Intimní gel s růží

Nedávno jsem zase brouzdala na myslím jednom z nejoblíbenějších eshopů v Praze biooo.cz a koukala co bych přihodila do košíku na vyzkoušení tentokrát, nabídka tu je víc než velká :)) Takže stále je co zkoušet a jelikož mi došel mycí gel na intimní partie bylo víc než jasné co musím vyzkoušet. Do sortimentu totiž přibyla nová značka - Coslys. 




Coslys je francouzská organická kosmetika, která nabízí širokou nabídku pečující tělové i pleťové kosmetiky. Má kvalitní složení plné přírodních výtažků, olejů apod. Pyšní se certifikací ECOCERT a Cosmetiqur Bio. Coslys vyrábí kosmetiku přímo v regionu Maine-et-Loire, podle přísných pravidel. Při výrobě dbá na maximální využití znovu obnovitelných zdrojů, recyklovaných obalů i alternativních zdrojů energie.Kosmetika zásadně neobsahuje parabeny, ropné produkty, chemické tenzidy,PEGy a jiné ošklivé přídavky klasické kosmetiky. A navíc tato značka ve Francii patří k jedné z nejoblíbenějších značek, takže zalíbí se i nám ? :)

Nabídku mají tedy hoooodně velkou a já napoprvé zkusila již zmíněný Intimní gel růže.Gel je určený o péči o tu nejcitlivější pokožku intimních partií, nedráždí a ani nevysušuje. Má jemnou krémovou konzistenci a neobsahuje mýdla. PH má 5,5 a obsahuje květovou vodu z růže damašské, která zklidňuje, regeneruje sliznice i pokožku. Dále například obsahuje tužebník jilmový ,který je antibakteriální stejně jako obsah borovice lesní. Gel se může bez problémů používat denně a to lehkým rozetřením gelu nejprve v dlaních a poté aplikací na intimní partie, následně klasicky opláchneme vlažnou vodou.



Hlavní proč jsem si zakoupila tento mycí gel je právě obsah mé oblíbené růže, po které však nevoní :))) Řekla bych ,že gel nemá téměř žádnou parfemaci, což je pro tyto partie výhodou.  
Tuba je hodně veliká - 250ml za 280Kč, takže za takové množství celkem rozumná cena. Obal je jednoduchý, světlý a mě se velmi líbí, jen jak jsem následně zjistila je dosti nepraktický za což si vysloužil bod dolů! Gel je totiž velmi řídký a nedaří se vymáčknout do dlaně jen menší množství, navíc tuba v mokrých rukou krapet klouže. Takže tohle se nepovedlo, chtělo by to pumpičkové balení! Gel je hodně řídký a pokud se povede aplikovat menší množství vydrží opravdu hodně dlouho, takže se víc než vyplatí.Gel po navlhčení dostane jakoby pěnivě-mléčnou konzistenci s kterou se dobře myje. Pokožka po umytí není ani trochu suchá, nedrhne naopak je cítit absolutní komfort a péče o intimní partie.Myslím, že pokud někdo trpí na mykozy tak tento gel nebude nejvhodnější jelikož , je to spíše pečující produkt o citlivé partie,ale na nějakou léčbu nebo jako doplněk léčby vhodný rozhodně nebude, bude moc slabý. Ale to ani produkt neslibuje, takže za mě velmi dobré hodnocení a to i když mám raději oleje na intimní mytí.

Hodnocení: 5/10

Máte zkušenosti s touto firmou? Plánujete něco zakoupit?

Komentáře

  1. Mě od Coslys lákají sprchové gely. Fíky a tak..akorát se mi nechce dávat přes dvě stovky za sprcháč, byť je kvalitní. Intimní gel má taky hezké složení, můžu potvrdit, že je bez parfemace, ale v tomto směru se nějakých novot poměrně bojím. Stačilo, když u oblíbeného Cattieru trochu změnili složení a najednou jsem musela hledat náhradu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě od nich také lákají sprcháče,ale přesně jak píšeš je mi za ně líto tolik utratit, to intimní gel je na delší dobu, za ten mi to líto není. Já asi tak citlivá na změnu nejsem takže pokud to není úplná chemie,která mi dost vadila je to jedno. Ale oleje jsou takové víc na letní - bazénové období, takže nějaký ještě pořídím :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky