Legendární Catrice Camouflage cream

Myslím, že už asi neexistuje nikdo kdo by neznal od Cartice krycí korektor Camouflage cream! Blogem se šíří ódy na tenhle levný korektor, takže samozřejmě jsem vše zaregistrovala o dooost později,ale před měsícem jsem si ho také pořídila, řekla jsem si , že 74,- opravdu není moc na to, abych ho nezkusila a poté klidně vyhodila a vztekala se , že si koupila šmejd.




Ale to se nekoná, je to můj miláššššek :D Korektor je balený v praktickém šroubovacím kelímku, který je velmi elegantní a design se mi moc líbí, mám ráda černá , jednoduchá balení. Velikostně je ho za ty penízky ažaž, celkem 3g , možná si myslíte, že je to málo,ale na korektor to bohatě stačí. Zvlášť,když tohoto stačí na zakrytí nedostatků opravdu maličko. Zvolila jsem nejsvětlejší barvu -odstín Ivory 010. Krásně zakryje kruhy i pupínky,dávám ho někdy pod makeup - u kruhů vždy a pak i na make-up a krytí je skvělé. Netvoří nánosy, do pleti jde pěkně zapracovat. Jsem s ním maximálně spokojená. Jak vidíte na obrázku, zakrytí opravdu velmi černých tekutých linek zvládne hravě, a to jsem jen na linky přiložila prst "namočený" v korektoru, nikterak jsem nezpracovávala.


Výdrž je slušná, ráno v sedm nanesu a opravuji až kolem páté hodiny. Takže jsem spokojená, líbí se mi , že jsem našla korektor ,který cenově absolutně nezruinuje a přitom je to velmi kvalitní produkt. Rozhodně doporučuji a připojuji se k pochvalným recenzím.


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Není na pleti moc žlutý? Já jsem nad ním uvažovala, ale žlutý nádech by mi vůbec neseděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kruhy pod očima mají moc rádi žlutou :) Takže tam je naprosto v pohodě

      Vymazat
  2. Tak už ho taky musím pořídit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem fakt ráda, že jsem si ho koupila, není to best of a já mám takové kruhy že by se na nich dalo houpat a tohle je zatim nej korektor. Ale echt drahé si nekupuji , třeba NARS a podobě, tak nemám porovnání

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já už ho viděla na tolika stránkách , že jsem si říkala, zda o něm ještě psát :)

      Vymazat
  4. Tento korektor je už fakt blogová legenda, som asi jediná, kto ho ešte nevyskúšal, ale namotaná som už dostatočne, len sa musím zbaviť starých kozmetických zásob a tak si začnem ako vždy vytvárať ďalšie. Doposiaľ bol pre mňa najlepším korektorom zelený Couvrance od Avene, na akné bol vynikajúci, vyrážky aj liečil, nielen kryl, čo je podľa mňa pri korektoroch strašne dôležité. No a samozrejme ďalšia legenda Make-up Cover od Dermacolu už tiež prešiel mojimi rukami avšak dlhodobo ho používať nemôžem pretože mi vysušuje moju inak mastnú pleť, takže neviem si predstaviť, ako by dopadla suchá pleť. Aj pri jednorazovom použití tohto make-upu sa moja pleť okamžite vysuší a naviac tento make-up hrozne zvýrazňuje vrásky. Takže sa teším až skúsim tento od Catrice.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda , že Dermacol long vydrží o něco déle než Catrice,ale mě sice nevysušuje,ale zvýrazňuje strašně moc vrásky :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky