Ajurvédská pleťová maska Eliah Sahil

Tahle maska mě zaujala na první pohled , má totiž velmi zajímavý obal a navíc tyhle práškové masky víc než miluji, jsou účinné a většinou mají skvělé přírodní složení, což je pravdou i u téhle. Takže když jsem dostala nabídku k vyzkoušení této masky od www.biooo.cz neváhala jsem ani minutu :)  Co mě hodně překvapilo i když se jedná o ajurvédskou masku a i obal vypadá jako indický produkt,tak tahle maska pochází z Rakouska. Značka Eliah Sahil se zrodila v roce 2006 jako projekt firmy Planet Pure, která se všeobecně věnuje přírodním produktům. Planet Pure používá ekologicky pěstované suroviny a mají dokonce i Fait Trade certifikaci. Firma se zabývá výrobou především dvou kategorií přípravků - práškovou kosmetikou a bio oleji pro péči o tělo. Prášková kosmetika je bez konzervačních látek, tenzidů, alkoholu či parfemace. Výhodou je absolutně žádná voda ve složení, takže platíte jen za aktivní látky :)




Konkretně tato maska pleť osvěžuje, omlazuje, je tedy lehce anti-age a to díky vysokému obsahu mořských řas, okvětních lístků růže a plodů Amla ( plodům Amla se v Indii přezdívá plody krásy :). Maska je díky tomuto obsahu bohatá na minerální látky, vitaminy, bílkoviny, kyselinu listovou, omega kyseliny a další látky. Je to tedy opravdu výživný koktejl pro pokožku. Je vhodná pro pleť zralou, pleť se sklonem k praskání žilek, zlepšuje krevní oběh a dokonce čistí hloubkově i pleť mastnou. Takže je vhodná pro všechny typy pleti. Konzistence je tedy prášková  o obsahu 100g za cca 450Kč. Použití je klasické jako u všech práškových masek - Trochu prášku ( cca 1-2 lžičky ) smícháte s vodou nebo Růžovou vodou bez alkoholu dokud se nevytvoří jasně zelená pasta. Aplikujete na čistý obličej a popřípadě i dekolt a necháme působit 10-15 minut. Opláchneme a můžeme takto používat až 2x týdně.


INCI: Solum Fullonum, Spirulina platensis Powder, Emblica Officinalis, Matricaria recutita flower Extract, Laminaria Digitata Powder, Calendula officinalis flower Extract


Jak sami vidíte složení je skvělé! Ale co maska dělá na obličeji, jaký je efekt atd.? Masku jsem zkoušela na mé pleti - smíšená, citlivější  a na pleti přítele : mastná a citlivá. Takže posouzení tu je , zatím jsem masku nezkoušela na zralé pokožce, takže efekt na vrásky Vám bohužel nepovím. Každopádně maska má opravdu brčálově zelenou barvu a opravdu jsou z ní řasy cítit :) Vůni po fialkách nečekejte...Po pár minutách a pleti bylo cítit výrazné stahování, pnutí a trošku svědění,ale zvykla jsme si , že po práškových maskách mám vždy tyto pocity a i poté zarůžovělý obličej. Takže poctivě jsme nechali 15minut, poté masku smyly a trochu se ulekli...Byli jsme opravdu dost rudí , pokožka teplá a myslím, že prostě maska je na naši pleť už dost silná, na zblednutí a uklidnění jsme čekali půl hodiny. Poté ,ale byla pokožka jemná, póry čistější a dobře hydratovaná i vyživená. Takže myslím, že pokud nemáte pleť citlivou rozhodně jí doporučuji, pokud jste cíti jako já tak od ní ruce pryč, je moc silná. 


Hodnocení: je tady trochu těžší, pro mou citlivou pleť 5/10 ,ale pro pleť normální 9/10. Vzhledem k složení bude mít dobrý vliv i na vrásky, takže pokud hledáte antiage masku a máte mastnější pleť bez přecitlivělosti určitě ji vyzkoušejte.

Komentáře

  1. Úha, toto vyzerá zaujímavo! Páči sa mi tam obsah spiruliny, tú som myslím, ešte v maske nemala :) Budem musieť pozrieť, či sa dá aj u nás niekde zohnať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šťastné hledání a doufám, že se bude líbit, napiš zda jsi měla zarůžovělou pleť nebo vše v poho :)

      Vymazat
  2. Já jsem si teď pěkně zavařila a po letech se mi vrátil atopický ekzém :( Ani nevím proč, protože poslední dobou na rozdíl od předchozích měsíců používám jen přírodní kosmetiku a olejíčky. Takže bohužel, já nezkusím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atopický ekzém je bohužel hodně i o vnitřním prostředí , také ho mám a mám vypozorované, že to chce doplňky stravy, detoxikace a kosmetiku spíše přírodní, ale chce to hledat, mě třeba nevyhovuje levandule na ekzém apod. Ale pokud máš ekzém na obličeji rozhodně tuto masku nedoporučuji

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky