Revlon Colorstay 24 aneb nejlepší makeup

Po nadšení velmi dobrým odstínem od Dermacolu - Caviar makeup jsem po pár měsících hodně rychle vystřízlivěla, a to kvůli tomu, že mi tento výrobek hooodně zhoršoval pokožku, tvořily se záněty atd. Takže musel z domu a to hned!! Ale co zvolit jako náhradu , aby odstín byl jako pro ředitele vápenky, dobře kryl, něco vydržel a nezruinoval mi peněženku? No dobře byla jsem odhodlána sáhnout i o dost hlouběji do kapsy,ale naštěstí jsem nemusela, abych našla skvost :)))


Po přečtení pár recenzí ať už v našich vodách nebo v zahraničních jsem se rozhodla vyzkoušet Revlon a to konkrétně řadu Colorstay 24. Hodně se na blozích nadávalo, že se nedá sehnat jinak než přes eshopy a to hlavně zahraniční,ale já sehnala dokonce s pražským osobním odběrem na Ládví a to zde. Navíc mají stále akci jen za 189,- a to už stojí za vyzkoušení. Revlon je znám tím, že má obrovskou škálu barevných odstínů kde si už opravdu vybere každý, ne všechny seženete u nás ,ale myslím, že většinu ano a i tak si bledulky jako já dobře vyberou. Já se rozhodovala mezi dvěma odstíny a díky Meduňce jsem se rozhodla nakonec naprosto skvěle pro nejsvětlejší Buff 150. Který mi odstínově, vidíte sami na fotkách ,sedí víc než skvěle. Na druhé je dokonale rozetřen a není na pokožce žádný barevný rozdíl. Takže jsem nadšená, konečně makeup co mi sedne i na ty nejsvětlejší dny v roce. Takže skoro pořád :D



Co se týče krytí , jedná se o opravdu vyšší krytí bez masky na obličeji. Na test na fotkách jsem zvolila nejtěžší kalibr a to tekuté linky od Dermacolu, extra černé a výrazné, a i tak si s nimi makeup trochu poradil, což je skvělé,když si vezmete že takto výraznou pigmentaci rozhodně na obličeji překrývat nebudete. Mám výrazné kruhy pod očima a i ty v lepší dny dokáže sám dobře zakrýt , v ty horší mu musí pomoci silný korektor od Catrice a výsledek je dokonalý!! S pupínky si většinou poradí bez korektoru.



Makeup Colorstay 24 se pyšní výdrží na 16 hodin. No šestnáct to není ale dvanáct zvládne s přehledem. A i  v těchto tropických dnech co byly obstál. Hodně záleží co použijete za klasický pečující krém , zmatňující již není potřeba, jelikož makeup sám osobě zmatňuje celkem dost. A teď se dostáváme k tomu co se mi líbí a to je vhodnost pro smíšenou pleť, viz nápis na obalu. Takže předpokládám , že nebude problém ani při dlouhodobém používání jako s dermacolem. Zatím jsem tedy absolutně se vším spokojená, dobře se nanáší, zmatňuje, kryje výborně, odstín přirozený ....jediné co je trochu mínus je balení bez pumpičky,ale zase by mělo jít dobře "vydlabat" až ho moc nebude. Ještě jsem nezkoušela, jsem sice téměř na dně ,ale vyklepat ještě jde, takže uvidíme :))))


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tento make-up mě hodně láká,navíc má naprosto skvělou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo barvu jsem zatím stejně dobrou našla jen u hnusných asijských BBček,který po čase pleť opět hodně kazí. Takže jsem nadšená, ten odstín je boží :)

      Vymazat
  2. Teda teď jsem taky pěkně nakopnutá do něj jít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se zeptám, jak to vidíš s odstínem na léto? :)

      Vymazat
    2. Upřímně??, Já ?? No asi ještě světlejší :D Hahahaaha ale musím zapátrat ještě na jiných blozích,ale rozhodně koupím ještě jeden tento a i kdybych si později vybrala tmavší tímto ho naředím do odstínu co mi bude vyhovovat :)

      Vymazat
  3. Já ho mám doma taky, v jiném odstínu, ale naprosto strašně smrdí (není prošlý). Je cítit tak chemicky, nevím, k čemu to přirovnat... možná nafta, ropa? Ty to z něho necítíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se , že malinko něco cítím,ale oproti předešlému Caviar je to v pohodě :D Caviar smrděl zvláštně :/ ale když porovnám s Maxfactor tak rozhodně je cítit více,ale po nanesení nic, takže to chvilku překonám, a to že je chemický je holt nutnost ,kterou musím brát :/ nenašla jsem zatím stejně dobrý přírodní ...

      Vymazat
  4. Ehm, nechci nic říkat, ale tohle byl pro mojí pleť mega zabiják. Jsem ho měla někdy před dvěma roky a nikdy víc. Navíc ten hnusný chemický smrad. Se mi ježí vlasy na hlavě, jen si na něj vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neděs mě jinak už se scvoknu :/ a co máš teď za makeup?

      Vymazat
  5. Tak ten vypadá dobře.. Ikdyž já jsem zrovna fanoušek hodně krycích Dermacol make-upů (na focení a speciální příležitosti) a na druhou stranu jinak nepoužívám nic, nebo CC krém, nebo přírodní minerální pudrový make-up, který mi alespoň tak neničí pleť (nedělá se mi po něm akné). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel jak jsme si psali Dermacol moc nesednou. I když cover je klasika a ta mi nic nedělala, ale to bude tím, že ji nepoužívám denně. CC, BB a jim podobné mi přijdou málo krycí :/ Ale na minerální se chystám, musím se poohlédnout po vzorkách abych vybrala dobrý odstín.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky