Zoo Troja

Tak dlouho jsme tu neměli foto příspěvek, takže tu máme pár fotek z posledního výletu do Pražské Trojské Zoo :) Takže šup na pořádnou dávku roztomilých zvířátek ...

Konečně jsme viděli vydru venku,máme na ní jinak víc než smůlu, ale tentokrát vesele blbla ve vodě i mimo ni :)

A vydra podruhé ....já jí miluji, jedno z mích nej zvířátek



Pohled víc než děsivý ...Varana bych nechtěla potkat zblízka


Nějaké to makro být musí ...vše krásně květlo, nedalo se odolat


Jak z hororu :D

Láska mezi obludkami :D



Akorát probíhalo krmění šelem, jsou nádherné a ta síla...respekt :)

Přítelovo nej zvířátko :)

A co vy , už jste letos byli v ZOO? My se chystáme do konce léta určitě ještě jednou ...

Komentáře

  1. Ááááá některé fotky jsou jak z hororu, ale přitom geniální! Ale je to vážně trochu strašidelný. Každopádně nádhera. Těším se, až do zoo vyrazím s novým fotákem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a které? Asi je mi jasná která určitě , gaviál pod vodou viď?:)

      Vymazat
  2. Už jsem byla v zoo, do pražské chodíme každý rok a furt je to pro mě nejhezčí zoo, co jsem viděla. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jí mám nejradši,ale dlouho jsme nebyli v Hradci tam musíme letos také :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Moje nejoblíbenější zoo je Lešná poblíž Zlína, líbila se mi víc než hradecká či olomoucká (v pražské ani brněnské jsem ještě nebyla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm to zní lákavě, no Zlín je sice trochu z ruky,ale možná naplánuji výlet :)

      Vymazat
    2. Musím souhlasit, Lešná je dle mého nejhezčí česká zoo, a podle mě stojí i za tu dálku. Pro porovnání s olomouckou (fuj!), brněnskou (nic moc), pražskou (okeej) a ostravskou (ta jde pomalu vzhůru).

      Vymazat
  4. Fotky jsou opravdu krásné. :) Jinak, pražskou zoo rozhodně plánuji s přítelem navštívit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě se bude moc a moc líbit

      Vymazat
  5. Dost mě zaskočila ta fotka krokodýla ... celkem jsem se lekla, ale jinak jsou to super momentky! :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  6. Nááádhera, vydry zbožňuju snad ze všech nejvíce, jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky