Lavera - kouzelné mléko po opalování

Tak tohle mlíčko od Lavery bych si sama nekoupila, rozumějte tomu tak, že já se moc neopaluji a většinou mléko po opalování tedy netřeba :D A pokud už ano, tak mám zásobu rostlinných olejů,které mou pokožku krásně zklidní také. Ale tohle mléko jsem dostala od Andrei, tímto moc děkuji :) Přestože je to mléko primárně určené po opalování, na zklidnění kůže, tak jsem ho používala normálně na den nebo na noc jako běžné mléko na tělo. A světe div se jsem s ním strašně spokojená, krásně zklidnilo mou atopickou pokožku,jako se to ještě žádnému jinému produktu na tělo nepovedlo!!! Takže palce nahoru.




Mléko není extra husté ani nezanechává na pokožce mastný film, takže netřeba se obávat půl hodinového čekání než se vsákne! Což oceňuji a zvlášť teď v tom vedru. Má mít chladivý efekt, což tedy nějak nezaznamenávám, to že zklidňuje jak výrobce slibuje je na 100% pravda a nic než pravda :) Aktivními látkami je tu hlavně Aloe vera a Bambucké máslo. Takže nejen, že vyživuje,ale také výrazně hydratuje vysušenou , sluníčkem namáhanou pokožku. A ta vůně? Je opravdu moc příjemná, taková trochu miminkovsky sladká ...vím to zní úchylně,ale prostě žádná výrazná parfemace, cítíte z toho bambucké máslo a něco sladkého, takže prostě mi to připomíná krémy pro miminka. Fakt moc příjemná  a jemná vůně.

Složení : Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Alcohol*, Glycerin, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Fragrance (Parfum)**, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Lecithin, Hydrogenated Palm Glycerides, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**, Coumarin**, Eugenol**, Benzyl Benzoate**, Benzyl Alcohol**
*Suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství; **Přírodní esenciální oleje.

Ve složení ve vyšších příčkách najdete i nejvíc regenerační bylinku a to měsíček, ten miluji a je to podle mě královna bylinek! Dokáže hojit a regenerovat, přitom nedráždí. Samozřejmostí je BIO certifikace, vhodnost i pro Vegany, nejsou zde chemické konzervační látky, umělé parfemace apod. Za mě tedy nemohu najít ani jeden nedostatek, navíc cena je taky fajn za 150ml necelé dvě stovky mi přijde za takovou kvalitu víc než fajn! A už mám skoro dopotřebováno a hned si ho koupím zase, myslím, že jsem našla ideální produkt pro mě na celý rok :)
Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Vyzerá dobre, i keď ja mám trochu radšej pekne voňavé mlieka :) Momentálne striedam ovocné deep steep a weledu s vôňou granátového jablka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak nějak oboje, někdy je nálada na víc vonící,ale častěji používám neutrálnější. Hlavně né extra sladké vůně, ty ně těle celý den nesnesu :) Ale Granátové jablko by mohlo být také velmi dobré :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky