Revital maska Dr.Hauschka

Revital masku jsem dostala na vyzkoušení v balíčku Lohas a jelikož jsem Hauschkou zatím nepolíbená těšila jsem se na to až ji otestuji, balení testovní velikosti vystačí na jedno použití na celý obličej v silnější vrstvě nebo na obličej a krk ve vrstvičce o něco slabší. Maska je vhodná pro všechny typy pleti. intenzivní regenerační vlastnosti, hydratuje a rozjasňuje. Dále také zjemňuje póry, odvodňuje - účinkuje na lymfatický systém. Vyhlazuje menší jizvy, zklidňuje podrážděnou pleť. Ideální je použití po nemoci ,kdy má pokožka nepěkný našedlý nádech.


Hlavními složkami jsou například : růžový vosk, kdoulová semínka, úročník a propolis. Samé hojivé ingredience :) Cena vzorku je 5ml za 126Kč nebo velké balení 30ml 698Kč. Maska je docela malá, vzhledem k tomu , že na jedno použití spotřebujete 5ml určitě :/ Stojí tedy za to a jaké má složení ? Složení je jak jinak u Dr.Hauschky skvělé! Pozor - dozvěděla jsem se , že stačí menší množství, má se dělat slaboučká vrstvička! Takže toto množství by mělo stačit na 3krát.



Složení: Voda (Aqua)  Kdouloň podlouhlá (Pyrus cydonia)  Alkohol (Alcohol)  Glycerín (Glycerin)  Olej z pšeničných klíčků (Triticum vulgare)  Úročník bolhoj (Anthyllis vulneraria)  Brutnák lékařský (Borago officinalis)  Mastné alkoholy (Cetearyl Alcohol)  Olej z meruňkových jadérek (Prunus armeniaca)  Arašídový olej (Arachis hypogaea)  Heřmánek pravý (Chamomilla recutita)  Jojobový olej (Buxus chinensis)  Bentonit (Bentonite)  Karotka (Daucus carota)  Propolis (Propolis cera)  Éterické oleje (Parfum)  Lecitin (Lecithin)  Xantanová pryskyřice (Xanthan gum)  Chlorofyl (CI 75810)


Frekvence používání je ideálně 1-2 týdně.  Působit se nechává plných 20-30 minut a poté se klasicky smyje teplou vodou. Firma navíc doporučuje i speciální použití při větších jizvách po akné - aplikujte Revital masku v tenké vrstvě pod váš denní přípravek. Používejte tímto způsobem každé ráno po dobu 28 dnů.

A co na to já: Maska se nanáší skvěle, krásně bylinkově voní, na dotek je sametová a je velmi příjemné mít jí na pokožce! Možná to zní divně,ale neznám masku ,kterou bych zvládla mít bez sebemenších negativních pocitů na pokožce půl hodiny!! A tady je to prostě skvělé, až je mi líto ji smýt. Je příjemná, nepálí a velmi dobře se vstřebává. Pokožka je po použití rozjasněná, hydratovaná, jemná. Rozhodně zvyšuje hojivost!! Krásně se mi zklidnily pupínky, byly méně červené a lépe se hojily. Dala jsem si ji i pod oči a také skvělý výsledek. Masku jsem si doslova zamilovala, takže si ji hodlám koupit ve velkém balení...škoda, že jsem propásla ty velké slevy :( Takže doufám, že brzy přijde nějaká zajímavá akce, protože nevím jak vy ,ale já tuhle masku i když nemá extrémní čistící účinky , prostě musím mít :)

Hodnocení:10/10




Komentáře

  1. Tak tuhle taky mám (ne z Lohas balíčku, ale už dříve) a ve všem souhlasím, je super a to dokonce i když mám mastnou a problematickou pleť.. Akorát s jedinou věcí nesouhlasím, a to že bych vypotřebovala těch 5ml najednou. Je dost hustá a hezky se roztírá.. myslím že mi vystačila tak na 4 použití. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem takový pejtvák jo?:D No až koupím velké balení tak budu tedy dle tvé rady šetřit :)

      Vymazat
    2. Možná je to jen tím, že mám mastnější pleť a tak prostě jsem zvyklá veškeré výživy dávat méně.. mi to tak stačí :) Kdybych měla pleť vysušenou, asi bych toho taky ládovala víc. :D

      Vymazat
    3. No jelikož mám výrazně smíšenou pleť jsem spíš hamoun a dávám tam toho mraky..ale já se to jednou naučím šetřit :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky