Jak jsem si užila Biostyl 2014

Musím uznat, když porovnám oba kosmetické veletrhy a tento Biostyl, tak tady jsem se cítila jako ryba ve vodě :) Líbí se mi pestrost tohoto veletrhu, nejen kosmetika,ale i jídlo, doplňky stravy a trocha alternativního čarování ...no teda na mě chvilkami až moc :D Jedna část byla věnovaná kompletně různým ezo věcem - věštění z ruky, z karet, čarodějný obchod, obrazy, mandaly a různé podobné věcičky, zajímavé vidět,ale já na to až tak nejsem. Spíše na ty bylinky, kvalitní jídlo a doplňky stravy. Co vy? :)

No a veletrh tedy nabízel tolik krásných věcí, že bych potřebovala asi třináctý plat abych ukojila své marnivé já! Jen co mě trochu mrzí, že lístek je hodně drahý na to, že vevnitř člověk stejně utratí další peníze. Stojí na jeden den 200,- :/ No co, zaplatili jsme s kamarádkou a už se hrnuli dovnitř. V prvním hlavní části, bylo hodně jídlo a sem tam nějaká ta kosmetika. Všude to vonělo, no prostě krása. Jediné co mě mrzí, je, že většina firem nenabízí žádnou veletržní slevičku nebo alespoň nedávají automaticky k nákupu alespoň tři vzorky, já je ráda vyzkouším a třeba jako u Kivvi kosmetiky díky nim i nakoupím, takže nechápu a mírné zklamání. Tak pojedu postupně podle seznamu z článku Biostyl aneb další veletrh :)

Kivvi kosmetika
Nechali jsme si ji s kamarádkou až naposled, protože bylo jasné, že tady stejně něco koupíme :) Stánek měli spojený s jinými firmami podle toho co se prodává na naturals.cz. Z minulého veletrhu jsem si odnesla vzoreček Peelingu na obličej, je absolutně skvělý ,ale prostě nechtělo se mi dávat víc jak šest stovek za 50ml :/ Ale určitě je na mém seznamu přání k narozeninám atd.:) Je opravdu dokonalý. Měla jsem vzoreček jejich marmelády se žlutou růží, krásně voní, na mě ,ale hodně mastné. I když pro ten krásný obal si ho stejně jednou koupím :D Takže nakonec jsem odešla s odličovací emulzí pro mastnou a smíšenou pleť s lopuchem, z které byla nadšená kamarádka, protože měla minule vzoreček. A já na odlíčení a hlavně očištění pleti momentálně něco opravdu potřebuji. Další co si hodlám koupit budou tonika a vitamínový koktejl, ale na veletrhu mě zaujala jiná značka od které jsem koupila pleťové vody, takže tady jen odličovač :) A na vyzkoušení vzorek očního krému. Kamarádka Brusinkové tonikum a stejnou odličovací emulzi, takže se těšte za pár týdnů na recenzi ode mě i kamarádky. A Kivvi měla navíc i 15% slevu na nákup všeho, takže chvála nezná mezí , díky i skvělé paní u stánků,která tuhle kosmetiku doslova miluje :)




Zdravý den versus Purity Vision
No tak nakonec místo mnou neznámé firmy vyhrála sázka na jistotu a hezčí obal - Purity Vision :D No nesmějte se mi, byl jen o necelou padesátku dražší tak jsem zvolila sázku na jistotu. Takže kilo kokosáku je doma :)


Bio and life a Pravý domácí časopis
Přiznám se nějak se mi nakonec nechtělo utrácet za časopis :)))) Pravý domácí časopis všem moc doporučuji, mám ho předplacený, kamarádka si brala číslo zdarma tak jsem zvědavá co na něj řekne :)

Bio nebio a Biopurus oleje
No upřímně na ty už moc penízek nezbylo, takže bez povšimnutí. U bio nebio nakupuji stejně často takže je to fuk a Biopurus určitě brzo navštívím přes e-shop až dojdou nějaké oleje.

Biooo
Tady menší zklamání, čekala jsem nějakou výstavní slevu nebo aspoň vzorky?! A nic ...no body dolů,ale stánek měli krásný a velký. U nich jsem nakoupila dvě tonika od francouzské značky - Květové vody Chrpa a Vilín :) Obě tak nááádherně voní, jsme z nich nadšená a za fajn ceny , každý do dvou stovek. 


Čokoládovna Troubelice a Orlické bonbóny
Tak čokoládovnu nešlo minout krásně voňavý stánek a v nějaké kouzelném čoko přístroji měli rozpuštěnou čokoládu, náádhera :) Ale zlenivěla jsem a kakaové máslo ani úlomky nakonec nekoupila, ale až se doopravdy odhodlám na domácí bonbony zavítám na eshop. Jinak jsem neodolala pro mě poměrně známé firmě - české firmě - Orlické bonbóny od paní Jany Hrebíčkové a koupila balíček Datlových s čokoládou a mátou a ty sou tak dobré , že dneska padly :))) Nebojte bude recenze na druhém blogu.


Bioorganica a Dědek kořenář
Tak dědka kořenáře jsem nějak neviděla :/ Fňuk asi jsem ho nenašla nebo nebyl?? A BioOrganica byl krásný stánek ,ale taková fronta, že jsem to prostě vzdala a na vzoreček a letáček nepočkala a stejně peněženka hlásila, že už je pomalu na suchu :) Co vy , dočkám se u někoho recenze??

TML oleje, kosmetika
Tady jsem se vyřádila, nakoupila jsem oleje : Melonový, Rakytník ( není na fotce ) a Šípkový. Plus moc milá paní mi prozradila, že některé lékárny Vám udělají z Vámi přineseného oleje i čípky a dala odkaz na zajímavé stránky na detoxikaci, byla moc milá :) Ceny olejů jsou super, takže jsem neváhala.


Vanilkový obchod
Kouzelný obchůdek provoněný vanilkou opět nešlo přehlédnout, to balení je tak kouzelné :) Takže mám doma vanilkový extrakt bez alkoholu, pěkně silný ! A už se těším až budu kuchtit.
























Olivový stánek
Stánek z mnoha oleji, hlavně olivovými a různými pastami za skvělé ceny 99,- no nekupte to. Ochutnali jsme všechny 4 druhy a nakonec jsem zvolila Picante ze zelených oliv. Má krásné složení a dnes večer jí rozhodně důkladně otestujeme :)


Argital
No stejné zklamání jako na předchozím veletrhu, žádné vzorečky, ceny stejné bez slev..no zaujal nás s kamarádkou mycí intimní gel, no pidi balení bylo za 40Kč..alespoň oceňuji dáreček ve formě sáčku zeleného jílu a letáček s kompletní nabídkou. Kamarádka má jejich Lopuchový krém, který si chválí, škoda, že nemají vzorečky. Ale uvidíme zda koupím rovnou velké balení..přeci jen není za stovku.


Natura Siberica
Chjo také žádná sleva,ale všechny produkty bych si stejně koupila, tak proč si je neodnést odsud, plus alespoň dva vzorečky. První na co jsem už delší dobu koukala jsou jejich šampony, četla jsem na ně chválu, takže šup s nimi do tašky - vybrala jsem pro unavené vlasy, krásně voní a po dnešním umytí zatím samé klady,ale až pořádně ozkouším bude recenze. Dále mýdlo s hojivými účinky, to je tak krásně balené, že určitě někdo dostane brzy i jako dárek, jsme z balení i vůně unesená. Posledním nákup zde jsou dva krémy pro taťku k narozeninám , denní a noční pro suchou pleť na regeneraci. 




Uff toť vše, peněženka zaplakala, mé srdce se zaradovalo a pleť doufám brzo také. Bříško už si rochní po dojedení datlových bonbonků, no byl to náročný článek tak padly všechny no :D 

No po veletrhu jsme s kamarádkou zamířili , jelikož se nečekaně udělalo pěkně do Stromovky na lavičku s našimi úlovky a velkou flaškou .....čeho asi ? :D Neboj rumu ne,ale naprosto skvělého Jablečného moštu, jen si bohužel nepamatuji firmu..Ale byl super, celý jsme ho vypili, podrbali si a zakončili tak naprosto skvělý den!

A co vy a Biostyl, pochlubte se úlovky. 

Komentáře

  1. To muselo být fakt fajn! Na nějaké tvé kousky bych měla taky zálusk :) Příště Biostyl nesmím vynechat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem loni vynechala ,ale příští rok pokud budou nějaké penízky rozhodně chci jít :)

      Vymazat
  2. hele Dědek kořenář musel být někde na začátku. hned kousek od dveří směr biooo.cz. já jsem u nich tedy nic ani nechtěla, ale donesla jsem si domů brožurku. no a jinak já jsem tam jenom tak prolítla a nic jsem nikde nekoupila. a vstupné 200 fakt nechápu... to mi přišlo dost přehnané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha ..chjo nevšimla jsem si, no stejně by na ostropestřec nezbylo:) To by mě asi hodně mrzelo zaplatit poštovné a nic nekoupit, ale kdyby člověk spoléhal na veletržní slevy apod tak chápu že si asi moc nepokoupil

      Vymazat
  3. No vypadá to, že jste si to pořádně užily, tenhle veletrh je pro mě asi to pravé ořechové! Příště musím jít;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak se tam příští rok uvidíme ! Jojo byla sranda, ochutnali jsme pár super zdravých věciček a nekteré nám pěkně zašklebily s obličejem :D

      Vymazat
  4. Mně tak mrzí, že něco takového není v Brně... teda aspoň já o tom nevím. Tohle by byl pro mě určitě ten nejzajímavější ze všech těch kosmetických veletrhů. Ale na mystiku taky nejsem. :D A to vstupné je trapas. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vstupné se mi nelíbí, možná je to proto, že tam můžete vyzkoušet různé ty mystické věci,ale za ně stejně platíte, kdyby byly zdarma tak to možná pochopím ...No nic, tak vysoké bylo vždycky. Bohužel

      Vymazat
  5. Jani, koukám, že sjme měly podobné nakupovací chutě, viď? Ten melounový olej mě nakonec taky zlákal - vanilkovnu už jsme nenašla - asi sbalili dřív, než jsem dorazila - a dědek Kořenář - neschovával se v alternetivě? Neměla jsem čas to procházet, takže jsem letěla jen do pravého křídla apošmejdila prostředek, na esoteriku jsem se vybodla rovnou.. jo a to Bioo mě taky docela nakrklo, neměli nejen slevu, ale ani dárečky k nákupu.. =/ No, ale koukám, že nadšené jsme z toho obě stejně, prostě parádní veletrh =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanilkový obchůdek byl pěkný a dnes jsem zkoušela do pečení a extrakt bez alkoholu je skvělý!:) Jojo jsem nadšená a příští rok nevynechám

      Vymazat
  6. Kilo kokosáku?? :O Tak to teda nejsi žádný troškař :D
    Jinak jsem strašně zvědavá na ty Kivvi recenze. Sice bych šla spíše do vitaminového koktejlu (je prostě božský a kombinuje jak odličování, čištění, tak tonikum), ale pořád jsem zvědavá i na to ostatní. :)
    A k čemu je ten melounový olej prosíím? Jsem sice melounový maniak, ale tohle vůbec neznám. :P
    Super článek a plno inspirace, škoda že na Biostylu jsem nebyla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vitamínový koktejl na ten se chystám až dopotřebuji ty nové vodičky, ty jsou naprosto bezva :) A odličovací emulze je hotový poklad pro mě :)
      No jo kokosák je multifunkční a půl kilečka jsem měla pryč rychle takže kilo to jistí

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky