Zuii Organic - rtěnka

Když jsem dostala možnost díky Blogerky.cz otestovat cokoli z dekorativní kosmetiky značky Zuii neváhala jsem ani minutu, co ani minutu , ani vteřinu!!! Kdo by váhal že? :) Všichni kdo se zajímají o bio nebo přírodní kosmetiku, již o této značce nejspíš slyšeli..Jedná se o Australskou ručně vyráběnou bio dekorativní kosmetiku s krásnými jednoduchými obaly :) Zuii garantuje alespoň 95% biosložek ve svých produktech a skládá se z krásných ingrediencí jako jsou éterické oleje, vitamíny nebo minerály. Samozřejmě neobsahují parabeny, produkty ropy, mastek a jiné chemikálie. Zuii nabízí snad vše co byste u dekorativní firmy hledali - makeup, pudry, rtěnky, lesky atd.




Moc se mi také líbí jejich motto:
Biokosmetika Zuii – už žádné kompromisy, noste květy na své tváři!



Opravdu dokonalé složení :)

K testování jsem si vybrala rtěnku a jako odstín jsem chtěla dnes tak populární Nude odstín ...no a jsme u toho co nerada dělám a to vybírání odstínů přes internet :( Vybraný odstín Clay viz vzorník vypadá prostě jinak než v realitě! Na papíře nebo internetu vypadá odstín lehounce jakoby tělově růžový nebo jak to popsat a ve zkutečnosti je to lehce oranžový korektor :((( Prostě asi neznám nikoho komu by tenhle odstín mohl slušet. Extrémně zvýrazňuje i drobné zežloutnutí zubů, nevyhovuje ani mé bílé pleti a ani středně opálené blondýnce a snědé brunetce už vůbec ne..Testovala jsem na kolegyních. Takže odstín Clay opravdu nedoporučuji. Ale co jsem si vybrala to mám, že? No ale co mě zaujalo bylo samozřejmě balení, tedy to papírové, škoda že motýlek nepřilétl i na obal samotné rtěnky, bylo by to taaak roztomilé. Rtěnka nádherně voní, opravdu krásně a přitom přírodně, žádný umělý pach. Prostě krása! Na rtech jsem ji samozřejmě doma vyzkoušela na celý den, je sytě pigmentovaná a výdrž je také na jedničku i nějaké to pití a jídlo docela vydrží. Hlavně co oceňuji již při nanášení cítíte tu "krémovost" , hustotu , prostě lahoda pro suché, popraskané rty. Na rtech je hodně příjemná a musím říct, že rozhodně chci ještě minimálně jednu v jiném odstínu. Když jsem ji zkoušela kombinovat s lesky různých odstínů nakonec pro ni využití i tak najdu. Ale chce to prostě jinou barvičku, jinak jsem nadšená!!!



Takhle rtěnka účinky předčí snad všechny mnou doposud testované běžné značky rtěnek a to jak ty drogérkové tak i z parfumerie!! Prostě ten hýčkající pocit se mi vážně moc líbí.  Více info o značce a celý sortiment naleznete zde.  Plus odkaz na eshop. Rtěnka stojí 650Kč, což si myslím, že za výborné složení, skvělou pigmentaci není vůbec špatné. Zajímal by mě i makeup,ale musím se holt vydat do kamenného obchodu,po netu už žádné vybírání :D



A co vy máte doma něco od Zuii?:)

Komentáře

  1. No ty mi dáváš, tohle jsem neměla číst. Už projíždím jejich stránky a okukuju. Moc mě ta značka zaujala (nikdy předtím jsem o ní neslyšela). Ještě jeden dotaz, testovala jsi to na zrzce? Těm oranžová většinou sedí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu v práci ani v okolí nemám :) Vlastně jednu jo, ale ta je hodně bledá a myslím, že ta rtněka má stejný odstín jako její vlasy takže nevím jeslti by sedlo...jojo mají krásné věci, teď jsem dočetla recenzi na makeup, moc nekryje takže pro mě se nehodí,ale jinak vypadá pěkně

      Vymazat
  2. Me se odstin libi,casem si rada nejakou koupim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě prostě hodně nesedne, asi ho někomu předám ...musím jen najít pravou oběd komu bude slušet

      Vymazat
    2. nebo giveaway :) "pošli dál" budu ji taky ted někdy dělat :)

      Vymazat
  3. Brr, ta barva! :D Zuii mm v merku, jejich rtěnky se mi tuze líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) kdybys cítila tu květinovou vůni, fakt krásná rtěnka...až teda na dostím :D

      Vymazat
  4. Anooo, mám tiež rúž v odtieni Butterscotch, čo je ružovo ružová :) A môžem odsúhlasiť, že je super :) Ak by som si mohla ešte raz vybrať, zvolila by som si odtieň Coral Red, vyzerá krásne, ale našťastie aj tento ružový mi celkom svedčí (aspoň dúfam :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč jsem raděši nešla do jistoty nějakého jiného odstínu a pokoušela se o Nude barvu :))) ale jinak jsem strašně ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet :)

      Vymazat
  5. Musím tě nalákat a napsat ti, že jejich make-upy jsou naprosto fantastické. Jednu dobu jsem ho nedala z ruky a navíc mají parádní výběr odstínů pro bledule. Jen se mi občas na obličeji trošku vysrážel, nevím čím to bylo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky