Nová mycí pěna Alverde

Nějak jsem neodolala takhle pěknému barevnému obalu nového produktu Alverde :) Nejen , že jsem hledala nějakou pěnu na odličování a ideálně přírodní, a ruku na srdce proč první nezkusit tuhle za stovku ?:) Má dobře a šetrně odličovat a složení je čistě přírodní.


Musím uznat , že odličuje velmi dobře a to i oční make-up, já vím, na oči tedy nic ideálního ,ale zkusit jsem to musela. Ale vůně pro mě tedy není, trochu cítím ovoce,ale hlavně alkohol :/ no jo já vím, podle složení je na druhém místě,mohlo mě to trknout. A rozhodně bych ji nedoporučila na citlivou, suchou nebo zralou pleť. Protože malinko vysušuje a stahuje. Mě to nevadí, né tedy na pravidelné ( dvakrát denně ) používání,ale na ráno a hned potom si obličej namažu krémy. Takže nestahuje,ale dobře vyčistí takže pro mě to rozhodně není promarněná stovka,ale po druhé bych si ji nekoupila, prostě mě neuchvátila :/




Zkoušeli jste ? Je to moje první odličovací pěna, takže rozhodně chci ještě zkusit jiné firmy, doporučíte mi nějakou fajn odličovací pěnu?:) 


Hodnocení:3/10

Komentáře

  1. To balení je hrozně roztomilé :) Jestli odličuje hezky, tak bych něm mrkla. Bohužel jsem ještě žádnou pěnu nezkoušela, momentálně se kamarádím s čistícími gely ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky zatím nějak období mycích gelů,ale pěny mi přijdou moc příjemné pociťově, při mytí :) A balení je fakt pěkné :) Sluší jí to u mě v koupelně:D

      Vymazat
  2. Po tomto výrobku pokukuji už delší dobu (pořád váhám nad koupí) a nyní už mám jasno :-) Díky za ušetření 100kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Není za co, myslím, že stovku využiješ asi lépe, zas taková pecka to opravdu není :)

      Vymazat
  3. Tiež som na ňu pozerala, ale nekúpila ju :) Celkom fajn pena je od CC Pollen (tú si myslím videla u mňa na blogu) i keď neviem, či je až tak úžo na odličovanie, ale aspoň nevysušuje. A potom ešte trochu lepšia sa mi zdala od Funny Bee, ale to je už iná cenová pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CC Pollen se mi u tebe moc líbila, jen pořád dávám zatarale přednost nákupu na cz eshopech :) Ale ta mě fakt zaujala.

      Vymazat
    2. No vidíš, ja zas častejšie nakupujem z tých zahraničných, najmä keď to poštovné víde takmer rovnaké ako u tých domácich :)

      Vymazat
  4. Za mně Vichy Purete Thermale nebo Bioderma Hydrabio Mousse, požívám je tak nějak na střídačku a nemám jim co vytknout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že ta od Biodermy musí být moc příjemná a skvěle bude i odličovat, jen poslední dobou se snažím zaměřit na přírodní kosmetiku, takže lovím v těchto vodách pokud to jde :) Jinak super pěny jsou i u profi kosmetiky Ericson a to hlavně Feminity a Biopure pokud tedy nejde o přírodní péči

      Vymazat
  5. Odlicuje dobre,ale zhorsila se mi po ni plet tak jsem ji prestala pouzivat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jakém smyslu? Vysušila, záněty?

      Vymazat
  6. Vypadá to hezky, ale kvůli té alkoholové vůni asi zůstanu spíš u toho odličovacího oleje (Saloos nebo něco podobného) a čistícího krému od Hauschky.. Ikdyž tady je lákavá i ta cena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hauschka bude hlavně nesrovnatelně kvalitnější!!!:)

      Vymazat
  7. Mám pěnivou čistící vodu od Natura Siberica a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu mám také ve svém hledáčku :)

      Vymazat
  8. Líbí se mi ten obal, ale sama od sebe bych si pěnu nekoupila, pěnám většinou nevěřím, že nebudou stahovat a vysušovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já třeba vyzkoušela od Rituals pěnu na tělo a ta nevysušovala, tak snad najdu i takovou pěnu na obličej :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky