Levandulový krém Chére

Levandulový krém Chére je takovou neutrální volbou ,když zrovna nevíte jaký krém by Vám vyhovoval, je totiž multifunkční a neutrální :) A pokud Vám nevadí levandulové aroma je dobrou volbou , protože více méně sedne snad každému. Já jak víte zas tolik Levanduli nefandím, co se týče vůně, ale tady je vůně jemná, přírodní a rychle vyprchá. Takže za mě obrovské plus! Nově ho Nobilis trochu inovovala a obsahuje i Aloe vera. Je vhodný pro všechny druhy pleti - citlivou i problematickou. Protože levandule akné hezky zklidní. 





Krém je trošku hustší konzistence,ale i přesto se nádherně roztírá a velmi rychle až bych řekla bleskově vstřebává. Nezanechává na pleti mastný film a po chvilince je velmi vhodný i pod makeup. Chére výrazně zklidňuje pokožku, proto je tento krém vhodný i po opalování. Regeneruje a zlepšuje obnovu buněk. Dále také hydratuje a díky obsaženému bambuckému máslo a mandlovému oleji dokáže vyživit suchá místečka,ale zároveň opravdu nepřemašťuje!! Mám smíšenou pleť a vyhovuje mi na jedničku. Urychluje hojení a po šlápnutí vedle s jiným přírodním krémem ( brzy recenze ) mi pleť hezky zahojil. Dále například obsahuje D-panthenol, lecitin, samozřejmě levandulový olej, aloe vera a vitamíny A i E. Viz podrobné složení níže.




Složení: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cera Alba, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Lecithin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Lavandula Angustifolia Oil, Glycine Soja Oil, Sodium Stearoyl Lactylate, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Linalool*, Geraniol*, Limonene*. * z přírodních éterických olejů  

Za sebe mohu krém jedině doporučit a to jak pro pleť suchou, citlivou tak i smíšenou! Pro mastnou pokožku bych volila na běžné použití silnější čistící krém a tento třeba jen po opalování apod. Nebo třeba na noc a na den víc čistící. Cena je příjemná za 50 ml zaplatíte 289Kč a krému stačí jedno pumpnutí na celý obličej a krk. Párkrát jsem ho zkoušela i pod oči a také bez problém, necítila jsem žádné negativní reakce jako je pálení apod. 


Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Ten vypadá jako ideální volba :) Tyhle balení mám hrozně ráda, dobře se dávkují, a levandule, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo pumpičky jsou praktické, akorát do Siberici se člověk lépe dostane , Nobilis je trochu boj :D Ale když člověk nepoleví otevře a i tu poslední trošku z něj dostane.

      Vymazat
  2. Od Nobilis Tilia jsem ještě nic nezkoušela a možná to je chyba. :) Krém vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Nobilis i pracovala, v dobách kdy jsem mohla mít jen přírodní kosmetiku :) Takže mám ozkoušeno hooodně věcí :)

      Vymazat
    2. A co je podle tebe fakt must-have nebo must-try? Anebo mi stačí projít si tvoje články s tagem Nobilis Tilia? :-)

      Vymazat
    3. Období Nobilis u mě bylo ještě před blogem :) Takže tady toho moc nenajdeš. Všeobecně jsou velmi dobré jejich rostl.oleje a éterické oleje ty doporučuji všema deseti!! Co mohu doporučit jsou celkově hydrofilní oleje, používala jsem je jednu dobu místo sprchových gelů, nej je mimoza s růží :) Můj miláček je Akné gel a Hyaluron.sérum. Dále pak Arganový krém , je jemný, rychle se zapije do pokožky a i pro mou smíšenou pleť byl skvělý. Dále celá bioaktivní omlazující řada chodná na suchou až smíšenou ,ale starší pleť včetně masky si jí chválí mnoho známích i maminka. Měsíčkový krém pro hodně suchou pleť. Ochranný krém Olea pro atopiky na zimu. Celkově regenerační oleje jsou dobré. Jemný peeling s lávovou zemí je fajn. A prachová čistící maska je výborná. Je jemná, lehce čistí a hlavně zklidňuje! Ideál po hloubkovém čištění. :) Stačí takto? :)

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle, mohl by to být můj další dárek pro maminku (milovnici levandulových věciček). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud má ráda Levanduli je to určitě hezký dárek :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky