Moje oblíbené blogy - 2.díl

Tak a máme tu druhý díl tipů na zajímavé blogy, minule jsem skončili u písmenka G takže teď trochu popojedeme :)

Handbag for ladies
Tak tohle je blog plný hezkých fotek, neříkám, že ho nějak hodně čtu ,ale na nové fotky se vždy ráda podívám. Jedná se o směs info o kosmetice, fashion, kultuře atd. Mě se tedy nejvíce líbí velmi zajímavý a osobitý styl fotek. A krásný úvodní obrázek :)

Handbag for ladiesKiss a Bee
No tohle je asi DIY klasika,kterou netřeba představovat. Myslím, že pro mě první z blogů o domácí kosmetice co je dost známí. Pěkné DIY projekty a příjemná Míša to je velmi dobrá kombinace. Články čtu pravidelně, poslední dobou tu přibývají články i na téma Life..což je zajímavé obohacení,ale stejně top jsou pro mě její beauty články.
Kiss a BeeLe jardin d Yvonne
Tak tenhle blog se mi líbí moc, netradiční a většinou zahraniční přírodní kosmetika. Zajímavé názory v oblasti péče o pleť a navíc nyní i e-shop s kosmetikou, držím pěsti ať se daří v eshopu a rozhodně doporučuji číst :) Já si nenechám ujít ani jeden článek.








Mademoiselle M
Krásné fotky to je to co vás na tento beauty blog přiláká, nejvíce se mi líbí fotky z kategorie Nail art :) Kvůli této kategorii jsem začala blog sledovat, samozřejmě tu najdete i jinou kosmetiku a spoustu dalších zajímavých článků. Líbí se mi jednoduchý design a styl psaní.

Mademoiselle M


Mila de Illusoire
Tenhle blog mám v merku poměrně dlouho a čím dál tím víc musím chválit fotky a evidentní závislost na tulipánech :) Jsou mé oblíbené též. Pěkné recenze a celkově povedený beauty blog.

http://2.bp.blogspot.com/-ZzilB8oUa5w/UJBZjulFW0I/AAAAAAAAG38/ykUrhdF-I9A/s1600/nadpis1.png



Mitsuuko de Ak
Kdo by ji neznal? Najde se snad ještě někdo takový? Sympatická a pěkná slečna s hustou zrzavou hřívou :D Alespoň v poslední době díky Henně. Má skvělé články hlavně o přírodní kosmetice a poslední dobou se věnuje i výrobě opravdu zajímavých DIY produktů. Je velmi pečlivá a články jsou víc než svědomitě nabité informacemi. Musím se přiznat, že tady čtu poctivě každý článek :)

Mitsuuko de Ak

Ms.Blogger Eva
Čím dál tím zajímavější a co designu hezčí blog. Zde  Vás překvapí články na různé téma nejen o kosmetice, ale také články o blogování a mnoho jiných. Velmi pěkný styl psaní :)

Ms. Blogger Eva


Taaak popojeli jsme dnes až k M a myslím, že to bohatě stačí :) Dnes jsou asi více známé blogy,které určitě již sledujete co?:)







Komentáře

  1. Do většiny blogů jsem už někdy nakoukla,ale teď jsem si jeden z nich přidala do sledovaných :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska znám všechny a krom prvních dvou, které mi nejsou moc sympatické, všechny pravidelně sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo holky dneska je to směs blogů co jsou známé takže je to spíš asi opáčko :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, poprvé slyším jen o jedné bloggerce, zbytek znám a rozhodně se mi líbí!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru Ms. Blogger Eva má fakt skvelý štýl, každá recenzia sa dá prečítať od začiatku do konca a píše fakt veľmi zaujímavo a pútavo.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky