Dr. Entner aneb testujeme sérum s kyselinou hyaluronovou

Asi před měsícem se mi dostaly do rukou dva docela velké vzorečky kosmetiky Dr. Entner a to konkrétně dvě séra s jejich neznámějším produktem - kyselinou hyaluronovou. Mnoho z Vás asi tuto kosmetiku zná z časopisů a díky Partyšové ,která jim dělá vydatnou reklamu :) Sama jsem byla zvědavá zda je to takový zázrak.




Kosmetika neobsahuje parabeny a umělé parfemace. Za což tedy chválím.  Přípravky jsou hypoalergenní a vhodné i pro pokožku s ekzémy, akné apod. Autorem je kupodivu Čech estetický chirurg Mudr.Michael Entner, který ve spolupráci s americkou laboratoří vytvořil řadu pleťové kosmetiky. Využívá mnoho přírodních ingrediencí,ale mluvit o ní jako o 100% přírodní kosmetice by byla mýlka.

Já jsem dostala na testování 2 séra : 100% čisté sérum s kyselinou hyaluronovou a Hyaluronic sérum se squalenem.

100% čisté sérum s kyselinou hyaluronovou
Jedná se o hluboce hydratující sérum s anti-age efektem. Sérum stimuluje regeneraci a růst nových buněk a navíc kyselina hyaluronová má schopnost vázat na sebe vodu a to až 4000 násobek své hmotnosti! Sérum tak omezuje tvorbu vrásek, hydratuje, regeneruje a rozjasňuje pokožku. Je vhodné pro všechny typy pleti.Vyjma extrémně mastné a aknozní, na tu bych ho rozhodně nedoporučila. Ale na mastnou, smíšenou bude skvělé, tedy co do konzistence a výživy. Aplikuje se 2x denně pod krém.
Složení: Purified Water (Aqua), Hyaluronic Acid, Phenoxyethanol, Ethylexylglycerin.
Moje hodnocení: Sérum se extrémně rychle zapije do pokožky, občas mám pocit, že ho snad ani nestihnu rozmazat :D , bez krému by to nešlo protože máte pocit lehkého pnutí. Sérum nikde nepálí, je na pleti příjemné. Má určitě rozjasňující a hydratační účinky,ale v porovnání  se sérem od Nobilis Tilia mi tak nevyhovuje a přijde mi , že nemá tak dobré účinky.
Cena : 30ml 1350Kč
Hodnocení: 4/10


Hyaluronic sérum se squalenem
Druhé sérum navíc krom výše popsaného obsahuje i squalen, který je skvělý na suchou a zralou pokožku. Intenzivně předchází vráskám, obnovuje kolagenní vlákna, vyživuje, hydratuje a zvláčňuje pleť. Aplikuje se naprosto stejně jako předchozí sérum.
Složení: Squalen, SodiumhyaluronateLMW, SodiumhyaluronateHMW, Ethylen Palinate, Silica Dimethyl Silylate, ButyleneGlycol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol.
Moje hodnocení: Toto sérum je na mě moc mastné, výživné. Pomalu se vpíjí, takže jsem ho testovala na příteli, na tvářích a pod očima,  kde má velmi suchá až ekzematická místa. Zde tedy krásně vypíná, hojí, pleť je vypnutá. Příliš se mi,ale nelíbí složení, takže i když jsou účinky dobré sama bych se pro něj nerozhodla a opět bych doporučila sérum od Nobilisu v kombinaci s výživným krémem pro suchou pleť nebo olejem.
Cena: 30ml 1860Kč
Hodnocení: 5/10

Takže, suma sumárum já z toho tedy tak nadšená nejsem..spíš je to za mě nabubřelá reklama, nechápejte mě špatně nejsou to špatné produkty,ale já chci lepší složení a mám vyšší požadavky i a účinek.

Znáte tuhle kosmetiku? 



Komentáře

  1. Značku nepoznám a pri tých cenách sa zrejme tak skoro ani nezoznámime :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jí také ve velkém nepoznám :))) nenadchla mě

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky