Kivvi aneb přírodní boom

Myslím, že s kosmetikou Kivvi se zvlášť v blogosféře doslova roztrhl pytel, Kivvi kam se podíváš! Možná už jste na recenze na tuhle přírodní kosmetiku alergičtí a už i při pohledu na ovoce kiwi na něj prostě nemáte chuť :D Ale uznávám já podlehla blogomasírce také a když jsem na prvním veletrhu dostala vzoreček a tu jejich naprosto boží, kouzelnou, nádhernou tašku ( neříkejte , že to kytičkové dílo se Vám nelíbí ... ) bylo rozhodnuto,že když paní na stánku slíbila, že se objeví i na veletrhu Biostyl s 15% slevou, budu muset rozhodně něco vyzkoušet. Šla jsem i s kamarádkou,která byla stejně nadšená z prezentace kosmetiky, obalů, složení, vůní a prostě celkově z Kivvi , stejně jako já...no upřímně možná ještě víc, myslím, že měla chuť jim rovnou zabavit celý stánek :) Takže dnes se můžete těšit na první a doufám, že ne poslední spojenou recenzi s Kristýnkou, která stejně jako já dává přednost přírodní kosmetice. Každá jsme dostali nějaké vzorečky plus i něco nakoupili. U něčeho budou mé fotky a někdo ilustrační z oficiálního eshopu



Nejprve, pro pár jedinců co o této značce neslyšelo trochu té seznamovací teorie :) Kivvi je tedy jednoznačně přírodní kosmetika s certifikací Bio. Pochází z Lotyšska, které je doslova nabíté mnoha rozmanitými druhy bylinek, které rostou v té nejčistší přírodě. Pokud se ptáte proč zrovna název jako ovoce kiwi, tak je to dané hlavní ingrediencí,kterou obsahují všechny produkty - kterou je olej ze semínek tohoto ovoce. Kiwi olej má totiž silné antioxidační a anti-age účinky, je také skvělým bojovníkem proti dehydrataci pokožky. Co velmi oceňuji je nulový obsah alkoholu, který může pokožku nejen vysušovat,ale hlavně také dráždit. Dále zde také samozřejmě nehledejte ropné produkty, PEGY, parabeny, ftaláty, silikony, umělá barviva nebo aromata, konzervační látky a podobné hegeše! A bonusem je netestování na zvířatech a vhodnost i pro vegany. Takže už jen po přečtení těchto řádků mi je kosmetika víc než sympatická!! No a upřímně ty obaly ?! No jsou rozkošné, roztomilé, nádherné...prostě design poklad do koupelny :) Vůně jsou jemné a přesto dost výrazné , aby si je člověk vychutnal. Já jsem prostě unešená, kdyby kosmetika byla trochu levnější mám jí doma tolik, že bych jí nestihla ani spotřebovat. Ale chápu za kvalitu a dovoz se platí, ale upřímně všeho stačí tak malé množství, že se kosmetika rozhodně vyplatí. A teď už na to co jsme s kamarádkou testovali.

Čistící pleťová emulze s lopuchem a mátou
Upřímně po ódách,které po otestování vzorku pěla Týna jsem nemohla nekoupit :D Ta by jim měla dělat reklamu, dokáže Vám nadšení vlít do žil , že neodoláte. Emulze je vhodná pro smíšenou a mastnou pleť, což potvrzuji, rozhodně nic pro sušenky a citlivky, protože opravdu dokáže regulovat maz, zmatnit a po pravidelném používání 1x denně na večer, mám občas pocit maličkého pnutí na tvářích, ale jen někdy ( mám smíšenou pleť ). Emulze má hydratovat, zklidnit a krásně odličovat a to vše díky vitamínu B5, třezalce, mátě i lopuchu. Pleť je opravdu skvěle odlíčená, jedno z nejlepších odličovadel co jsem vyzkoušela, stačí menší množství asi jako lískový ořech. I když samozřejmě není vhodná na oči , vyzkoušela jsem jí i tam a odličuje dobře, když mám nějakou odolnější řasenku chce to ještě odlíčit micerálkou apod. Emulze je takový mléčně zabarvený hustší gel, který se nanáší na navlhčenou pokožku a poté smyje vodou. Je 100% přírodní a z 65% i Bio. Složení se mi moc líbí a rozhodně si myslím, že pro mastnou plet se jedná doslova o poklad! 150 ml vyjde na 406Kč. 




Složení:Aqua (Water), Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Glycerin, Ricinus communis (Castor) oil*, Vitis vinifera (Grape) seed oil*, Xanthan gum, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Acidum citricum (Citric acid), Caprylic/capric triglycerides, Prunus cerasus (Cherry) kernel oil*, D-panthenol, Essential oil of Citrus limonium (Lemon)*, Rubus idaeus (Raspberry) seed oil*, Arctium lappa (Burdock) extract*, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract*, Silk amino acid, Stellaria media (Chickweed) extract*, Essential oil of Mentha piperita (Peppermint)*, Actinidia chinensis (Kiwi) seed oil*, Simmondsia chinensis (Jojoba) oil*, Betula alba (Birch) extract*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Lamium album (White dead nettle) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s Wort) extract*, Panax quinquefolium (Ginseng) root extract*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Archillea millefolium (Yarrow) extract*, Vaccinium myrtillus (Bilberry) extract*, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*.
* certified organic ingredient.

A co na to Kristýnka? - Kivvi aneb láska mého života

Ano, tohle byla láska na první pohled. Zamilovala jsem se do této kosmetiky ještě dříve, než jsem ji vůbec vyzkoušela. Její rozkošně obaly s decentními obrázky kytiček mě doslova a do písmene uchvátily. Po vyzkoušení několika vzorků jsem se rozhodla pouze pro koupi čisticí pleťové emulze s lopuchem a mátou a pleťového tonika s výtažky maliníku a meduňky. Kdybych nebyla omezena finančním limitem, tak rozhodně koupím ještě 24 h hydratační fluid s výtažky z brutnáku a tangerinky (na léto) a denní a noční krém s výtažky z břízy a borůvky, který mi byl také velice příjemný. Vzhledem k tomu, že se ale jedná o poměrně drahou kosmetiku, tak jsem zvolila pouze 2 výše zmíněné produkty.


Čistící emulzi jsem zkoušela již předtím, takže to pro mě byla naprosto jasná volba. Stala se mým kosmetickým miláčkem. Nedám na ní dopustit! Ještě jsem se nesetkala s odličovacím přípravkem, který by tak perfektně odlíčil celý obličej. Jedná se o jemnou gelovou konzistenci s příjemnou bylinkovou vůní. Bohatě stačí na ruku vymáčknout množství o velikosti lískového oříšku. Používám takto již nějaký ten pátek a pořád je téměř plná.( p.s. já jako plejtvák obrovský mám už jen něco víc než polovinu- Bellezza ) Obličej promasíruji krouživými pohyby (i oči) a pak smyji teplou vodou. Obličej odlíčí naprosto dokonale (mohu poté rovnou nanášet tonikum – tampónek zůstane zcela čistý). U očí záleží, jakou zrovna použiji řasenku. Některou odlíčí také perfektně, u některé je poté třeba to ještě mírně doladit. Po použití je obličej skvěle vyčištěný, nepodrážděná a hebký. Musím říct, že pozoruji i mírné zlepšení co se redukce mazu týká. Dřív jsem si musela během dne neustále otírat a přepudrovávat čelo a nos, protože se mi leskly, teď je intenzita „pudrování“ mnohem menší, tak pevně doufám, že se to do budoucna bude jen zlepšovat :)). U této emulze již zůstanu :)

Hodnocení za nás obě : 10/10

Pleťové tonikum s výtažky z maliníku  a meduňky
Tohle tonikum si zakoupila pouze Týna jelikož já předtím navštívila stánek s květovými vodami, viz recenze zde. Tonikum je opět ve velikosti 150ml za stejnou cenu jako odličovací emulze. Spojuje v sobě výtažky z aloe, heřmánku, třezalky, maliníku, brusinky i například měsíčku, takže bylinkový ráj :) Je v hodný na všechny typy pleti. A teď už k osobní recenzi.



Co se týká tonika, tak jsem stále mírně na rozpacích. Přijde mi, že po vyčištění emulzí mám obličej krásně jemný a „stažený“ (ne ve smyslu pnutí), poté co si ale na pleť nanesu toto tonikum, mi přijde, že se mi opět vyjeví všechny nedokonalosti a jsou mírně začervenalé. Vůně tomu také moc nepřidává… Poprvé když jsem si ji dala na obličej, tak mi to vonělo po alkoholu (který tam samozřejmě NENÍ). Vzhledem k tomu ale, že Kivvi svou kosmetiku nemá nijak parfemovanou a veškerá vůně, je vůně bylinek a různých výtažků, tak to s sebou občas nese ta rizika, že nám to nemusí příliš vonět. Stále aplikuji ráno a večer a čekám, zdali postupem času nenastane nějaká změna. Až toto balení vypotřebuji, tak to samozřejmě nevzdám a vyzkouším jejich čisticí pleťový vitamínový koktejl.
 
Složení:Aqua (Water), Rubus idaeus (Raspberry) hydrolate*, Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Rosa damascena (Damask rose) floral water*, Glycerin, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*, Panax quinquefolium (Ginseng) root extract*, Angelica archangelica (Angelica) extract*, Citrus reticulata (Tangerine) extract*, Viola tricolor (Pansy) extract*, Betula alba (Birch) extract*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s wort) extract*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Borago officinalis (Borage) extract*. * certified organic ingredient.

Hodnocení: 6/10

Ostatní produkty Kivvi
Takže toto vše jsou produkty,které jsme vyzkoušeli ve velkém balení a teď jen ve zkratce k vzorečkům - pokud si o nich chcete počíst víc, koukněte na Naturals
Dostala jsem poměrně malé množství Očního krému se šípkovým olejem a jitrocelem, i když se mi množství zdálo až směšné ( asi velikost menšího lískového ořechu ) stačilo na celý týden na denní i noční použití!!!! Fakt síla :) Krém mě uchvátil, oční okolí nepálilo, bylo krásně jemné, vláčné, lehounce se vypnuly pidi vrásky a hezky se mi nanášel korektor i makeup. Byla jsem s ním moc spokojená, momentálně oční krém mám, dokonce dva,ale asi zauvažuji o koupi plného balení ,které má objem 15ml a cena je tedy trochu vyšší 787Kč. Po týdenním zkoušení jsem mu opravdu neměla co vytknout, takže rozhodně jeden z produktů,který stojí za to vyzkoušet. 



Další vzorek byl sáček Pleťového peelingu s bambusem a olejem ze semínek papáji, vzorek stačil na 3x na celý obličej i krk.  I když na dotek je až příliš jemný, při nanesení na obličej to bohatě stačí, opravdu jsem měla pocit zjemněného a dobře "obroušeného" obličeje. Pokožka byla jemná, matná a rozzářená. Po třech použití samozřejmě nečekejte plnohodnotnou recenzi,ale moc se mi zalíbil, u peelingu mě jen odrazuje vysoká cena, pro mě asi na peeling až moc - 535Kč za 50ml. 

Samozřejmě jsem dostala také tolik opěvovanou marmeládku, kterou je asi Kivvi kosmetika nejvíc známá  a mě nejvíce zaujala Marmeláda s vůní Žluté růže, to je opravdu podmanivá vůně!!:) Ale na tělo je to pro mě bohužel moc výživná bomba, pomalu se vsává a zůstává mi moc mastný film. Takže jsem ho používala jen na chodidla, ruce a na rty. Tam mi vyhovoval. Ale ta vůně je dokonalá a obal snad asi u marmelád nejhezčí z celého sortimentu :)

Posledním vzorečkem byl 24h fluid pro všechny typy pleti, byl na mě tedy až moc slaboučký a hlavně mi bohužel vůbec nevoněl :/ cítila jsem tam jakoby nějaké koření co mám spojené asi s jídlem...nevím pro mě divná vůně. A až moc mě zmatnil a měla jsem pocit, že obličej nemám namazaný,ale i přesto se mi na něj makeup nanášel dobře. Myslím, že je asi vhodnější pro mastnější typ pleti. Kamarádce se líbil a vyhovoval jí.

A co vy a kosmetika Kivvi?

Komentáře

  1. Já o tom čtu poprvý a musím říct,že to vypadá neodolatelně:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mám radost a ještě u mě na blogu, super :) Já o tom četla neustále všude možně a proto jsem také musela zkusit a jsem ráda, že tenhle chvalozpěv je fakt oprávněný :)

      Vymazat
  2. Tiež sa mi veľmi páčia obaly a tá taška, ach... :) Skúšala som vzorky, medzi nimi aj čistiacu emulziu a páčila sa mi jej vôňa, na ráno veľmi príjemná, trochu viac sa mi ale pozdával ich vitamínový koktejl (ktorý práve ku mne cestuje :) ). Je to ale rozhodne zaujímavá kozmetika a napriek tomu, že je spomínaná snáď na každom (blogovom) rohu, mne je stále sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky vitamínový koktejl zaujal, jen nevím co ten lepkavý pocit,který je na pleti když neopláchneš trochu znát...ještě bych ráda zkusila i druhou čistící emulzy a intimní mycí emulzi, tak uvidíme :)

      Vymazat
    2. Ja ho teraz používam na večer - vyčistím si pleť čistiacim krémom a potom použijem vitamínový koktejl. A na to už nič, takže ho mám ako takú večernú kúru - vtedy mi ten mierne lepkavý pocit nevadí a...akože wau :D Nemám ho extra dlho, takže ešte je skoro na vyhlásenia, ale aj za tých pár dní sa mi stihla zlepšiť pleť, takže zatiaľ som z neho nadšená, som zvedavá aký efekt bude mať z dlhodobého hladiska :)

      Vymazat
  3. no super, zase nieco nove pre mna, nepoznam to, ale fajn je o tom vediet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky děláte mi radost, že ještě o Kivvi čtete poprvé u mě , jsem moc ráda :)

      Vymazat
  4. Taky teďka postupně testuju Kivvi. A s tím tonikem kamarádi nebudem, fakt mi hrozně smrdí. Prvně mi přišlo jak nějaké alkoholové kapky z lékárny mixnuté plísní, pak zas, že je to taková ta těžká květinová vůně, která je až smradlavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho musím očichat u kamarádky, jsem zvědavá zda fakt tak smrdí :)

      Vymazat
  5. Nezkoušela jsem od nich nic, ale ty obaly jsou opravdu krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano v koupelně jim to moc a moc sluší :)

      Vymazat
  6. Jé, tak mě nejvíce zaujalo to, že Ti voní marmeláda žlutá růže.. Já jsem ji totiž bohužel nevyzkoušela, ale strašně se mi líbil ten obal :D Bála jsem se ale, že to bude nějaký smrad. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já růže prostě miluji, takže pokud i ty ,tak se ti bude líbit :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky