Moje oblíbené blogy - 1.díl

Chtěla bych Vám představit pár mích oblíbených blogů, určitě spoustu z nich už dávno znáte a sledujete ,ale třeba mezi nimi najdete i nějaký ten nový a neokoukaná blog plný inspirace :) Jelikož blogů sleduji opravdu hodně a to jak beauty, fashion tak i kategorii life, bude to takový mišmaš. Snad na nikoho kdo mě něčím hodně zaujal nezapomenu , určitě to nevydá jen na jeden článek tohoto typu, takže čekejte i další článek na toto téma. Předem chci říct, že tu nebudu zmiňovat všechny blogy,které čtu spíš ty ,které mám nejraději nebo jsou něčím zvláštní.

Brunwens Beauty Corner
Tento blog je menší,ale ráda ho čtu, neříkám že pilně všechny články,ale v poslední době mě hodně zaujaly recenzované produkty jako například přírodní krém Funny Bee apod. Takže pokud hledáte neokoukaný blog, vřele doporučuji :)

Den je krásný
Tenhle blog je skvělý díky produktům, které Trb recenzuje , jsou zajímavé a většinou hodně inspirativní. Líbí se mi i jednoduchý styl blogu.

Ali-inblack
Předem říkám, že na videa moc nejsem, nějak mě to nebaví,ale jestli někdo umí udělat super video o lakování je to právě Ali!!! Fakt krásná videa, moc doporučuji :)

Antigu
Tento blog je čistě zaměřený na recenze z Ebay, takže pokud chcete začít nakupovat na Ebay určitě se na tento blog před nákupem podívejte, jsou tu reálné fotky, odkazy kde nakoupit a hodnocení.

Beast Loves Beauty
Kouzelný blog plný přírodní kosmetiky a to většinou té měně okoukané plus jako bonus zajímavé DIY projekty. Její články čtu dost pravidelně a vždy se dozvím něco nového. Jako například u posledního článku na Alverde řasenku :) A navíc se mi moc líbí úvodní obrázek :))

BLOOMwithanna
Další blog se spoustou méně známé kosmetiky nebo naopak rady zda si koupit trendy dražší kousky nebo za ně nevyhazovat peníze. Hezké fotky a zajímavé tipy.


Day Loves Colours
Blog pro všechny fajnšmekry zahraniční kosmetiky, najdete tu nepřeberné množství tipů na to co koupit a nekoupit na e-shopech. Takže tu rozhodně nečekejte Niveu apod. ,ale značky Vám třeba dosud neznámé.

Deník fotografky
No kdo by ji neznal díky Lohas projektu že ?:))) Tak krásné fotky , prostě je miluji :))) Hezké recenze,ale stejně sleduji hlavě kvůli fotkám,kterými se nelze nekochat.



eMs Everday Life
aneb každodenní život podle Em a tak bych asi celý blog popsala. Je to zvláštní směs beauty, life, foto a bůhví čeho ještě. Čtu každý článek, protože je to prostě hodně zajímavé a vždy o něčem trochu jiném :)

Fashion Picnic
A jedna z mích velmi oblíbených blogerek Nicca, závislačka na Hauschkovi :)))  Nicca má pro mě velmi přehledný a příjemný styl psaní, super recenze a to na přírodní i drogérkovou kosmetiku. Navíc má krásné fotky díky kterých jsem si jí všimla, je totiž kromě jiného také fotomodelkou. A díky ní se snad jednou naučím i šetřit s Revital maskou :D

Fashion Picnic

Gather moments
Tenhle blog mě uchvátil extra jednoduchým designem a velmi kvalitními fotkami.  Co do kategorie článků je to opět zajímavá směs - kosmetika, bylinky, ebay, restaurace apod.

Takže toť pro dnešek tipy na blogy, jistě jste si všimly , že jedu pěkně přehledně podle abecedy :D Takže dnes máme hotové A-G :))) Zaujaly Vás některé nebo naopak již všechny znáte? 


Komentáře

  1. Jé, díky za uvedení! :-) Hned se jdu mrknout na ty další blogy, překvapilo mě, kolik jich neznám. :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo jsem takový shromažďovač blogů :))))) Mám jich v hledáčku spoustu, tohle je jen takový výběr těch co mi jsou bližší :)

      Vymazat
  2. Jani, děkuji za uvedení a pěkná slova, moc mě těší, že se Ti můj blog líbí (a že ho vůbec někdo čte :D) Pár mých oblíbených jsem tu taky našla a na zbytek mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fíha, ďakujem ♥
    Niektoré blogy poznám a tiež čítam, ale zaujal ma ten o ebay, lebo tiež tam občas nakupujem (teda vďakabohu už menej často ako kedysi), no a navyše je to blog s mačkami...čo viac si priať :D Takže vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo je t docela užitečné něco mám vplánu si díky ní koupit,ale spíš toho hoooodně oželím

      Vymazat
  4. Hned jsem si 4 blogy přidala do oblíbených! Těším se na další!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za eM! :o)
    Z těch ostatních znám je tři a ty další jdu hned zkoumat! Díky za tipy a hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání a opožděně doufám, že jsi měla také pohodový víkend :)

      Vymazat
  6. poznam iba jeden :O hned idem čeknut


    sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Některé neznám, některé znám, a taky patří mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že ty máš slušnou sbírku blogů co sleduješ, většinou když něco objevím já tak ty už tam dávno píšeš komenty :D

      Vymazat
  8. Některé jsem vůbec neznala, takže díky za typy :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. Jů, mooc děkuji žes mě zahrnula a tak hezky o mě napsala. :) Většinu těch blogů znám, ale některé vidím poprvé v životě.. Takže děkuju i za tipy a jdu mrknout na co nového v Tvém seznamu narazím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co , já děkuji za tvůj fajn blog :)

      Vymazat
  10. Jani, děkuju za zmínění i za pochvalu! :-) Jdu projet zbylé blogy, skoro půlku jich totiž vůbec neznám! A teď na prázdniny se nové čtivo rozhodně hodí. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co Ilko :) Jsem ráda, že jsi našla něco nového a snad se budou blogy líbit

      Vymazat
  11. Už sa teším, ako preskúmam ďalšie zaujímavé blogy. S týmto článkom si mi prišla práve vhod, pretože som práve na inpširačnom love :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se tak dobře trefila :)

      Vymazat
  12. děkuju za inspiraci na nové blogy, které neznám :)

    OdpovědětVymazat
  13. jej. děkuji. jinak ale raději můj design bych snad ani nezmiňovala. je takový, jaký je, protože je to jediný, na co jsem se zmohla. (ehm)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je jiný než u jiných blogů a je opravdu hodně jednoduchý,ale neviděla bych to jako zápor :)

      Vymazat
  14. tak teraz som ako z inej planety ale kopec blogov mi nic nehovori :) idem preskumat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ve spoustě se shodneme a naopak spoustu ani neznám. Hned nějaké blogy projedu :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky