Ultra black dipliner sensation - extra černé linky

Tyhle linky jsem si koupila kvůli jejich prý extra černé barvě a líbilo se mi i to, že nejsou klasicky se štětečkem,ale mají hrot jako fix. S tím se mi totiž o dost líp pracuje :) Linky jsou od Dermacolu, takže cena není nikterak závratná,ale příjemných 149Kč.





Je voděodolná, což rozhodně potvrzuji, odlíčit jí mi dá docela dost práce :) Dlouhotrvající, a vydrží bez problémů celý den, vhodná pro citlivé oči i kontaktní čočky. Nepálí, nikterak mi nevadí. Jediné co vidím jako malé mínus je horší manipulace, chce to trochu cvik. Ale pro tu výdrž a lesklou černou stojí za to trochu potrénovat :)


Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Taky už jsem je viděla, ale nevím, já asi radši ten štěteček, jde s ním podle mě udělat tenčí linka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě , že tady jsou také ,ale chce to trochu cviku :) Kreslí až moc ,se dotkneš a už to je :) Chce to jistou ruku

      Vymazat
  2. Mám je doma a miluju je! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, to vypadá hezky. Klasické fixy kvůli vysychání a špatné barvě nesnáším, ale tohle skvěle vychytalo jejich nedostatky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je asi 3měsíce nebo možná o něco maličko déle a jsou pořád naprosto ok, chvilkama mi přijde že barví až moc :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky