DIY Kokosová body šlehačka

Dlouho jsme tu neměli home made recept, no musím se přiznat, že jsem zavalena kosmetikou, kterou chci nejprve spotřebovat a nějak prostě nestíhám...Občas nechápu pomalu denní příspěvky na kosmetiku, kdy to stíháte milé blogerky spotřebovat? Smekám před Vámi :) Přemýšlím, že se asi budu mazat i v noci :D Naštěstí mám kolem sebe lidičky co ocení mnou vyrobený krémík a ještě poskytnou zpětnou vazbu. Takže když mi maminka zadala úkol tělový krém na echt suchou pokožku plus jsem viděla fotku našlehaného krému na stránce Bionatural bylo jasné co musím vyzkoušet! Už fotka budila dojem , že ten krém musím mít taaak příjemnou vzdušnou konzistenci, prostě lákalo to k vyzkoušení, navíc je to tak jednoduché!!




Co budete potřebovat na 1 krém velikosti 250ml:
  • čistý kelímek, ideálně vytření pár kapkami Grapefruitového jádra - antibakteriální, takže přírodně vydezinfikuje
  • 10 kapek Grap.jádra do směsi
  • 5 polévkových lžic kokosového oleje
  • 3 polévkové lžíce bambuckého másla
  • 2 polévkové lžíce mandlového oleje
  • 3 kapky vitamínu E
  • 10 kapek ÉO ( éterický olej ) ylang-ylang
  • 13 kapek ÉO limetka
  • 6 kapek ÉO citronová tráva
Nejprve si ve vodní lázni rozpustíme kokosový olej s bambuckým máslem, jakmile máme hotovo - trvá to tak tři minutky -  přilijeme mandlový olej a přidáme grap.jádro. Promícháme a přidáme všechny éterické oleje a vitamín E. Misku dáme na cca 10-15 minut do mrazáku. Pozor, musíme pořádně hlídat, potřebujeme konzistenci jako změklé máslo , né víc!!



Jakmile máme požadovanou hustotu, vezmeme šlehač a vyšleháme cca během necelých pěti minut krásnou, nadýchanou konzistenci jako u šlehačky. Krém bude mít nádherně jasnou bílou barvu a bude opravdu lákat i k ochutnání :D Krém přendáme do připraveného kelímku a už jen vesele mažeme. Je třeba upozornit , že i když po kontaktu s pokožku ihned taje, což vidíte na fotce, hned se mi rozpouští mezi prsty , jedná se o krém pro hodně suchou pokožku. Pomalu se vpíjí a je ideální na noc, na ruce či chodidla. Na den jen pro někoho kdo vpije všechno :)) Ale o to víc regeneruje, hydratuje a chrání pokožku. Vůně připomíná svěží letní kokos....limetka dodá exotičnosti a spolu s kokosovou vůní je to pro mě prostě letní záležitost,která mě přenese v mžiku někam na pláž ...Maminka je s krémem spokojená, po týdnu natírání na noc, a to hlavně na ruce a chodidla, hlásí velmi vysokou regeneraci, zjemnění vrásek, již nemá suchou kůži. Velmi dobře se prý roztírá, jen se chvíli čeká na zapití do kůže.

Co vy , líbí se Vám konzistence? Já jsem z ní unesená, musím si pro sebe umíchat nějakou light verzi :)

Komentáře

  1. Jé, to vypadá fakt chutně. :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo úplně mě to lákalo ochutnat :)))

      Vymazat
  2. Áno, tieto našľahané krémy sú úžasné :) Už sa teším keď miniem to "bionaturalové" a jahodové (ktoré je ale o dosť tuhšie) a vyrobím si nové, lebo chcem poskúšať nové voňavé kombinácie a o chlp som ešte vylepšila recept :D Zatiaĺ si ho všetci pochvaľujú, mám ho rada aj svoje suché končatiny :) Už by to chcelo len ten šľahačkový sprej, pre efektnejšie nanášanie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt díky za isnpiraci :) Pro sebe jen musím uklohnit něco víc vpíjecího :) A závidím ti ty zajímavé vůně, kde je kupuješ??

      Vymazat
    2. Rado sa stalo :) Ktoré vône myslíš? :) Lebo skoro všetko sú to éterické oleje, okrem extraktu z lesnej jahody - ten mám z ekokozy :)

      Vymazat
  3. Super recept! Musím se do toho taky pustit, tohle mě teda moc láká! :) mňam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mě se strašně líbí ta textura, konzistence a jako dárek si myslím, že je to hodně efektní :)

      Vymazat
  4. Super recept! Můžu se zeptat, od jaké značky máš éterické oleje a kde je nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Kupuji Nobilis Tilia nebo Original atok, přijdou mi nejelpší, používám léta! A hlavně u nich nemám strach že jsou nekvalitní

      Vymazat
  5. Teda to je krása - jak složení (a určitě vůně), tak ten konečný našlehaný efekt :3
    Jinak se spotřebováváním kosmetiky jsem na tom taky strašně :D Většinou rozdávám kamarádkám, mamince, něco málo sestře, dávám na Votočvohoz a teď se chystám na velkou giveaway toho co nespotřebuju v hodnotě asi 2500Kč :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom hoodně podobně, taky si chci založit účet na votoc vohoz :) Mám tady hafo knížek, kosmetika taky nějaká a pár šperků takže bych ráda nehromadila,ale naopak se všeho zbavila :) Giveaway je taky dobrý nápad, ale nechci dávat částečně načaté,ale brzo bude soutěž o cestovní balení dvou zajímavých firem :)

      Vymazat
    2. Nj, načaté jsem taky nechtěla dávat, ale rozhodla jsem se nakonec že to zkusím v rámci projektu LOHAS - že se prostě zbavím toho co nevyužiju, abych tím třeba snížila spotřebu někoho jiného a zbytečně neplýtvala a ty věci nevyhazovala. Ale naštěstí jsou to všechno věci tak 1x vyzkoušené, některé jsou nové úplně.

      Vymazat
  6. tak to vypadá skvěle, škoda, že já nevstřebám nic a kromě loktů a rukou mám pokožku těla nesuchou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já mm sice suchou pokožku ,ale taky jí dělá problém vstřebat něco hooodně mastného :) Ale stejně si o víkendu jedno umíchám i pro sebe, pokusím se o light verzi :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky