Argital intimní gel s Niaouli

Jak víte na veletrhu jsem si zakoupila malinké balení gelu na intimní mytí od firmy Argital. Nejprve jsem si říkala, že takové malé balení za 40Kč je trochu sranda,ale nejen , že paní u stánku potěšila sáčkem jejich zeleného jílu,ale navíc tohle malé balení gelu vydrží strašně dlouho :) Takže se tedy hodně vyplatí, stačí totiž opravdu malinké množství, velké balení je potom klasicky 250ml za 270Kč což mi přijde hodně dobré,když vím jak malé množství stačí.




Gel obsahuje Niaouli, což je rostlinka příbuzného čajovníku - tea tree. Niaouli má účiny jako přírodní antibiotikum a je tak vhodné jako prevence všem možným vaginálním nebo i urologickým potížím. Navíc má osvěžující účinky a spolu se zeleným jílem bohatým na minerály jemně čistí a chrání sliznici. Další složkou ,která stojí za zmínku je kyselina mléčná, který vyrovnává pH intimních partií. Další bylinky jsou například máta, lavandin a hřebíček. Takže složení je velmi pěkné, tedy 100% přírodní, není testovaný na zvířatech, neobsahuje syntetické látky a je vegan složení. Takže samá chvála :)


INCI:
Aqua - Sodium Cocoyl Glutamate (rostlinné pěnidlo) - Lactic Acid (kyselina mléčná) - Melaleuca Viridiflora leaf (listy Niaouli) Oil* - Mentha Piperita (máta) Oil* - Lavandula Hybrida (lavandin) Oil* - Styrax Benzoin (sturač) Extract - Eugenia Caryophyllus (hřebíček) Oil* - Solum fullonum (zelený jíl) - Xanthan Gum - Alcohol.
Bio složky: Alcohol, Lavandula Hybrida Oil.

A dárek ve formě zeleného jílu plus návody co s ním :) Že se dá použít do koupele je pro mě dost novinka , takže rozhodně vyzkouším.

Takže info máme a proč se mi tedy tak líbí? Protože všechno co píše dokonale splňuje, osvěžuje a to díky mátě :) Stačí ho malinko asi velikost lískového ořechu a rozhodně se myslím, že to bude dobrá prevence onemocnění a na léto, sezónu koupání je tedy gel jak dělaný. Takže jakmile dopotřebuji ten co mám rozhodně kupuji.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. To zní velice dobře :-) Měním tělovou pečující kosmetiku za přírodní, takže sbírám nápady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tenhle gel je asi jeden z nej co jsem testovala :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky