Naturado - květinové vody Chrpa a Vilín

Tak konečně se dostávám k recenzi na dvě tonika , respektive květinové vody od přírodní firmy Naturado en Provence. Padly mi do oka na Biostylu, jinak se dají sehnat na Lavender eshop nebo na biooo.cz. Kde najdete i jejich širší sortiment :) Firma se dušuje , že v jejich složení nenajdete parabeny, parfemace a ani syntetická barviva, což je tedy pravda. Mé vody mají dokonalé složení.  Netestují ani na zvířatech, takže jsou šetrné nejen k naší pokožce,ale i ke zvířátkům, plus mají o certifikaci Ecocert.


V nabídce mají mnoho zajímavých produktů - pěna na holení či lak na vlasy vše přírodní bázy, odlakovač, tělová mléka, sprchové gely i v XXL velikosti na ten s meruňkou se musím určitě podívat blíž :) A mnoho jiného, takhle firma se mi líbí i velmi jednoduchými obaly, květinové vody a oleje jsou baleny do tmavě fialových obalů, což brání jejich rychlému zkažení a navíc to vypadá strašně pěkně.




Já si zakoupila vody hned dvě - s Chrpou a druhá s Vilínem. Obě jsou určeny na pokožku klasicky po odlíčení, na osvěžení nebo se dá zakoupit i rozprašovač a aplikovat během dne na celé tělo, obličeje nebo i vlasy. Je to výborné osvěžení,ale já s nimi takto tedy neplýtvám, používám je ráno a večer na dočištění. Chrpová voda je primárně určena pouze na oči, klidní, hydratuje a dá se využít i na obklady, doporučuji ji uchovávat v lednici, podpoříme tak víc chladivý a osvěžující efekt na naše unavené oči. Je jemná, absolutně mě nepálí, naopak je příjemná. Nevysušuje a pokožka je po ní krásně jemná. Ale co se mi líbí hodně je její vůně,která připomíná něco mezi čajem, loukou a trochu možná i med :D Prostě je fakt moc příjemná.


Druhá květinová voda je z virginského vilínu, takový velmi zvláštní strom, je vhodná pro všechny typy pleti i na suchou, citlivou nebo smíšenou. Já bych ji na extra suchou nedoporučila, vilín totiž stahuje, jemně čistí a bude tedy vyhovovat pleti normální, smíšené i mastnější. Já na pokožce chvilinku cítím ten stahující efekt plus sekundové jemné poštipkování. Ale pleti to prospívá, stahuje póry a je čistí. Navíc zase dokonalá vůně, tentokrát louka, posekaná tráva, nějaký slaboučký citrus a čaj :D Já vím to jsou popisy..ale tohle se mi při použití vybaví.


S oběma produkty jsem naprosto spokojená, balení je 200ml a ceny do dvou stovek, takže super kvalita za rozumnou cenu. A ještě si hodlám od nich určitě něco koupit.

Hodnocení obou : 6/10
Znáte tyhle květinové vody? Nebo mi doporučíte i jiný produkt od nich? Co jejich sun řada?


Komentáře

  1. Já jsem po nich akorát koukala před časem, a už nevím, proč jsem si koupi rozmyslela. Každopádně na kěvtinové vodičky jsi mě nalákala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně taky asi jednou koukala,ale taky nevím proč jsem nekoupila. Ale když jsem si je mohla očichat už jsem neváhala :)

      Vymazat
  2. tak ten design je fakt pecka, fakt originální! Já jsem měla chrpovou i vilínovou od jiné značky, ale zkusila bych je klidně znova od Naturada, hlavně chrpovou, která mi přijde taková jemnější a hlavně ten uklidňující efekt na oči, hm... :) (A mmch. fakt nádherně udělané fotky :)!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu ohledně fotek :) Pro mě jsou obě novinky i co do složení :)

      Vymazat
  3. Ta balení jsou opravdu moc hezká! Mám teď květinovou vodu máta od saloos, tak třeba někdy dojde i na tyto :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky