Dvě novinky v kosmetickém arsenálu

Tak tu máme dvě novinky, které se objevily u mě v kosmetickém arsenálu a vystačí se společnou recenzí :) Prvním úlovkem v drogerii Rossmann a jejich slevovém stojánku, lesk mě totiž vyšel na 49Kč což je příjemné, takže proč tam tuhle jemnou lososovo-růžovou barvičku nechat že? Lesk je středně pigmentovaný, s mírným třpytem. Rty se krásně lesknou a barva je spíše přirozenější, výdrž lesku je klasika, prostě do prvního napití apod. Není téměř parfemovaný , což mi hodně vyhovuje. A za tu cenu si myslím, že jsem objevila kvalitní lesk. Ale nikterak extra nadšená z něj nejsem.



Hodnocení:4/10

Druhou novinku jsem dostala na otestování od společnosti LCN jako dáreček. Obal je tedy naprosto skvělý, to samé vůně,krásně ovocná. Konzistence spíš lehčí, pěkně hydratuje a rychle se vsákne, to jsou všechno body k dobru, jen co mi vadí je lepkavý pocit ,který zanechává...ale já jsem na krémy na ruce extrémně náročná, mě jen tak něco nevyhovuje. Takže tenhle krémík putoval dál :)


Hodnocení: 3/10

Takže obě recenze mají společný bod - nenadchnou a ani neurazí :)
Co vy znáte nějaký z produktů?

Komentáře

  1. Krém na ruce má hrozně hezký obal. Já jsem teda na krémy na ruce taky docela náročná, ale hledání toho dokonalého nevzdávám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ještě nenašla ten nej, i když upřímně nejvíc se k tomu blíží chemická Mixa :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky