Nejprodávanější peeling L´Occitane‎

Nebudu chodit kolem horké kaše , když jsem dostala email , že si mohu vybrat produkt ,který by se mi na testování líbit a to od značky L'Occitane, byla jsem vážně nadšená, tuhle značku mám ráda, využívají zajímavé přírodní ingredience i když ne ze 100% ,ale co mě uchvacuje jsou jejich vůně a krásné obaly. Navíc po dopotřebování Levandulového dárku od kamarádky jsem uvažovala co od nich dalšího vyzkouším a hle a je to :)  Na zkoušku jsem si vybrala Rozjasňující peeling se sedmikráskou, a to hned ze dvou důvodů, jeden méně poetický a to, že mi zkrátka obličejový peeling zrovna došel a druhý důvod, chtěla jsem zjistit poč ho časopis Elle kladně hodnotil a zároveň proč to je nejprodávanější peeling L'Occitane.




 A co o něm časopis Elle napsal:

"Slaměnková řada patří mezi velice oblíbené. A tento peeling jí rozhodně nedělá ostudu. Právě naopak. Je velice příjemný, pleť krásně vyhladí, rozjasní  a až překvapivě zjemní."
Časopis Elle Beauty Awords




Moc se mi líbí minimalistický bílo-modrý obal s žlutými detaily, v koupelně mu to moooc sluší :) Peeling má omladit pokožku , sjednotit barvu a rozjasnit. Má gelovou konzistenci - potvrzuji a dodávám, že se jedná o hustší gel. Nepění a při kontaktu s vodou jakoby "taje" a má spíše mléčnou strukturu. Částečky v peelingu jsou poměrně větší, což bych označila jako malé mínus, mě by více vyhovovalo,kdyby částečně bylo více a menší. Také je peeling díky brusným částečkám silnější a pro majitelky velmi citlivé pleti bych ho nedoporučila, já ,ale "drsnější" peelingy a to i na obličej mám opravdu ráda - mám pak pocit, že jsem pleť opravdu očistila od všech odumřelých buněk :D Myslím, že kdo nemá citlivou pleť bude mu peeling příjemný. Přítel ho ocenil na 100% , řekl, že to je konečně pořádný peeling,který je aspoň trochu cítit :D




Moc se mi líbí, že peeling obsahuje výtažek ze sedmikrásky, je to moje oblíbená kytička, co mi připomíná dětství :) Máte také takovou květinu? Já si prostě hned vzpomenu na zahradu nebo louku a válení v trávě. A pozor vůně mě tam hned přenese, já mám vážně pocit, že tam ty sedmikrásky cítím, a to jsem nikdy asi neměla nic s aroma sedmikrásek :))) Sedmikráska tu má funkci sjednocení a rozjasnění. Dále je samozřejmostí obsah slaměnky, aby taky ne,když je to Slaměnková řada. Ta zase podporuje pevnost, pružnost a je antioxidační. Ale co si budeme nalhávat, peeling je na pokožce chvilinku a hlavní co by měl splňovat je zjemnění, rozjasnění, odstranění odumřelých buněk a nedráždivost. A jak to tedy s ním v těchto ohledech je?  Vůbec nedráždí, nemám pleť ani trochu červenou nebo jinak podrážděnou, jen je hrubší což mi vyhovuje. Vůně nádherná, pracuje se s ním dobře, nejprve doporučuji promnout bez vody a poté až s vodou, jelikož při kontaktu s vodou se z něj stává spíše mléko a peeling efekt už je menší. Kůži opravdu rozjasní a zjemní, je taková prozářenější a na dotek jemná. I mému dekoltu se peelingování moc líbí. No dobře a příteli taky, takže mi nějak rychle ubývá :) Zkoušela jsem ho 3x týdně a efekt je příjemně zjemněná pokožka. Pokud hledáte čistící peeling tak tady nepochodíte, ani to neslibuje, takže černé tečky vám nerozjasní :D Ale pokud už Vás nějaká ta vráska trápí tak myslím zklamané nebudete, nevysuší Vás a navíc hezky rozjasní. Co víc od peelingu chtít , možná jen víc částeček a budu na 100% spokojená. Cena je o něco vyšší 75ml za 800Kč. Ale i kdybych ho kupovala jsem za tu cenu spokojená a mám v plánu koupit ho mamince,která jeho účinky ocení ještě o něco víc. Přeci jen už nějaké vrásky má, asi ze mě :))


Hodnocení:6/10


Komentáře

  1. Joo, tak to jsem nepotřebovala vědět :) Další lákadlo, které musím míít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. A ještě ho dám na otestování mamince a pak kupuji velké balení pokud se jí zalíbí :)

      Vymazat
  2. Musím říct, že absolutně v životě bych nedala za peeling 800. Je fajn slyšet, že zvládne svou funkci, ale to i můj oblíbený Rival de Loop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano uznávám, že cena je vysoká a spíš bych ho koupila jako dárek,ale Rival má krapet jiné složení tam by člověk sedmikrásku moc nenašel :) I když u peelingu složení není až tak důležité já bych si přesto vybrala složením o něco lepší, byť jsem zrovna na tento od Rival četla ódy.

      Vymazat
    2. Mně je zrovna do peelingů líto vrážet peníze, když se s nimi vlastně jenom odrbu a spláchnu do odpadu :))

      Vymazat
    3. To souhlas, kdybych se měla rozhodnout do čeho dám nejvíc rozhodně to jsou oční krémy a na obličej, Naprostý souhlas. Ale peeling chci také kvalitní. Krom tohohle mě samozřejmě zaujal i peeling maska od Alverde,kterou kupuji stále dokola a stojí jen asi necelou stovku a přesto má fajn složení. A super účinost, spíše tedy zjemňující a čistící.

      Vymazat
  3. Vypadá pěkně, ale pro mě by to holt nebylo. Peelingy všeobecně odjakživa nemůžu a moje pleť je vysloveně nenávidí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je zas miluji, naopak se musím držet abych "nedrbala" víc než 2-3 týdně :)))))

      Vymazat
  4. Pro mě je cena 'trošku' vysoká,takže já vím,že si ho rozhodně nekoupím,ale je dobře,že za tu cenu je kvalitní,mnohdy to tak nebývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky jsem vyzkoušela něco dražšího a pak byla hodně zklamaná. Tady to naštěstí nehrozí :)

      Vymazat
  5. Škoda že nemůžu používat peelingy na obličej, ale jinak mě L´Occitane láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dráždí ti pokožku? Já se v nich dost vyžívám, ale jen max dvakrát týdně. I když tenhle fakt pěkně voní tak je to těžší dodržet :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky