Vlasová kosmetika Redken Diamond oil

Redken byla kdysi první značka vlasové profesionální kosmetiky ,kterou jsem zkusila a hned jsem profi péči propadla, vlasy jsou po ní opravdu lepší, já ten rozdíl vidím a proto ,když občas neodolám testování drogérky nebo něčeho podobného jsem vždy zklamaná! A lituji, že jsem se nekoupila profi kosmetiku jako , jedinou nevýhodou je samozřejmě cena, tyhle šampony atd budou holt vždy dražší,ale za kvalitu se platí. Do budoucna hodlám najít přírodní šampon ,který se jim vyrovná ,ale zatím jsem takový nenašla. Takže ,když jsem na otestování dostala vzorečky nové Redken řady Diamond oil bylo to jasné, láska na první vyzkoušení. Mám melírované, sušší ,ale velmi pevné  vlasy, které si tuto péči zamilovaly.





Řada je určená pro mdlé a poškozené vlasy. Má předcházet lámání a poškození vlasů.Zvyšuje hebkost a lesk. Celkově vlasy hodně vyživuje, regeneruje. Řada obsahuje například Koriandrový olej pro lesk, lněný olej pro regeneraci a meruňkový olej pro revitalizaci vlasového vlákna.



A co na to moje vlásky? No jsou spokojené. S šamponem se dobře myje, samozřejmě jako všechny šampony mimo přírodních, dobře pění a kondicionér krásně uhladí vlasy a usnadní rozčesávání. Po umytý jsou vlasy velmi hebké, lesklé a jemné. Lesk by ocenily hlavně majitelky tmavých odstínů,ale i já jako blondýna vidím rozdíl. Vlasy jsou opravdu hodně vyživené , takže tato řada není určitě vhodná pro mastné nebo těžké vlasy,které mají tendenci plihnout! Ideálně bych doporučila opravdu pro vlasy melírované nebo suché. Já jsme s péči moc a moc spokojená. Ceny se pohybují za kondicionér plus šampon od 530-350Kč za jeden produkt,záleží kde zakoupíte, ideální je samozřejmě po internetu.

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Redken jsem ještě nezkoušela, ale nedávno jsem zkusila kondicionér Goldwell ze vzorečku a byl úplně super.. Měla bych své obzory na podobnou kosmetiku určitě rozšířit :) A hlavně po téhle recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo redken, kerastase a alterna jsou skvělé, Loreal už jaksi pokulhává ...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky