Sililevo - musíte mít

Sililevo je speciální lak ,který jsem vyzkoušela díky blogu Labradoora , která ho dostala na vyzkoušení a její recenze mě zaujala natolik, že jsem si ho hned druhý den objednala. Jedná se o speciální lak, který je vhodný pro poškozené, lámavé, křehké, třepivé a všelijak poničené nehty. Je vhodný pro všechny, kteří měli po delší dobu umělé nehty, gel laky a teď musí dát nehty zase dohromady. Dále je dokonce vhodný pro lidi s lupenkou,kteří mají většinou velmi měkké a celkově horší kvalitu nehtové ploténky. 




Kombinace ingrediencí by měla zabezpečit hydrataci nehtové ploténky, zvýšení pevnosti a pružnosti, dokonce se honosí tím, že účinnost byla klinicky ověřena, jelikož produkt je zařazen do kategorie - Zdravotnické prostředky.  Tudíž i sehnat se dá spíše v lékárnách a to za trochu vyšší cenu kolem 300Kč za 3,3 ml :D Ano čtete dobře, je to pidi velikost,ale i tak vydrží dlouho, nebojte, k tomu se dostaneme. Sililevo je remineralizační lak, tedy spíše lako-vodička. Lak je trochu silné slovo. Jedná se o tekutinu,která se nanáší pouze na nehet, né do okolí a na kůžičku, stejně jako když si lakujete. Štěteček je velmi úzký,ale i tak se s ním pracuje dobře. Co spatřuji jako velkou výhodu je obrovská pomoc pro lidi ,které mají nehet nebo nehty nějak postižené - lupenka, nerovnosti, bílé skvrnky, růžové skvrnky a pod. Já si ho zvolila z jednoho prostého důvodu, mám atopický ekzém a i ten se trochu projevuje v horší kvalitě nehtů - na rukou jsou cca dva s mírně nerovným povrchem, všimnete si jen veeeeelmi zblízka a hlavně se mi to projevuje na nehtech na nohou. Jsou hooodně tenké a citlivé na tlak, jakmile mám nevhodnou obuv,která tlačí na nehet, mají tendenci k "modřinkám" a posléze mi slezou. Ano z ní to jak z hororu co? Ale je to tak, jsou prostě chudinky hodně tenké, nejsou nijak deformované jen jejich "imunita" je chabá. Takže jsem si řekla, že tohle bude ideální pomocník.


A co tedy obsahuje? Jak vidíte na obrázku má velmi jednoduché složení což kvituji. Například Chitosan je látka,která přilne ke keratinu a hydratuje nehtovou ploténku, díky čemuž nehty nebudou suché a lámavé. Přeslička rolní zase jak je známo obsahuje velmi vysoké procento křemíku, což remineralizuje nehet a hlavně ho zpevňuje. Kdo by se lekl názvu Metylsulfonylmetan , klid jedná se o biologicky dostupnou formu síry. Který je takové "hnojivo" pro keratin a tudíž opět zpevňuje. Mě složení tedy naprosto vyhovuje a navíc nejedná se o klasický lak, tudíž není třeba odlakovávat. A to se už dostáváme k použití. Sililevo se nanáší na čistý, odlakovaný a hlavně suchý nehet. Pokud volíme jako intenzivní kúru používá se denně, tak jsou vidět nejrychleji a nejvíce jeho účinky. Což ovšem znamená po dobu léčby nehtu nelakovat! Aplikuje se tedy vždy na večer, před tím než jdeme spát, po aplikaci tekutina zaschne velmi brzy a nemusíte se bát nějakého zašpinění ložního prádla, jelikož zaschne a je bezbarvý! Ráno si jen ruce opláchnete vodou - ano Sililevo se odstraňuje vodou :) Další pro mě tedy výhodnější variantou používání , protože jsem závislák na laku na nehty je možnost použít ho jako první krok. Takže na čistý suchý nehet dáme vrstvu Sililevo, necháme dobře zaschnout a pak klasicky lakujeme s podlakem jako vždy. Takto chrání nehet před škodlivinami obsaženými v klasickém laku a navíc samozřejmě také regeneruje atd. viz výše, jen efekt uvidíte o dost pomaleji.

Firma doporučuje ideálně tři měsíce, nebo pořád jak chcete. Já jsem efekt viděla po třech měsících , nehty na nohou to tedy vzpružilo až nečekaně, od té doby přežily i pár těsných a nepohodlných bot :) a jsou celkově pevnější, odolnější a méně se lámou, tedy snad skoro vůbec a to používám jen podlak. Kdyby jako kúru tak budu mít asi nejhezčí a nejodolnější nehty na světe :D Na rukou je efekt o něco menší, třepí se jen o fous míň,ale jsou pevnější a lépe rostou. Na třepení bych asi musela použít jako kúru. Ale i tak jsem na rukou spokojená, a nerovnosti jsou pryč , tam to pomohlo jak mávnutí proutkem :) Takže nemám co vytknout a i za tu cenu ho rozhodně budu kupovat pořád. Již mám lahvičku skoro prázdnotu, takže mi při klasickém lakování vydržela přes 3 měsíce ( lakuji 2x týdně nehty na rukou i na nohou ). Takže pro mě jednoznačně produkt best of !


Hodnocení: 10/10




Komentáře

  1. Myslím, že přesně tohle by bylo ideální pro mou mámu. Strašně se jí třepí nehty, i když žádnou chorobou netrpí. Nějakou dobu jí pomáhal Ceramic Ridge Filler od CHI, ale teď přestal účinkovat. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí ho kup, jsem opravdu na 100% spokojená. A když bude používat jako kúru efekt se určitě dostaví rychleji

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky