)

    OdpovědětVymazat
  6. to je mile, dakujem za zmienku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z těch co znám mám určitě nejraději holky/dámy ze Sofastars. Mají perfektní přehled a články se mi čtou úplně samy:).

    OdpovědětVymazat
  8. jeee dakujem krasne ^^ :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky