Natura Siberica - péče o vlasy řada pro unavené vlasy

Můj první velký pokus s přírodní péčí na vlasy je tu :) A jak jsem slíbila musím se pokusit nahradit svoje milované profi chemické značky nějakou tou přírodní. Ideálním pokusem pro mě byla právě tato značka, kterou docela kladně hodnotí ostatní blogerky. Navíc super ekonomické balení šamponu i kondicionéru - obé 400ml a ceny kolem dvou stovek, takže na první pokus ideální :) A při mé spotřebě se mi rozhodně větší balení vyplatí. Původně jsem si šla pro objemovou řadu,ale nakonec jsem skončila u této - Na unavené vlasy bez energie a oslabené. Nevím tedy co si pod tím mám představit,ale řekla jsem si asi bez lesku a zplihlé ..

Řada má posilovat a chránit, obsahuje hodně vitamínů a antioxidantů, takže má vlasy posílit aby byly odolnější, což si myslím, že mé melírované vlásky ocení.  Obsahuje například Klanoprašku a Rozchodnici růžovou - oboje dodá vlasům krásný lesk a má je uhladit. Samozřejmostí je nulový obsah silikonů, které kořínky neprodyšně obalují!



Šampon se používá klasicky na vlhké vlasy, promasíruje se a opláchne vodou. Pracujeme se mi s ním opravdu dobře, hezky pění a i když mám maličko větší spotřebu než klasického šamponu , jsem s ním v tom to ohledu spokojená. Konzistence je hustší gel, který má jemně nazelenalou barvu a jemnou vůni, takovou svěží a ovocnou. Ale opravdu jen jemnou, téměř nepostřehnutelnou, což mi vyhovuje. Vlasy mi ovšem po tomto šamponu dost plihnou a těžknou a to výrazně! Sice mají opravdu krásný lesk, jako ještě po žádném šamponu neměli, kromě mé nynější řady Redken Diamond, ale není to bohužel řada pro mě. Doporučila bych ji asi na sušší vlasy. Pro mě tedy rozhodně není :(

INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Pine Amidopropyl Betaine1), Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Rhodiola Rosea Root Extract2), Schizandra Chinensis Fruit Extract, Pinus Sibirica Needle Extract2), Sorbus Sibirica Extract2), Juniperus Sibirica Extract2), Hydrolyzed Wheat Protein2), Panax Ginseng Root Extract3), Anthemis Nobilis Flower Extract3), Saponaria Officinalis Leaf/Root Extract3), Sphagnum Cuspidatum Extract, Linum Sibiricum Seed Extract, Rosa Davurica Bud Extract, Amarantus Caudatus Extract3), Hippophae Rhamnoides Seed Extract, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Beta Vulgaris, Maltodextrin, Cl 75810, Parfum, Linalool4)
1) Pinus Siberica oil derivative, 2) Wild harvested Siberian plants organic extracts, 3) Organic agriculture, 4) Natural essential oils


Kondicionér je zase jako hustý krém se smetanovou barvou. Stačí ho opravdu menší množství a s tím jsem naopak velmi spokojená. Vlasy se mi po něm dobře rozčesávají a hezky se lesknou. Takže kondicionér u mě prošel :) Jelikož je ho opravdu velké množství, určitě dopotřebuji šampon dřív a koupím k němu nějaký Natura Siberica na objem! A pak uvidíme. Ještě jim rozhodně dám šanci mě okouzlit :)

INCI: Aqua, Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Pine Oil Polyglyceryl-6 Esters1), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Rhodiola Rosea Root Extract2), Schizandra Chinensis Fruit Extract, Pinus Sibirica Needle Extract2), Sorbus Sibirica Extract2), Juniperus Sibirica Extract2), Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Aconis Calamus Root Extract3), Chamomilla Recutita Flower Extract3), Triticum Vulgare Germ Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Artemisia Arcticus Oil, Mentha Arvensis Oil, Tocopherol, Ascorbic Acid, Biotin, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool
1) Pinus Siberica oil derivative, 2) Wild harvested Siberian plants organic extracts, 3) Organic agriculture


Obaly jsou u obou pěkné, jako vždy u Natury :) Prostě se mi moc líbí, jsou praktické, dobře se s nimi pracuje, těsní a nevytékají, dávkování také v pořádku. Takže tady zase body nahoru.

Hodnocení šamponu : 3/10
Hodnocení kondicionéru : 8/10


A co vy a zkušenosti s těmito přírodními šampony?

Komentáře

  1. Já žádné nemám, ale taky se na ně chystám. Akorát teda též nevím, jakou řadu vybrat. :D Určitě ale zkusím jejich masku na vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že maska by mohla být super :) a jakou řadu těžko radit, já asi zkusím ten objemový šampon, ten už by zatěžovat neměl :)

      Vymazat
  2. Od Natury SIbericy jsem na vlasy nic neměla, ale díky za upozornění, do tohoto šampónu teda nejdu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nevím pro koho je určený, možná pro hodně suché , pak asi možná, jediné co je fakt super je jak se lesknou :)

      Vymazat
    2. Možná jo - těžko říct jestli unavené = zničené nebo tak něco. Moje vlasy mi bohužel své pocity nesděluji :D

      Vymazat
  3. Hmm chtěla jsem od nich něco zkusit, ale asi sáhnu po jiné řadě... Zrovna bych řekl, že unavené vladsy potřebují vzpruhu, lesk a objem bez zatížení, ne tohle. Škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk dodá, vzpruhu asi taky, proto je mám pak tak těžké :D jim dodá vitamínů , že to ani neunesou ..tak se těším na recenzi až vyzkoušíš a super fotka :)

      Vymazat
  4. S přírodní kosmetikou moc zkušeností nemám, spíš skoro žádné, ale rozhodně bych to chtěla napravit a zrovna tyhle dvě věci bych řekla, že jsou pro mé vlasy jako dělané:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MYslím, že za tu cenu se to otestovat vyplatí , takže pokud máš pocit, že je to pro tvé vlasy ideální jdi do toho :)

      Vymazat
  5. Mě Natura Siberica láká a v budoucnu bych ráda nějakou jejich vlasovku zkusila :-) Akorat takové mega baleni bych mela tak 3 roky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tři roky? Já jsem hroznej plejtvák :D mám je od biostylu a už jsem skoro v půlce :)

      Vymazat
    2. Jj, mám krátké vlasy a nemusím si je mýt moc často :) Noo, tři roky asi ne, ale rok a půl určitě :D

      Vymazat
  6. Já si dělám zálusk na šampon a kondicionér pro mastné vlasy od Natura Sibericy a teď pevně doufám, že budou lepší než tyhle ty zázraky (hlavně ten šampon). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám v ty objemové :) ale pak možná otestnu i šampon na mastné..nebo si počkám na recenzi u tebe :D

      Vymazat
  7. od sibirici mám amsku na vlasy a je super, ale obrovské balení, snad ji nikdy nevypoužívám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm tak druhý komentář ,který vychvaluje masku :) no přidávám na wish list

      Vymazat
  8. Ty fotky jsou nááádherné.. :3 Jinak u Natura Siberica bych šla taky spíše do masek a různých olejů atd než do šamponu. Měla jsem jej ve vzorečku a přišel mi takový průměrný..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já je ve vzorku nikdy nezkoušela , takže jsem šla rovnou do big balení.

      Vymazat
  9. Jani, díky za tento blog. Pro mne přínosné čtení. Já teď zkoušela sérum od Esteé Lauder. Musím říci, že to jsou kapky kouzla. Zmizely mi během 3 týdnů úplně oční vrásky. Dokonalost sama. Ale ta cena :-( Neznáš nějaký typ, alternativu tohoto séra? Díky za typ. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky z pochvalu, těžko poradit a soudit,když jsem toto sérum nezkoušela :/

      Vymazat
  10. Já mám zrovna spadeno na tu růžovou sadu (na barvené a poškozené vlasy) Tak jsem na ni opravdu zvědavá. Zatím mi z přírodních šamponu nejvíce vyhovuje Lavera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laveru jsem nezkoušela, ale díky za tip, možná taky zahrnu na seznam :) dnes jsem podlehla akci na klasické chemka šampony - 50% no nedalo mi to....

      Vymazat
    2. No a teď mě jedna sada od Lavery zklamala, kondicionér mi začal plesnivět. Naopak jsem velmi spokojena s NS s řadou na barvené a poškozené vlasy. I když mi možná taky trochu plihnou, ale s mými dlouhými vlasy to tak prostě bude no.

      Vymazat
    3. Fuuj plesnivět jo? Trochu nechutné,ale zas je vidět , že příroda je příroda :D

      Vymazat
  11. Mají krásné obaly! Ještě jsem žádný šampón od NS neměla a docela ráda bych nějaký vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď je docela boom kolem nové rakytníkové řady,která tak úplně přírodní není, někdo vychlavule jiný zatracuje :) Docela ráda bych vzorek vyzkoušela,ale do plného balení nepujdu..

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky